Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract service aparatura medicala de pe ambulantele SMURD.


Detaliu pentru invitatia numarul 282818
Autoritate contractanta
Spital Clinic Judetean de Urgenta Timisoara
Cod de identificare fiscala: 4663448
Adresa: Bv.Prof.Dr.Iosif Bulbuca nr.10, Timisoara
Telefon: 0356433114
Fax: 0356433114
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Contract service aparatura medicala de pe ambulantele SMURD.
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 50421000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Contract service aparatura medicala de pe ambulantele SMURD.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 11.03.2011 13:01
Data limita de depunere a ofertelor: 22.03.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Timisoara, Bv.Prof.Dr.Iosif Bulbuca nr.10
Data si ora deschiderii ofertelor: 22.03.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Timisoara, Bv.Prof.Dr.Iosif Bulbuca nr.10
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Valoare estimata: 9, 970 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neîncadrarea în prevederile articolului 181 din OUG NR.34/2006;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;Aviz de functionare din partea Ministerului Sanatatii;Informatii generale;Certificat privind implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001sau altele echivalente;Documente privind : scrisoarea de autorizare din partea producatoruluisau certificat de specializare atestat deproducator pentru personalul de specialitate;Lista principalelor prestari de servicii în ultimii 3 ani conform formularului 12E .
Site-ul SEAPProcedura aleasa este justificata de valoarea pe an pe cod CPV, care este de 90376, 98 euro, conform notei justificative atasata.Garantia de participare este de 199.40 lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer