Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract servicii de asigurare auto, asigurare persoane si asigurare bunuri


Detaliu pentru invitatia numarul 354771
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: TURSIB S.A.
Numar invitatie: 354771/16.10.2013
Denumire contract: Contract servicii de asigurare auto, asigurare persoane si asigurare bunuri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTURSIB S.A.Cod fiscal: RO 789401, Adresa: Calea Dumbravii, nr.133-135, Sibiu, Telefon: 0269 - 426 100, Fax: 0269 - 210 771
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Dumbravii, nr.133-135, Sibiu, Romania, cod postal: 550399, telefon: +40 269426100, fax: +40 269210771, persoana de contact: ADELA HILA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante din Sibiu, Calea Dumbravii nr. 133-135
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract servicii de asigurare auto, asigurare persoane si asigurare bunuri
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Incheierea politelor de asigurare pentru autovehiculele din parcul autoritatii contractante (RCA si CASCO), asigurarea bunurilor si a persoanelor. In baza art. 6 din HG 925/2006 actualizata, in cazul asigurarii RCA, numarul vehiculelor asigurate poate fi suplimentat cu pana la 15%. In acest caz, preturile unitare vor fi cele declarate in propunerea financiara anexa la contract, urmand sa se modifice corespunzator pretul total al contractului.Valoarea estimata a contractului initial: 422.750, 00 lei, fara TVA (reprez. val. estimata pana la 31 decembrie 2014). Valoarea estimata globala a contractului, in cazul unei suplimentari: 445.000, 00 lei.Optiuni: Cfart6dinHG925asigpotfisuplimmax15%Valestim422750lei(valestimaprocedurii)-445000lei(valestimglobala)
II.1.6) CPV: 66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 422, 750 - 445, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 8400 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: scrisoare de garantie bancara, conform formularului din documentatia de atribuire ? Formular F Garantia de participare se poate constitui si prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Contul in care se va depune garantia de participare: RO03 RNCB 0227 0360 4389 0001 ? BCR SIBIU Garantia de participare va putea fi retinuta si numai partial, in conformitate cu prevederile art. 278 ^1 alin. (1) lit.a din OUG nr. 34/2006. Pt. calculul echivalentei, in cazul constituirii garantiei intr-o alta moneda, se va aplica cursul leu/valuta comunicat de BNR valabil pt data de 09.10.2013.
Garantie de buna executie
Cuantum 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre: 1.o societate bancara (Scrisoare de garantie bancara conform formularului prezentat in documentatia de atribuire; 2.o societate de asigurari. Instrumentul de garantare a bunei executii a contractului se va constitui ca anexa la contract. Ofertantul se obliga sa prezinte instrumentul de garantare a bunei executii a contractului in cazul in care oferta sa este desemnata castigatoare.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: declaratie privind eligibilitatea-formular A, declaratie privind neincadrarea in art. 181 din OUG 34/2006 - formular B, Certificat de atestare fiscala eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala si Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale. In situatia in care ofertantii au mai multe puncte de lucru, Certificatul fiscal privind plata, la zi, a taxelor si impozitelor locale va fi prezentat numai pentru sediul social al ofertantului. Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor eligibile de plata vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, certificat de participare la procedura cu oferta independenta -formular C, declaratie privind neincadrarea in art. 69^1 din OUG 34/2006 -formular D. Se va completa inclusiv de catre subcontractanti, daca este cazul.(persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: ing. Adrian Popa, ing. Pavel Cristian, ec. Anca Presecan, cons. jur. Adela Hila, cons. jur. Ramona Gligor, ing. Dan Caprariu, ing. Alexandru Florica). Conform Legii 279/2011, cerinta privind neincadrarea in art. 69^1 din OUG 34/2006 se impune atat pentru ofertant cat si pentru asociat/tert sustinator.Declaratie privind sucontractantii ? formular E Certificat constatator emis de ORC. Persoanele juridice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ori apartenenta din punct de vedere profesional-copie "conform cu originalul"; Certificat de inmatriculare in Registrul Asiguratorilor ? copie "conform cu originalul" (potrivit Legii 32/2000); Decizie a Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor privind autorizarea pentru desfasurarea de activitati in domeniul asigurarilor ?copie "conform cu originalul" (potrivit Legii nr. 32/2000).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011 si 2012) sa fie de cel putin 840.000 lei, Nivelul indicatorului "lichiditate generala" pe anii 2010, 2011 si 2012 minim 100%.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii Documente emise de organisme acreditate, care atesta ca este implementat sistemul de management al calitatii conform cu cerintele din standardul ISO9001:2008sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2013 11:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer