Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract service auto 2012


Detaliu pentru invitatia numarul 320231
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PARCHETUL DE PE LANGA INALTA CURTE DE CASATIE SI JUSTITIE
Numar invitatie: 320231/14.02.2012
Denumire contract: Contract service auto 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPARCHETUL DE PE LANGA INALTA CURTE DE CASATIE SI JUSTITIECod fiscal: 4364748, Adresa: Bucuresti, B-dul Libertatii nr. 14, sector 5, Bucuresti, Telefon: 0123, Fax: 0123
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bucuresti, B-dul Libertatii nr. 14, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050706, telefon: +40 0213193833/2113, fax: +40 0213193813, persoana de contact: Ministerul Public - PICCJ
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract service auto 2012
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract service auto pentru parcul propriu al PICCJ, anul 2012.Achizitiona servicii de service auto (intretinere, revizii, reparatii auto, ITP-uri, demontare/montare/echilibrare roti, operatiuni de tinichigerie si vopsitorie) are ca scop mentinerea intr-o buna stare de functionare pentru autoturismele prezentate in Specificatia tehnica ? anexa nr. 1, in anul 2012, cu posibilitateaprelungiriicontractului cu max. 4 luniin functie de fondurile bugetare alocate in anul 2013. Achizitorul isi rezerva dreptul de a largi sau micsora parcul autope parcursul anului.
II.1.6) CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 119, 335 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare, in cuantum de 1% din valoarea estimata a contractului, respectiv 1.193, 55 lei, se va constitui prin virament bancar in contul autoritatii contractante RO51 TREZ 7005 005X XX00 0216 deschis la A.T.C.P.M.B., cod fiscal 4364748, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Perioada minima de valabilitate a garantiei de participare va fi de cel putin 30 de zile de la termenul limita de depunerea a ofertei.Dovada constituirii garantiei de participare se va depune in SEAP odata cu celelalte documente de calificare.Nerespectarea obligatiei de a prezenta garantia de participare in forma solicitata atrage respingerea ofertei conform prevederilor HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1. Cerinta obligatorie - Prezentarea Declaratiei privind eligibilitatea;Ofertantul va completa si prezenta formularul 12A, si/sau prezentarea cazierului judiciar sau a certificatelor echivalente emise de autoritatile judecatoresti din tara din care provine ofertantul, pentru administratorul/administratorii legali ai firmei ofertante.Vor completa formularul 12 A eventualii asociati sau tertul sustinator pentru situatia economico-financiara sau capacitatea tehnica si/sau profesionala in conformitate cu prevederile art. 19 si 20 din Legea 279/2011.Cerinta nr. 2.Cerinta obligatorie. Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181Ofertantul va completa si prezenta formularul 12 B, declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181;Poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, respectiv nu este eligibil, orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Vor completa formularul 12 Beventualii asociati sau tertul sustinator pentru situatia economico-financiara sau capacitatea tehnica si/sau profesionala in conformitate cu prev. art. 19 si 20 din Legea 279/2011Cerinta nr. 3. Cerinta obligatorie. Prezentarea Certificat de atestare fiscala;Ofertantul persoana juridica romana trebuie sa prezinte certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul de stat general consolidat - prezentarea formularelor tip emise de organele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Certificatul trebuie sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, cu respectarea art 9 alin 1 din Ordin ANRMAP 509/2011Cerinta nr. 4. Cerinta obligatorie. Prezentarea Certificat de atestare fiscala;Ofertantul persoana juridica romana trebuie sa prezinte certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor locale, prezentarea formularelor tip emise de organele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Certificatul trebuie sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, cu respectarea art 9 alin 1 din Ordin ANRMAP 509/2011Ofertantii pot ridica certificatele si pot obtine informatii cu privire la impozite si taxe locale de la Primariile si Administratiile Financiare de care tin sau eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident;Cerinta nr. 5. Cerinta obligatorie. Prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta.Ofertantul va completa si prezenta formularul 32 certificat de participare cu oferta independenta in conformitate cu Ordinul AMRMAP nr. 314/2010.Cerinta nr. 6.Cerinta obligatorie.Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1;Ofertantul va completa si prezenta 12 D declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa formularul 12 D de catre ofertantii asociati, subcontractori sau tert sustinator pentru situatia economico-financiara sau capacitatea tehnica si/sau profesionala in conformitate cu prev. art. 13 din Legea 279/2011Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritarii contractanteNr.crt.Numele si prenumeleFunctia1 Laura Codruta KovesiPROCUROR GENERAL2 Iacob MariusPRIM ADJUNCT AL PROCURORULUI GENERAL3 Scutea GabrielaADJUNCT AL PROCURORULUI GENERAL4 Tarniceru IulianMANAGER ECONOMIC5 Neacsu RozaliaSEF BIROU JURIDICLista cu persoanele ce au legatura cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuireNr.crt.Numele si prenumeleFunctia1 Hritcu ConstantinSef serviciu administrativ2 Moga ElenaSef birou intretinere-deservire3 Mirescu AurelExpert serviciul administrativ4 Niculescu EugenExpert serviciul administrativ Cerinta nr. 1 Cerinta obligatorie. Prezentarea Certificatului constatatorCertificat constatator (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) emis de Oficiul Registrului Comertului de pe lunga Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, si certificatul constatator. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documentele cerute.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatatorin original/copie legalizata (in cazul in care acesta a prezentat doar copie conform cu originalul in documentele de calificare), pentru verificarea conformitatii cu documentul depus la oferta.Certificatul constatator trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1. Cerinta minima de calificare. Fisa de informatii generale.Ofertantul va prezenta Fisa de informatii generale - formularul20, Cerinta nr. 2. Cerinta minima de calificare. Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.Ofertantul va prezenta Declaratia privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani ? formularul 12 E, Cerinta nr. 3. Cerinta minima de calificare. Bilantul contabil.Ofertantul va prezenta bilantul contabil pe anul 2011.In cazul in care pentru exercitiul financiar2011 bilantul contabil si anexele nu au fost inca inregistrate la organele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acestasi balanta de verificare intocmite la 31.12.2011 insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati sau de cenzorii societatii, dupa caz, din care sa rezulte conformitatea sub toate aspectele semnificative a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si venituriledin exploatare reflectate in acestea., Cerinta nr. 4 Cerinta minima de calificare.- pentru ofertantii nerezidenti - Bilantul contabil.Pentru ofertantii nerezidenti in cazul in care pentru exercitiul financiar2011 bilantul contabil si anexele nu au fost inca inregistrate la organele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acestasi balanta de verificare intocmite la 31.12.2011 insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati sau de cenzorii societatii, dupa caz, din care sa rezulte conformitatea sub toate aspectele semnificative a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si venituriledin exploatare reflectate in acestea.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus., Cerinta nr. 5Autoritateacontractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentareasi altor documente in cazul in care cele nominalizate la aliniatul precedent nu sunt relevante.- asigurarea riscului profesional- Nu este cazul
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Cerinta minima de calificare. Informatii privindcapacitatea tehnica.Prezentarea autorizatie tehnice emisa de RAR, - RNTR 9, clasa I, clasa a II a si clasa a IV a de autorizare, pentru autoturismele prevazute in Caietul de sarcini (Ordinului nr.2131/2005 al Ministerului Transportului si Infrastructurii, cu modificarile si completarile ulterioare), valabila la data deschiderii ofertelor si pe perioada indeplinirii contractului., Cerinta nr. 2 Cerinta minima de calificare. Informatii privindcapacitatea tehnica.Prezentarea autorizatiei emisa de RAR, valabila la data deschiderii ofertelor, pentru efectuarea inspectiilor tehnice (ITP)a autoturismelor precizate in Caietul de sarcini.ITP- urile se efectueaza de catre inspectori atestati de catre RAR. Se vor depune in oferta copii ale certificatelor de atestare ale inspectorilor tehnici., Cerinta nr. 3 Cerinta minima de calificare. Informatii privindcapacitatea tehnica.Prezentarea declaratiei pe propria raspundere ca dispune de dotarile specifice, utilaje, echipament tehnic, mijloace de transport, laboratoare si mijloace fixe pentru care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, precum si documentele care sa ateste autorizarea de functionare a unitatii de service auto. Cerinta nr. 1 Cerinta minima de calificare. Informatii privind asigurarea calitatii.Prezentarea documentelor care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Propunerea tehnica
30
Descriere: conform caiet de sarcini
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.04.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.02.2012 09:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer