Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - contract servicii curatenie


Detaliu pentru invitatia numarul 329869
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUZEUL NATIONAL DE ISTORIE NATURALA GRIGORE ANTIPA
Numar invitatie: 329869/19.06.2012
Denumire contract: contract servicii curatenie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUZEUL NATIONAL DE ISTORIE NATURALA GRIGORE ANTIPACod fiscal: 4192669, Adresa: SOS.KISELEFF NR.1 SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 3128863; 3128826/123, Fax: 3128863
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOS.KISELEFF NR.1 SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011341, telefon: +40 213128826, fax: +40 213128863, persoana de contact: ELENA CURSARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SOS.KISELEFF NR.1 SECTOR 1, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract servicii curatenie
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de curatenie a spatiilor cu destinatie birouri si expozitii.Durata contractului pentru care se face ofertarea este 01.07 - 31.12.2012 (6 luni), valoarea estimata a contractului este de 96302lei.Valoarea maxima de 139061lei reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari
II.1.6) CPV: 90919000-2 - Servicii de curatare a birourilor, a scolilor si a echipamentului de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 139, 061 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare: 2480leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: egala cu perioada de valabilitate a ofertei (pct.IV.3.7.), incepand cu data limita de depunere a ofertelor.Constituirea garantiei de participare: conform reglementarilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, sau prin depunerea la casieria muzeului a sumei in numerar.Garantia de participare se restituie: conform art. 88 din HG 925/2006.Suma ce va fi retinuta de catre autoritatea contractanta, in cazul in care contestatia depusa de catre ofertant va fi respinsa de CNSC ca nefondata va fi de 1.240lei conf. art.2781 alin(1) din OUG 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - FORMULARUL 1 din documentatia de atribuire. In cazul unei asocieri, toti asociatii vor prezenta aceasta declaratie. Declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie de participare la licitatie cu oferta independenta - FORMULARUL 2 din documentatia de atribuire. In cazul unei asocieri, toti asociatii vor prezenta aceasta declaratie.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, art.69, art.69^1 - FORMULARUL 3 din documentatia de atribuire. Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 ca nu are persoane in cadrul Consiliului de Administratie / organ de conducere sau de supervizare si / sau actionari ori asociati persoane care sunt sot / sotie, ruda sau afin pana la gradul al-IV-lea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante. Persoanele ce detin functii de decizie si conducere cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Murariu Dumitru - director general, Cursaru Elena - contabil sef, Purdescu Vasile, Andrei Camelia, Fratila Bogdan - comisia de evaluare, Ionica Vilica - jurist, Dicianu Ilie - responsabil achizitii. In cazul unei asocieri, toti asociatii vor prezenta aceasta declaratie. Declaratia va fi prezentata si de tertii sustinatori sau subcontractanti, daca este cazul.Certificat de atestare fiscala - emis de catre Administratia Finantelor Publice privind plata obligatiilor catre bugetul consolidat al statului, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertei. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest certificat.Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale - eliberat de catre organele administratiei locale (Directia taxe si impozite locale) din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertei. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest certificat.Lipsa acestor formulare completate duce la respingerea ofertei ca inaceptabila. Certificatul constatatorEmis de ORC din care sa reiasa ca ofertantul are in obiectul de activitate prestarea serviciilor ce fac obiectul prezentei proceduri si nu este intr-o procedura de dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare sau faliment.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest certificat.Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentul solicitat mai sus. Nu se accepta completarea ulterioara, cu exceptia situatiei prevazute la art. 11 alin. (4) din H.G. nr. 925/2006.Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie prin care ofertantul va demonstra realizarea unei cifre medii anuale de afaceri globale, pe ultimii trei ani, de 240000lei.Pentru cifra de afaceri globala exprimata in euro se va folosi pentru conversie cursul mediude schimb leu/euro al BNR pentru anul respectiv, iar pentru cea exprimata in alte monede decat euro se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre BCE (info: www.ecb.ro) pentru anul respectiv.In cazul ofertantilor din categoria IMM se va aplica Legea 346/2004.Demonstrarea indeplinirii criteriului privind cifra de afaceri pentru societatile nou infiintate, se poate realiza: - fie, pentru numarul de luni cumulate de la data inceperii activitatii, daca societatea activeaza de cel mult 12 luni;
- fie ca cifra anuala de afaceri a anului precedent;
- fie ca cifra medie anuala de afaceri a ultimilor 2 (doi) ani., Bilant contabil pe anul 2011 (2010).Va fi prezentat ultimul bilant contabil vizat de organele financiare, in copie certificata conform cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, O recomandare din partea clientilor, Aspirator de capacitate medie/mare - 3bucAspirator de capacitate mica portabil - 1buc
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP (conf. OG34/2006 art.127 alin(2) )
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2012 19:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer