Achizitie publica - CONTRACT PROIECTARE SI EXECUTIE SALA SPORT IN CADRUL COMPLEXULUI SPORTIV NATIONAL IZVORU MURESULUI,STRADA PRINCIPALA,NR.1,JUDETUL HARGHITA .
Detaliu pentru invitatia numarul 329050
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329050/08.06.2012
Denumire contract: CONTRACT PROIECTARE SI EXECUTIE SALA SPORT IN CADRUL COMPLEXULUI SPORTIV NATIONAL IZVORU MURESULUI, STRADA PRINCIPALA, NR.1, JUDETUL HARGHITA .
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPLEXUL SPORTIV NATIONALCod fiscal: 15216275, Adresa: STR.PRINCIPALA, NR.1, Izvoru Muresului, Telefon: 0266/371925, Fax: 0266/371454
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.PRINCIPALA, NR.1, Izvoru Muresului, Romania, cod postal: 537356, telefon: +40 266371454, fax: +40 266371925, persoana de contact: GAVRIL CHINDEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.PRINCIPALA, NR.1, Izvoru Muresului, Romania, cod postal: 537356, telefon: +40 266371454, fax: +40 266371925.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT PROIECTARE SI EXECUTIE SALA SPORT IN CADRUL COMPLEXULUI SPORTIV NATIONAL IZVORU MURESULUI, STRADA PRINCIPALA, NR.1, JUDETUL HARGHITA .
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: EXECUTIE DE LUCRARI SI SERVICII DE PROIECTARE PENTRU OBIECTIVULUISALA SPORT LA COMPLEXUL SPORTIV NATIONAL IZVORU MURESULUI.
II.1.6) CPV: 45212200-8 - Lucrari de constructii de complexe sportive (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 181, 450 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
183.629 leiPentru intreprinderile mici si mijlocii, se reduce cu 50%, conform Legii 346/14.07.2004 obligatoriu insotita de dovada calitatii de IMM - formularul nr. 20.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile, (de la termenul limita de primire/depunere a ofertelor).Modul de constituire a garantiei: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, in original, conform formularului 14;instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate de asigurari, in original;orice alt instrument de garantare conform art. 86 din HG 925/2006;In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor;In cazul in care garantia de participare nu este prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor, precum si in cazul in care nu este constituita in conditiile prevazute mai sus, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa, conf.art.36 alin.1) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;In cazul unei asocieri, Scrisoarea de garantie va fi emisa in numele si pentru Asociere, prin grija Liderului Asocierii;Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Autoritatea Contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.In masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimativa a contractului, potrivit art.2781 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu art. 90 si art.91 din H.G. nr 925 / 2006. Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Cuantumul garantiei de buna executie este de: 10% din valoarea contractului fara TVA (pentru intreprinderile mici si mijlocii, se reduce cu 50%).Garantia de buna executie este constituita printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara conform Formularului 19, ori de o societate de asigurari care functioneaza in mod legal in Romania, instrument de garantare irevocabil, care va fi prezentat in original, cu o durata de valabilitate cel putin egala cu durata contractului la care se adauga o perioada de 45 de zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita ca media cifrei de afaceri globale in cel mult ultimii 3 ani, sa fie egala sau mai mare de: 18.362.900 lei., BonitateOfertantul trebuie sa demonstreze, ca la momentul semnarii contractului va avea acces la sau are disponibile resurse reale , negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarilor in valoare de 730.000 lei, pentru 60 zile.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Principalele lucrari efectuate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se solicita experienta similara prin care ofertantul sa trebuie sa demonstreze capacitatea tehnica astfel: - Unul sau mai multe contracte de lucrari in domeniul sport agreement sau recreere, in valoare egala sau mai mare cu suma de 8.800.000 lei fara TVA.- Unul sau mai multe contracte de servicii de proiectare a unor obiective de investitii similare in valoare mai mare satau egala cu 350.000 lei, Personalul: Lista cu personalul propus pentru indeplinirea contractului trebuie sa contina minim urmatoarele pozitii: I.Personal de specialitate proiectare1.Arhitect ? SEF DE PROIECT2.Inginer in constructii civile, industriale si agricole3.Inginer instalatii electrice atestat ANRE grad IIA.IIB4.Inginer diplomat instalatii pentru constructii5.Inginer proiectant sisteme de securitate6.Manager proiectII.Personal de specialitate execuieA. Sef santierTrebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: - Inginer sau subinginer licentiat;
- Experienta in executia lucrarilor de constructii civile de minim 5 ani.B. Responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul constructiilor civileC.Responsabil in materie de securitatea muncii (P.S.I.)D.Responsabil de calitate (QS)E.Responsabil de mediu, UtilajeLista minima va cuprinde cel putinurmatoarele utilaje: - Miniexcavator ? 1 buc.- Autocamion 5-20 tone ? 2 buc.- Automacara ? 1 buc.- Autobasculanta ? 10-20 tone ? 3 buc.- Incarcator frontal ? 1 buc., Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asocierea Certificat ISO 9001 sau echivalent, Certificat ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Descriere: P1 ? punctajul pentru factorul de evaluare ?Pretul total al ofertei, fara TVA (in lei)? se acorda astfel: a) pentru cel mai mic dintre preturile totale ale ofertelor primite [pret minim] se acorda50 de puncte; b) pentru orice alt pret total [pre(n)] altul decat cel prevazut la lit. a punctajul se acorda astfel: P1=[pret minim/pret(n)]x50
termen de predare a proiectului
20
Descriere: Termenul minim sub care nu se puncteaza suplimentar este de 5 zile calendaristice iar termenul maxim de predare a proiectului peste care orice oferta este considerata neconformaeste de 45 (patruzeci si cinci) zile calendaristice.
termen de finalizare a lucrarii
20
Descriere: Termenul minim sub care nu se puncteaza suplimentar este de 30 de zile calendaristice iar termenul maxim de finalizare al lucrarilor peste care orice oferta este considerata neconformaeste de 24 de luni calendaristice
identificare, descriere si argumentare riscuri
10
Descriere: Se vor contabiliza toate riscurile identificate, suplimentar celor prevazute in caietul de sarcini, pentru executia activitatilor si ducerea la indeplinire a proiectului, precum si recomandarile de reducere/eliminare a lor, analizate de fiecare ofertant in oferta tehnica, in vederea obtinerii numarului maxim de riscuri cu recomandarile aferente, notat NRI.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se obtine gratuit din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.06.2012 15:41