Achizitie publica - Contract privind Executia de ?Reparatii capitale strazi ?in localitatea Axente-Sever, jud.Sibiu?.
Detaliu pentru invitatia numarul 324823
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324823/23.04.2012
Denumire contract: Contract privind Executia de ?Reparatii capitale strazi ?in localitatea Axente-Sever, jud.Sibiu?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Axente Sever (Primaria comunei Axente Sever)Cod fiscal: 4406126, Adresa: str. Principala, nr. 165, Axente Sever, Telefon: 0269-840001, Fax: 0269-840001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Principala, nr. 165, Axente Sever, Romania, cod postal: 557025, telefon: +40 269840001, fax: +40 269840001, persoana de contact: Carmen Adelina Lupu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Consiliului Local al comunei Axente Sever, str. Principala, nr. 165, loc. Axente Sever, Romania, cod postal: 557025.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract privind Executia de ?Reparatii capitale strazi ?in localitatea Axente-Sever, jud.Sibiu?.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract privind Executia de ?Reparatii capitale strazi ?in localitatea Axente-Sever, jud.Sibiu?.Principalele obiective investitionale: Reteaua stradala din interirorul localitatii Axente-Sever, jud.Sibiu: 1.Str.Mihai Eminescu(3 tronsoane);2.Str.Haltei;3.Str.Suseni.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 729, 846 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1)Depunerea obligatorie.Cuantum: 14.500lei(pt.IMM 50%, cu dovada calitatii de IMM); termen valabilitate: min.120 zile, termen cel putin egal cu termenul de valabilitate a ofertei;posibilitate prelungire a termenului de valabilitate in caz de extindere a perioadei de valabilitate a ofertei, in caz contrar oferta se considera retrasa. Com.Axente-Sever: C.I.F.4406126, cont nr. RO10 TREZ 5775 006X XX00 3001, Trez.mun.Medias. Constituire: a)instrument de garantare emis in cond. legii de o societate bancara/societate de asigurari-document recomandabil sau este de preferat sa fie emis de catre o banca/soc.asigurari din Romania.2)Cf.Formular nr.18-sectiunea ?Formulare? (sau alt tip de document eliberat in conditiile H.G. 925/2006 art.86), in original, in lb. romana sau insotit de traducere legaliz., in cuantum si pt. perioada prev.in DA;Conform Formularului nr.18, se va proceda la retinerea unei sume in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006 (este suficienta invocarea articolului de lege);b)depunere de numerar la casieria AC;c)virament bancar (ordin de plata) cu confirmarea de catre banca a acestuia, pana la data si ora deschiderii ofertelor.Neconstituirea/nedepunerea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei ca inacceptabila.
Garantie de buna executie
1)Cuantum: 10% din valoarea contr(pt.IMM 50%-dovada cu docum.prev.in L.346/2004).Perioada valab.: min.24 luni.Mod de constituire: a)in termen de 14 zile de la semnarea contr., prin instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara sau de o soc.de asigurari(document recomandabil sau este de preferat sa fie emis de catre o banca/soc.asigurari din Romania), care devine anexa la contract, conform art.90, alin.1 HG 925/2006, cu modif.si completari.b) Cu acordul partilor, se poate constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in cont de disponibil, la Trez.org.fiscal competent, deschis la dispozitia AC, caz in care depunerea initiala nu va fi mai mica de 0, 5% din valoarea contr.(cf.prev.H.G.nr.1045/2011).AC va alimenta contul prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept gar.de buna executie, cu informarea contractantului.Se va completa Formularul nr.19 din Sectiuna II-Formulare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Cerinta minima obligatorie: Completarea si prezentarea Formular 1- Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare) de catre ofertant (si de catre asociatii acestuia), respectivsi de catre tertul sustinator(daca este cazul).2.Cerinte minime obligatorii : Prezentare cazier judiciar de catre ofertant (si de catre asociatii acestuia), respectivsi de catre tertul sustinator(daca este cazul).3.Cerinta minima obligatorie: Completare si prezentare Formular 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare);se va completa pentru fiecare ofertant/asociat respectiv. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic ;c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.4.Cerinta minima obligatorie: Completare si prezentare Formular 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura;5.Cerinta minima obligatorie: Completare si prezentare Formular 4 - CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta;6.Cerinta minima obligatorie: Completare si prezentare Formular 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din din OUG nr. 34/2006.Detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, urmatoarele persoane: -Primar-Grecu Marius;
-Secretar-Marginean Dumitru;
-Contabil-Isaila Lenuta Viorica;
-Sef cp.achiz.publice-Lupu Carmen Adelina.Nota: Formularul 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din din OUG nr. 34/2006 se va prezenta de catre ofertant/asociat, de catre subcontractant(i), cat si de tertul sustinator(daca e cazul).7.Cerinte minime obligatorii :1. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: a) certificat de atestare fiscala emis de administratia Finantelor Publice Locale de pe raza judetului in care este inregistrat ca si contribuabil ofertantul, privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat, din care reiese faptul ca ofertantul nu are datorii catre bugetul general consolidat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ;b) certificate fiscale privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia fiscala din cadrul primariei in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul(inclusiv pentru sedii secundare si puncte de lucru precizate in Certificatul Constatator al ofertantului), din care sa reiese ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitati ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, pentru sedii sociale si puncte de lucru/sedii secundare implicate in derularea prezentului contract de lucrari.Se pot prezenta pentru documentele solicitate la lit.a) si b), formulare-tip echivalente eliberate de autoritatile competente din tara de origine a ofertantului (pentru ofertantii ce au sediul social in alt stat dacat Romania), in original/copii legalizate/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, in termenul de valabilitate precizat de legislatia in vigoare.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original/copii legalizate/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, in original/copii legalizate/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, sau prin alte formulare echivalente.Autoritatea contractanta solicita ca in cazul existentei unei datorii nerambursate, ofertantul sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate, graficul de reesalonare.Observatii: 1.Documentele vor fi depuse pentru: ofertant, ofertant asociat (unde este cazul).2.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii (cu exceptia prezentarii documentelor justificative privind plata la zi a datoriilor reesalonate conform graficului de reesalonare), acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de lucrari.3. Documentele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local, in termenele legale ale scadentei de plata, vor fi respinse.4. In cazul unei asocieri, fiecare ofertant asociat este obligat sa prezinte documentele de mai sus.Nota: Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Inregistrare persoane juridice/fizice romaneCerinte obligatorii: 1. Certificatul constatator, in original/copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, dupa caz, emis cu cel mult 30 de zile inaintea de data deschiderii ofertelor de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - Obiectul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii (contractului).Nota: Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Bonitate/acces la resurse1)Se solicita sa se demonstreze ca, la data semnarii contractului de lucrari, ofertantul va avea acces sau disponibil de resurse financiare reale, linii de credit confirmate de banci, disponibil negrevat de datorii sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru realizarea cash-flow-ului in suma de 364.900 lei, reprezentand disponibilul de resurse financiare calculate pentru o perioada echivalenta a contractului de lucrari de 2 luni de zile, respectiv pana la data realizarii primei transe de plata de catre A.C., Cerinta nr.2 Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pentru ultimii 3 ani.Prezentarea mediei cifrei de afaceri globale a ofertantului pentru ultimii 3 ani (se poate demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului de ofertanti).Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pentru ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 1.459.000 lei., Informatii privind ?Sustinatorul?ofertantului (daca e cazul).In situatia in care ofertantul beneficiaza de aportul unui ? SUSTINATOR ? in ceea ce priveste ?sustinerea? resurselor ofertantului privitoare la ?situatia economico-financiara?, se va completa Declaratie angajament de sustinere (Formular nr.17), ce va fi prezentata ca document autentificat notarial. Sustinerea se accepta numai in conditiile precizate de legislatia achizitiilor publice in vigoare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Exper.simil.-Listaprincip.lucr.similare exec.in ultimii 5 ani.Se vor prezenta max.2 contr.de lucrari finaliz.in ultimii 5 ani , in domeniul ob.contr., resp.lucrari priv.constr./reabil.infr.rutiere, prin care se conf.exec.lucr. in val.totala de min.729.000 lei(excl. TVA), insotite de: a) prez.de copii dupa inf.relevante din contractul respectiv, prezentat drept?exper.simil.?; b)certif.de buna exec.pentru cele mai import.lucrari, cuprinz: valori, perioada si locul exec.lucr., modul de indepl.a oblig., beneficiari, indif.daca acestia sunt A.C.sau cl.privati.Pentru contr.exprim.in euro, se va lua in calculla valutar mediu leu/euro comunicat de BNR ptr. anul respectiv: -anul 2007:1 euro=3, 3373 RON;anul 2008:1 euro= 3, 6827 RON;anul 2009:1 euro=4, 2373 RON;anul 2010:1 euro=4, 2099 RON;anul 2011:1 euro=4, 2379 RON.Nota: Nr.de ani(5 ani) solicit.in vederea dem.exper.simil.se va calc.prin rap.la data lim.de dep.a of., Cerinta nr.2Decl.pe propria rasp.refer.la util., instal., echip.teh.de care poate disp.op.ec. ptr. indepl.coresp.a contr.de lucr.?in orig.; Ptr.exec.lucr.-se solicit.a se prez.o lista cu dot.teh.minim.ptr.indepl.contr.de lucr.: nr.de util., caract.teh., agrem.tehn.Lista va cuprinde, minim, urm.util.: - un(1)autogreder ;una(1)automacara(6-9, 9 tf), cu brat cu zabrele;2(doua)buldozere pe senile(65-180 cp);un(1)compactor cu valturi (min. 12 tf);un(1)incarcator frontal pe senile, (1, 0-2, 5 mc);una(1)longrina metalica -3m;una(1)masina de trasat benzi de circul.(min.40-45 cp);o(1) placa vibratoare(650-700 kgf);un(1) repartiz.de beton de ciment(min.20 cp);un(1)repartiz.finisor mixturi asfaltice(min.92 cp);un(1)sapator de santuri(61-100cp);un(1)tract.pe roti(min.65 cp) cu remorca 3t;un(1)umbrar ptr.prot.bet.de ciment la drumuri;un(1)vibr.de ext., electr.(0, 25-1, 1kw);un(1) vibr.de int.ptr.beton, electr.(0, 9-1, 5kw);un(1)vibrofinisor(20-25cp)., Cerinta nr.3Informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare(disponibilitate) a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.Se solicita prezentarea de documente justificative privind detinerea unui(1)?Responsabil cu controlul calitatii?, respectiv cel putin Decizia de numire a acestuia.Se va prezenta ?Declaratie de disponibilitate? ? Formular 9, pentru responsabilul cu controlul calitatii in constructii(infrastructura rutiera)., Cerinta nr.4Informatii referitoare la pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor, de care dispune ofertantul sau al caror angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.-in original;Prin informatiile furnizate prin Declaratie si prin documentele-anexa prezentate atasat acesteia, ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de : -1(un) sef de santier-ing.atestat in constr.(infr.rutiera), in conform.cu prevederile legale in domeniul lucrarilor care fac obiectul procedurii(lucrari de drumuri);
-1(un) Responsabil tehnic cu executia in domeniul constructiilor(infr.rutiera) ?inginer atestat in conformitate cu prevederile legale in domeniul lucrarilor care fac obiectul procedurii(lucrari de drumuri);
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP , la adresa "www.e-licitatie.ro"
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.04.2012 13:41