Achizitie publica - contract privind achizitie de furnizare produse -alimentare ??OUA DE GAINA, PRODUSE LACTATE, CONSERVE CARNE SI PESTE CONGELAT, ALIMENTE DIVERSE, PRODUSE ZAHAROASE, CARNE PUI SI PRODUSE DIN CARNE, CONSERVE LEGUME SI FRUCTE, LEGUME SI FRUCTE
Detaliu pentru invitatia numarul 350557
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350557/17.07.2013
Denumire contract: contract privind achizitie de furnizare produse -alimentare??OUA DE GAINA, PRODUSE LACTATE, CONSERVE CARNE SI PESTE CONGELAT, ALIMENTE DIVERSE, PRODUSE ZAHAROASE, CARNE PUI SI PRODUSE DIN CARNE, CONSERVELEGUME SI FRUCTE, LEGUME SI FRUCTE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI GIURGIUCod fiscal: 9902350, Adresa: Bld. MIhai Viteazul nr.4, Giurgiu, Telefon: +40 246214011, Fax: +40 246216232
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: S.E.A.P. - www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract privind achizitie de furnizare produse -alimentare??OUA DE GAINA, PRODUSE LACTATE, CONSERVE CARNE SI PESTE CONGELAT, ALIMENTE DIVERSE, PRODUSE ZAHAROASE, CARNE PUI SI PRODUSE DIN CARNE, CONSERVELEGUME SI FRUCTE, LEGUME SI FRUCTE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de achizitie publica privindfurnizarea deproduse alimentare??OUA DE GAINA, PRODUSE LACTATE, CONSERVE CARNE SI PESTE CONGELAT, ALIMENTE DIVERSE, PRODUSE ZAHAROASE, CARNE PUI SI PRODUSE DIN CARNE, CONSERVELEGUME SI FRUCTE, LEGUME SI FRUCTE ? , pentru centrele aflate in subordinea DGASPC Giurgiu, pentru urmatoarea perioada estimata de la atribuirea contractului ? iulie 2013- 31.12.2013. Valoarea minima a contractului conformintervalului -iulie 2013 ? 31.12.2013, reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri ( in functie de care se vor elabora si evalua ofertele ), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari, respectiv pentru primele 4 luni ale anului urmator.Optiuni: Autoritatea contractanta aplica art. 6, alin. 3 din HG nr. 925/2006.
II.1.6) CPV: 03142500-3 - Oua (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 97, 060 - 152, 524 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare: 1455 LEI- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei( respectiv , 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor ).- Garantia de participare se poate constituiprin: ? scrisoare de garantie bancara pentru participare cu oferta la procedura de atribuirea contractului de achizitie publica, care se prezinta in original (Formularul 11) sau instrument de garantare emis de o societate de asigurari sau virament.- Garantia de participare se va transmite in SEAP, odata cu oferta , iar documentul original se va transmite autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care garantia de participare se contituie intr-o alta moneda, conversia valorii aferente garantiei de participare se va face cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertei, la cursul BNR.- Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare astfel cum a fost solicitata in documentatia de atribuire, vor fi respinse la deschidere (conf. prevederilor art. 33 din H.G. 925/2006).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitateaSolicitatXNesolicitat ?- Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: -se va completa declaratie pe propria raspundere ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006(formular 12A )sau-cazier judiciar/certificat echivalentDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181SolicitatXNesolicitat?- Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: - declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 (formularul 12B)- certificat de atestare fiscala, eliberat de DGFP, care sa ateste ca societatea nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertelor.- certificat privindtaxelesiimpozitele locale, care sa ateste ca societatea nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertelor.(formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitati in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Cerinta nr. 3Certificat de participare cu oferta independenta ( Ordinul 314/2010 )- Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- se va completa certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta. ( FORMULARUL NR. 6 )Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea la situatiile prev la art 69, indice 1 din O.U.G. 34/2006- Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prev. La art 69, indice 1 din O.U.G. 34/2006. ( FORMULARUL NR. 5 )- persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractantein ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea proceduriid e atribuire : ?Avram Teodora ? Director Executiv?Pavel Adelina ? Director Economic?Glavan Gina ? Consilier Superior?Niculae Luiza ? Consilier Asistent?Ghindaoanu Natalia - Consilier Superior?Neacsu Sorina Mirela ? Consilier Juridic?Paraschivescu Constanta ? Sef Serviciu?Chiriceanu Daniel - Sef Serviciu?Dicu Mircea Bogdan ? Inspector?Sagarceanu Cristina - Consilier Juridic?Marin Stelian ? Referent?Navala Marcel ? Consilier?Moise Florentina ? Consilier Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/Autorizatie de functionare / altele echivalente, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include furnizarea produselor care fac obiectul procedurii de achizitie. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: - ultimul bilantul contabil vizat si inregistrat de organele competente; (copie stampilata, semnata si cu mentiunea «conform cu originalul» pe fiecare pagina) ;
- fisa de , ,informatii generale, , cu declararea cifrei medii de afaceri in domeniul obiectului contractuluipe ultimii 3 ani( 2010, 2011, 2012 ) ( formular A1 )- se va inscrie in mod obligatoriu contul IBAN deschis la unitatile de Trezorerie ale Statului( cerinta obligatorie pentru efectuarea platilor) precum si datele de identificare ale operatorului economic, inclusiv adresele de e-mail si web.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privindcapacitatea tehnicaSolicitat XNesolicitat ?- - lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati( formularul 12E )- fisa de informatii privind experienta similara?(formular nr.8) -original- ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat produse similare prin cel putin un contract, furnizare confirmata prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre autoritatea sau client beneficiar.- declaratie referitoare la mijloacele de transport, de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare produse( proprietate , inchiriere sau orice alta alta dovada de punere la dispozitie ) (Formular nr. 10), Cerinta nr. 2Prezentareaproduselor ce urmeaza a fi achizitionateSolicitat XNesolicitat ?- pana la data limita de depunere a ofertelor se vor transmite si mostre la urmatoarele produse : - carne tocata ? 100 gr.- parizer ? 100 gr.- conserva ciuperci ? 400 gr- ghiveci ? 680 gr.- cartofi ? 500 gr.- fasole uscata ? 500 gr.- mere ? 500 gr.- branza telemea ? 500 gr.- margarina ? 500 gr.- conserva carne porc in suc propriu - 300 gr.- macaroane ? 400 gr. Cerinta nr. 2Certificat ISO 9001 sau echivalentSolicitat XNesolicitat ?- Se va prezenta certificatul aflat in perioada de valabilitate la datalimita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.07.2013 09:07