Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract prestari servicii publicitate( publicarea anunturilor privind bunurile scoase la liciatie)


Detaliu pentru invitatia numarul 322073
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE CLUJ
Numar invitatie: 322073/16.03.2012
Denumire contract: Contract prestari servicii publicitate( publicarea anunturilor privind bunurile scoase la liciatie)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE CLUJCod fiscal: 4426336, Adresa: P-TA AVRAM IANCU NR. 19, Cluj-Napoca, Telefon: 0264.591.670, Fax: 0264.592.489
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-TA AVRAM IANCU NR. 19, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400117, telefon: +40 264591670, fax: +40 264592489, persoana de contact: KURUCZ NEMES OANA SIMINA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract prestari servicii publicitate( publicarea anunturilor privind bunurile scoase la liciatie)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de publicitate intr-un cotidian local si national cu aparitie zilnica, pe parcursul anului 2012, in care urmatoarele sedii: ? Directia Generala a Finantelor Publice a judetului Cluj;? Administratia Finantelor Publice Cluj-Napoca;? Administratia Finantelor Publice Contribuabili Mijlocii;? Administratia Finantelor Publice Dej;? Administratia Finantelor Publice Gherla;? Administratia Finantelor Publice Huedin;? Administratia Finantelor Publice Turda;vor publica anunturile cu bunurile sechestrate si scoase la licitatie.
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 88, 709.68 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare va fi valabila 60 de zile de la data limita a depunerii ofertei.Modul de constituire a garantiei pentru participare: valoarea garantiei de participare se constituie in conformitate cu art. 85 din HG 925/2006 si este in suma de 1.774, 19 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea-formular 12ADeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 lit.a), b) si d)-formular 12BCertificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe LocaleCertificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala.Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular 12 CDeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006. - Formular 4. Persoanelece functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Moldovan Dioniziu?sef adm.A.F.P.Cluj Napoca, Vidrean Capusan Emil-sef serviciu, Crisan Cristina-consilier juridic, Kurucz Nemes Oana-expert superior, Misan Dorin ? inspector principal.Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta - Formular 5. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale-formularnr.3
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista cu pricipalele prestari de servicii in ultimii 3 ani. Este necesar ca autoritatea contractanta sa cunoasca serv. din portofoliul ofertantului pt.a putea solicita referinte despre modul de indeplinire a contractelor anterioare.Asigurarea unuitiraj mediu difuzat pe editie de minim 2.500 de exemplare pentru ziarele locale si de minim 12.000 de exemplare pentru ziarele nationale, justificam aceasta cerinta, ca fiind necesarapentru eficientizarea activitatii de valorificare a bunurilor supuse procedurii de executare silita.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.03.2012 14:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer