Achizitie publica - Contract prestari servicii mentenanta, dezvoltare si suport tehnic pentru sistemul informatic Hospital Manager
Detaliu pentru invitatia numarul 329324
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329324/12.06.2012
Denumire contract: Contract prestari servicii mentenanta, dezvoltare si suport tehnic pentru sistemul informatic Hospital Manager
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic Municipal de Urgenta TimisoaraCod fiscal: 4483447, Adresa: Timisoara, str.Hector, nr.1, Timisoara, Telefon: 0256-495414, Fax: 0256-495414
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Timisoara, str.Hector, nr.1, Timisoara, Romania, cod postal: 300074, telefon: +04 0256221224, fax: +04 0256221224, persoana de contact: Gosa Beatrice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Timisoara, str Hector, nr 1, parter-sala de consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract prestari servicii mentenanta, dezvoltare si suport tehnic pentru sistemul informatic Hospital Manager
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor achizitiona SERVICII DE MENTENANTA , DEZVOLTARE SI SUPORT TEHNIC PENTRU SISTEMUL INFORMATIC HOSPITAL MANAGERconform caietului de sarcini. Valoarea estimata a acordului cadru fiind de 297.600, 00 lei fara TVA pe o perioada de 24 de luni. Valoarea estimata a primului contract subsecvent va fi de 148.800, 00 lei fara TVA pentru o perioada de 12 luni , iar valoarea estimata al celui de-al doilea contract subsecvent va fi 148.800, 00 lei fara TVA pentru o perioada de 12 luni
II.1.6) CPV: 72267000-4 - Servicii de intretinere si reparatii de software (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 297, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constituie garantie de participare in suma fixa de pana la 2% din valoarea maxima estimata cf art. 43 alin 1 din OUG 34/2006.In cazul nostru valoarea maxima estimata fiind de 297.600, 00 lei fara TVA. valoarea garantiei este de 3000, 00 lei.Art 278/1 din OUG 34/2006In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retinecontestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarelesume: a)intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare;ART. 87 / HG 925/2006(1) Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garanntia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.- Garantia de participare trebuie sa fie valabila cel putin 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.- Garantia de participare se constitue sub forma de scrisoare de garantie bancara , prin depunere in contul RO 26 TREZ 6215 006X XX01 4923 deschis la Trezoreria Timisoara sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari sau bancara (cf art.86 din Hot. 925/2006). (Formularul nr8)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea- Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.SecompleteazaFormular: 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 Se completeazaFormular: 2Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 69/ 1 din OUG 34/2006Se completeazaFormular: 3Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care au legatura cu prezenta procedura sunt: Manager : Conf Dr Mazilu OctavianDir Fin Contabil: Ec Sanda DamianOficiul juridic : Cj Alina JidoiSef Serv Achizitii : Ec Gosa BeatriceServ Achizitii: Ec Mangra GeorgetaServ Financiar: Ec Voiculescu VioricaIng Dogaru AlexandruCertificatul pentru participare cu oferta independentacf Ordin nr 314/2010 Se completeazaFormular: 4Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social SeprezintaCertificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertenta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila , certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat .Se prezintaCertificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului Se va prezentaCertificat constatator emis de oficiul registrului comertului, in original sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatiiPentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica .Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1(obligatorie)- Fisa de informatii generaleSe completeazaFormular: 5
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 (obligatorie)Experienta similaraSe completeazaFormularul: 6, Cerinta nr. 2 (obligatorie)Documente din care sa reiasa faptul ca persoanele care fac parte din echipa de dezvoltare si implementare au calificarea necesare pentru a asigura serviciile solicitate.Se vor prezenta documente care sa dovedeasca absolvirea unei institutii de invatamant superior de lunga durata in domeniul IT&C, acte care sa dovedeasca experienta profesionala , in dezvoltarea si/sau implementarea proiectelor IT&C in domeniul medical pentru echipele de dezvoltare software si implementare formate din cate 3 persoane fiecare, CV-urile echipei de implementare si/sau dezvoltare care va atesta experienta prin diplome, certificari, contracte/carti de munca, recomandari de la beneficiari , precum si acte care sa dovedeasca experienta in calitate de responsabil Cerinta nr. 1(obligatorie)Sistemul de Management al calitatii ISO 9001 sau echivalentSe vor prezenta documente emise de catre organismele acreditate care sa confirme certificarea Sistemului de management al calitatii ISO 9001 (fara formular tip) sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe site-ul SEAP sau de la sediul autoritatii contractante.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.06.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.06.2012 19:54