Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract servicii bancare - linie de credit pentru sustinerea financiara a contractului de finantare nr. C 322010912400099/ 10.06.2010


Detaliu pentru invitatia numarul 342609
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA MOGOSESTI
Numar invitatie: 342609/12.02.2013
Denumire contract: Contract servicii bancare - linie de credit pentru sustinerea financiara a contractului de finantare nr. C 322010912400099/ 10.06.2010
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MOGOSESTICod fiscal: 4540437, Adresa: COMUNA MOGOSESTI-IASI, JUDETUL IASI, Mogosesti, Telefon: 0232294411, Fax: 0232294414
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA MOGOSESTI-IASI, JUDETUL IASI, Mogosesti, Romania, cod postal: 707330, telefon: +40 232294411, fax: +40 232294414, persoana de contact: MARIANA ANTON
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA MOGOSESTI-IASI, JUDETUL IASI, Mogosesti, Romania, cod postal: 707330
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract servicii bancare - linie de credit pentru sustinerea financiara a contractului de finantare nr. C 322010912400099/ 10.06.2010
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitionarea de linii de credit in valoarere de 2.625.000 lei, pentru sustinerea financiara a contractului de finantare PNDR nr. C 322010912400099/ 10.06.2010 pentru realizarea proiectului ?PROIECT INTEGRAT: 1. Modernizare drumuri locale DC 40A ? PARTIAL, DC40 ? PARTIAL, DS 1674, DS 1707, DS 765, DS 526, DS 2487, DS 2582, DS 2679, DS 247, DS 249, DS 525, DS 2720, DS 2897 sat Mogosesti, comuna Mogosesti, jud. Iasi 2. Construire centru de zi pentru copii in sistem after school in sat Hadambu, comuna Mogosesti, jud. Iasi 3. Achizitie utilaje 4. Centru de promovare a traditiilor locale in prelucrarea lemnului in zona Mogosesti, comuna Mogosesti, jud. Iasi?
II.1.6) CPV: 66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 330, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 3.500 lei. Garantia de participare se va constitui prin Scrisoare de garantie, cash la casieria PrimarieiComunei MOGOSESTI sau prin ordin de plata in contul RO37TREZ4065006XXX012729, TREZORERIA Iasi , CIF 4540437. Garantia de participare se poate constitui si in valuta la cursul din ziua publicarii invitatiei de participare. Valabilitateagarantiei de participare este de 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Autoritatea Contractanta va retine o parte dingarantia pentru participare in conditiile art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea cu valabilitate pe perioada de valabilitate a ofertei. (Formularul nr. 12A din Sectiunea Formulare) Sa nu seafle in vreuna din situatiile descrise la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile ulterioare.2.Declaratie privind neincadrarea in niciuna din situatiile prevazute la art. 181 din OUG. Nr. 34/2006 (Formularul nr. 12B din SectiuneaFormulare). Sa nu se afle in vreuna din situatiile descrise la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile ulterioare.3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (declaratie pe propria raspundere). Mentionam ca Persoaneledin cadrul autoritatii contractante cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar ? Maftei Stefan, Viceprimar -= Stavarachi Gavril, Secretar ? Macovei Neculai, Contabil ?Negrii Ruxanda.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul nr. N din Sectiunea Formulare). Sa indeplineasca conditiile conformOrdinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. (Formularul nr. C1 din Sectiunea Formulare). Ofertantii care uzeaza de facilitatileoferite IMM-urilor vor prezenta in mod obligatoriu formularul IMM. 1. Persoane juridice/fizice romane: a) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data stabilita pentru depunerea ofertelor ? in copie conform cuoriginalul, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la fapte penale si la fapte aflate sub incidenta art. 21 lit. d) ? g) din Legea nr. 26/1990, republicata.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii deatribuire, de a prezenta pentru conformitate, documentul Certificat constator emis de Oficiul Registrul Comertului in original/copie legalizata.b) Autorizatie de functionare emisa de BNR - in copie conform cu originalul.2. Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara incare ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristicin curs (documentele se vor prezenta in copie insotita de traducere autorizata in limba romana).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.02.2013 11:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer