Achizitie publica - Contract privind Executia de Lucrari:?Retele de canalizare si statie de epurare in comuna Apoldu de Jos, satele Apoldu de Jos si Sangatin?,judetul Sibiu.
Detaliu pentru invitatia numarul 333789
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA APOLDU DE JOS (PRIMARIA COMUNEI APOLDU DE JOS)
Numar invitatie: 333789/16.08.2012
Denumire contract: Contract privind Executia de Lucrari: ?Retele de canalizare si statie de epurare in comuna Apoldu de Jos, satele Apoldu de Jos si Sangatin?, judetul Sibiu.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA APOLDU DE JOS (PRIMARIA COMUNEI APOLDU DE JOS)Cod fiscal: 4678945, Adresa: APOLDU DE JOS, NR.72, JUDETUL SIBIU, Apoldu de Jos, Telefon: 0269588101, 0269588111, Fax: 0269588101, 0269588111
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: REGISTRATURA COMUNEI APOLDU DE JOS, STR.PRINCIPALA NR.72, JUDETUL SIBIU, loc. Apoldu de Jos, Romania, cod postal: 557010, telefon: +40 269588101, fax: +40 269588101, persoana de contact: IOAN NICOARA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Consiliului Local al COMUNEI APOLDU DE JOS, STR.PRINCIPALA NR.72, JUDETUL SIBIU, loc. Apoldu de Jos, Romania, cod postal: 557010.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract privind Executia de Lucrari: ?Retele de canalizare si statie de epurare in comuna Apoldu de Jos, satele Apoldu de Jos si Sangatin?, judetul Sibiu.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract privind Executia de Lucrari: ?Retele de canalizare si statie de epurare in comuna Apoldu de Jos, satele Apoldu de Jos si Sangatin?, judetul Sibiu.
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 813, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Depunerea obligatorie.Cuantum: 136.000 lei(pt.IMM 50%, cu dovada calitatii de IMM); termen valabilitate: min.120 zile, calculat de la data limita de depunere/primire a ofertelor, termen cel putin egal cu term.de valabil.a ofertei;posib. de prel.a term.de valab.in caz de extind.a per.de valab.a of., in caz contrar oferta se considera retrasa.Com.Apoldu de Jos: C.I.F. 4678945, cont nr. RO97 TREZ 5855 006X XX00 0260, Trez.orasului Saliste, jud.Sibiu.2)Constituire: a)instrum. de garant.emis in cond. legii de o societ.bancara/societ.de asigurari-doc.recom.sa fie emis de catre o banca/soc.asig.din Romania, cf.Form.nr.18-sectiunea ?Formulare? (sau alt tip de document eliberat in conditiile H.G. 925/2006 art.86), in original, in lb.romana sau insotit de traducere legaliz., in cuantum si pt. perioada prev.in DA;b)depunere de numerar la casieria AC;c)virament bancar (ordin de plata) cu confirmarea de catre banca a acestuia, pana la data si ora deschiderii ofertelor.Neconstituirea/nedepunerea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei ca inacceptabila.Cf.Form.nr.18, se va proceda la retinerea sumei de 8.241, 32lei in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
1)Cuantum: 10 % din pretul contr., fara TVA(pt.IMM 50%, dovada cu docum.prevazute in Legea nr.346/2004). Perioada valabil.: min.24 luni.Mod de constituire: a)in termen de 14 zile de la semnarea contr., prin instrum.de gar.emis in conditiile legii de o societ.bancara sau de o societ.de asigurari(docum. recomandabil sa fie emis de catre o banca/soc.asigurari din Romania), care devine anexa la contract, cf.art.90, alin.1 HG 925/2006, cu modificari si completari.b)Cu acordul partilor, se poate constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in cont de disponibil, la Trez. org.fiscal competent, deschis la dispozitia AC, caz in care depunerea initiala nu va fi mai mica de 0, 5% din valoarea contractului(cf.prev.H.G.nr.1045/2011).AC va alimenta contul prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept gar.de buna executie, cu inf.contractantului.Se va completa Form.nr.19 din Sectiuna II-Formulare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Cerinta minima obligatorie: Completarea si prezentarea Formular 1- Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare) de catre ofertant (si de catre asociatii acestuia), respectivsi de catre tertul sustinator(daca este cazul).2.Cerinte minime obligatorii : Prezentare cazier judiciar de catre ofertant (si de catre asociatii acestuia), respectivsi de catre tertul sustinator(daca este cazul).3.Cerinta minima obligatorie: Completare si prezentare Formular 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare);se va completa pentru fiecare ofertant/asociat respectiv. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic ;c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.4.Cerinta minima obligatorie: Completare si prezentare Formular 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura;5.Cerinta minima obligatorie: Completare si prezentare Formular 4 - CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta;6.Cerinta minima obligatorie: Completare si prezentare Formular 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din din OUG nr. 34/2006.Detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, urmatoarele persoane: Primar-Nicoara Ioan;Viceprimar-Bozan Nicolae Florin;Secretar delegat-Oana Virgil si Consilierii Locali: Barbu Ioan Florin, Bozdog Nicolae, Bozan Dumitru, Buta Ioan, Oltean Nicolae, Scoarste Ilie, Muntean Dumitru, Cojocar Moise.Nota: Formularul 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din din OUG nr. 34/2006 se va prezenta de catre ofertant/asociat, de catre subcontractant(i), cat si de tertul sustinator(daca e cazul).7.Cerinte minime obligatorii :1. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: a) certificat de atestare fiscala emis de administratia Finantelor Publice Locale de pe raza judetului in care este inregistrat ca si contribuabil ofertantul, privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat, din care reiese faptul ca ofertantul nu are datorii catre bugetul general consolidat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ;b) certificate fiscale privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia fiscala din cadrul primariei in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul(inclusiv pentru sedii secundare si puncte de lucru precizate in Certificatul Constatator al ofertantului), din care sa reiese ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitati ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, pentru sedii sociale si puncte de lucru/sedii secundare implicate in derularea prezentului contract de lucrari.Se pot prezenta pentru documentele solicitate la lit.a) si b), formulare-tip echivalente eliberate de autoritatile competente din tara de origine a ofertantului (pentru ofertantii ce au sediul social in alt stat dacat Romania), in original/copii legalizate/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, in termenul de valabilitate precizat de legislatia in vigoare.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original/copii legalizate/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, in original/copii legalizate/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, sau prin alte formulare echivalente.Autoritatea contractanta solicita ca in cazul existentei unei datorii nerambursate, ofertantul sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate, graficul de reesalonare.Observatii: 1.Documentele vor fi depuse pentru: ofertant, ofertant asociat (unde este cazul).2.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii (cu exceptia prezentarii documentelor justificative privind plata la zi a datoriilor reesalonate conform graficului de reesalonare), acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de lucrari.3.Documentele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local, in termenele legale ale scadentei de plata, vor fi respinse.4. In cazul unei asocieri, fiecare ofertant asociat este obligat sa prezinte documentele de mai sus.Nota: Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Inregistrare persoane juridice/fizice romaneCerinte obligatorii: 1.Certificatul constatator, in original/copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, dupa caz, nu va fi emis cu mai mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, de catre Of.Reg.Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - Obiectul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii (contractului).Nota: Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;2.Informatii generale cu privire la ofertant (Completare si prezentare Formular nr.6 cf.Sectiunii II-Formulare).Inregistrare persoane juridice /fizice straine.Cerinta obligatorie: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).Nota: In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentele in original/copie legalizata, solicitate in cadrul acestei sectiuni(Certificatul constatator).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Bonitate/acces la resurse1)Se solicita sa se demonstreze ca, la data semnarii contractului de lucrari, ofertantul va avea acces sau disponibil de resurse financiare reale, linii de credit confirmate de banci, disponibil negrevat de datorii sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru realizarea cash-flow-ului in suma de 592.450 lei, reprezentand disponibilul de resurse financiare calculate pentru o perioada echivalenta a contractului de lucrari de 2 luni de zile, respectiv pana la data realizarii primei transe de plata de catre A.C., Cerinta nr.2. Cifra de afaceri medie.Prezentarea cifrei de afaceri medie a ofertantului pentru ultimii 3 ani (se poate demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului de ofertanti).Media cifrei de afaceri a ofertantului pentru ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 13.600.000 lei., Inf.privind sustinatorul ofertantului.In situatia in care ofertantul beneficiaza de aportul unui ? SUSTINATOR ? in ceea ce priveste ?sustinerea? resurselor ofertantului privitoare la ?situatia economico-financiara?, se va completa Declaratie angajament de sustinere (Formular nr.17), ce va fi prezentata ca document autentificat notarial. Sustinerea se accepta numai in conditiile precizate de legislatia achizitiilor publice in vigoare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Experienta similara-Listaprincip.lucrari duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani.Se vor prez.max. 2 contracte de lucrari duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani , in dom.ob.contr., privind constr./reabil. Infr.hidroedilitare(apa/canal, statii de epurare), prin care se confirma exec. lucrarilor in valoare totala de minim 6.800.000 lei(exclusiv TVA), insotite de: a)prez.de copii dupa inf.relevante din contr. respectiv, in exec.contr. prezentat drept?experienta similara?;b)modul de indepl.a contr.ptr.cele mai imp.lucrari si care vor contine valori, perioada si locul exec.lucrarilor, Recom.priv.modul de indepl.a oblig.contractuale, de la beneficiari, indif.daca acestia sunt A.C. sau benef.privati.Pentru contractele exprimate in euro, se va lua in calculla valutar mediu leu/euro comunicat de BNR/BCEpentru anul respectiv.Nota: Numarul de ani(5 ani) solicitati in vederea demonstr.exper. similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr.2Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ? in original;Pentru executia lucrarilor-se solicita a se prezenta o lista cu dotarea tehnica minimala pentru indeplinirea contractului de lucrari, asfel: numar de utilaje, caracteristici tehnice, agremente tehnice.Lista va cuprinde in mod obligatoriu, minim, urmatoarele utilaje: -3 buldoexcavatoare;
-1 vibrocompactor;
-3 autobasculante;
-1 automacara;
-1 buldozer pe senile;
-1 miniincarcator frontal;
-1(un)laborator omologat gradul II sau echivalent)sau contracte incheiate cu laboratoare omologate(minim laborator gradul II sau echivalent).Se va prezenta pentru toate utilajele solicitate dovada efectuarii inspectiei tehnice periodice(la zi), realizata de catre un organism acreditat RENAR(sau echivalent)., Cerinta nr.3Informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare(disponibilitate) a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.Se solicita prezentarea de documente justificative privind detinerea unui(1)?Responsabil cu controlul calitatii?, respectiv cel putin Decizia de numire a acestuia.Se va prezenta ?Declaratie de disponibilitate? ? Formular 9, pentru responsabilul cu controlul calitatii in domeniul constructiilor hidroedilitare (retele de apa-canal)., Cerinta nr.4Inf.ref.la preg.profes.si calif. pers.de cond, precum si ale pers.responsabil ptr.exec.lucrar., de care dispune ofert.sau al caror angaj.de partic.a fost obtinut de catre ofert.-in original;Prin Declaratie si prin doc.anexa prezent.atasat ac., ofert.va face dovada ca dispune de min.urmat.specialisti: 1(un)Manager de Proiect-ing.de constr.;1(un)Sef de santier-ing.atestat in constr.hidroedil(retele apa-canal), cf.cu prev.legale in dom.lucr.care fac ob.proced.de atrib;1(un)Coord.de structuri-Ing.constructor;1(un)Coord.montaj echip-Ing.mecanic utilaje(sau spec.electro-mecanic);1(un)R.T.E.in dom.constr.hidroedil.(retele apa-canal);1(un)ing.atestat in conf.cu prev.legale in dom.lucrar. care fac ob.proc.de atrib.;1(un)Resp.cu contr.teh.de calit?ing.atestat in dom.lucr.care fac obiectul procedurii de atribuire.Se solicita pentru Man.de pr.si seful de santierexper.profes.dovedita prin particip.la cel putin 1(un) proiect similar., Cerinta nr.5Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr.6Certificareaconformitatii produsului(?statie de epurare a apelor reziduale?, ?statie de pompare a apelor reziduale?), Cerinta nr.7Schite tehnice / fise tehnice / mostre / fotografii ale echipamentului tehnologic aferent ?statiei de epurare a apelor reziduale?, si a ?statiei de pompare a apelor reziduale?., Cerinta nr.8Informatii privind subcontractantii: Se va completa si depune, in original, Formularul 13? Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, din Sectiunea Formulare. - Pentru fiecare subcontractant se va completa si depune, in original, Formularul 6 ? Informatii generale din Sectiunea Formulare. Subcontractantul declarat in oferta de operatorul economic, va fi precizat si in Contractul de Lucrari ce va fi incheiat in situatia in care ofertantul va fi declarat castigator.La depunerea ofertei se vor declara toti subcontractantii., Cerinta nr.9Informatiiin cazul asocierii operatorilor economici pentru depunerea unei oferte comune: Asocierea trebuie sa indeplineasca in mod cumulative cerintele priv.exper.generala si situatia finaciara.Form.de oferta va fi semnat de liderul asocierii imputernicit in acest sens de catre fiecare asociat.Oferta va include un Acord de Asociere care va indica: partea de implicare a fiecarui asociat;liderul asocerii, resp. pentru contract, conformat prin imputernicirile semnate de reprez.autoriz. ai asociatilor.Asocierea se va legaliza numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.Membrii asocierii vor fi pers.jurid.inregistrate si isi asuma raspunderea solidara si indivizibila pentru exec.contractului.AC nu este raspunzatoare fata de asociati, daca liderul asocierii nu isi indeplineste atributiile fata de acestia.Ptr.indeplinirea cerintelor minime privind situatia economica, financiara si tehnica se vor lua in calcul resursele tuturor membrilor grupului de ofertanti., Cerinta nr.10Informatii in cazul in care ofertantul beneficiaza de aportul unui ?SUSTINATOR?in ceea ce priveste ?sustinerea? resurselor ofertantului privitoare la ?capacitatea tehnica si/sau profesionala?.Se vor completa(daca e cazul): Declaratie angajamentprivind sustinerea financiara a ofertantului/candidatului/grupului de operatori economici(Formular nr.15), Declaratie angajament de sustinere tehnica si/sau profesionala (Formular 16) si Declaratie pentru sustinerea ofertantului (Formular 17), care se vor prezenta ca documente autentificate notarial. Sustinerea se accepta numai in conditiile precizate de legislatia achizitiilor publice in vigoare. Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatii: Se vor prezenta, pentru ofertant/asociat, in copie, certificate care atesta implementarea sistemului de calitate ISO 9001 sau alte documente echivalente, pentru activitatile ce fac obiectul prezentului contract., Standarde de protectie a mediului: Se vor prezenta, pentru ofertant/asociat, in copie, certificate care atesta implementarea ISO 14.001 sau alte documente echivalente, pentru activitatile ce fac obiectul prezentului contract.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP on-line, la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.08.2012 16:13