Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract servicii de auditare financiara in vederea implementarii proiectului ?Rivulus Pueris - reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii serviciilor sociale din Baia Mare?


Detaliu pentru invitatia numarul 326259
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICIUL PUBLIC ASISTENTA SOCIALA
Numar invitatie: 326259/14.05.2012
Denumire contract: Contract servicii de auditare financiara in vederea implementarii proiectului ?Rivulus Pueris - reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii serviciilor sociale din Baia Mare?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC ASISTENTA SOCIALACod fiscal: 14728757, Adresa: STR. DACIA, NR. 1, Baia Mare, Telefon: 0262/211949, Fax: 0262/211959
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. DACIA, NR. 1, Baia Mare, Romania, cod postal: 430406, telefon: +40 262/211949, fax: +40 262/211959, persoana de contact: LIA GHERMAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Baia Mare, strada Dacia, nr. 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract servicii de auditare financiara in vederea implementarii proiectului ?Rivulus Pueris - reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii serviciilor sociale din Baia Mare?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea serviciilor de auditare financiara a proiectului ?Rivulus Pueris - reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii serviciilor sociale din Baia Mare?, SMIS 12363
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare este de 1.600 de lei.- Perioada de valabilitate a garantiei de participare: ?este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei?- Modalitatea de constituire: conform art. 86 alin (1) din HG nr. 925/2006 sau depunere numerar la casieria autoritatii contractanteCONTUL BANCAR : RO 25TREZ 4365006XXX000124CIF BENEFICIAR: 14728757
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractuluiva fi de 10% din valoarea contractului fara TVA, in conformitate cu prevederile art. 89 alin (2) din HG 925/2006Garantia de buna executie se constituie in conformitate cu prevederile art. 90 alin (1) si alin (2) din HG 925/2006?Art. 90 - (1) De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2) - (4) se aplica in mod corespunzator.(2) In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.?
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/20063.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/20104.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 din OUG nr. 34/2006Informatii privind persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica, in vederea incadrarii in prevederile art. 69.1 din OUG nr.34/2006Director general SPAS - Lia Gherman - responsabil organizare si finalizare procedura de achizitie publica, aproba Raportul procedurii si semneaza contractul de serviciiSef serviciu financiar - Lucia Stoica - viza CFP si contrasemneaza contractul de serviciiSef serviciu juridic resurse umane - Oprisan Monica - contrasemneaza contractul de serviciiComisia de evaluare a ofertelorGavra Bogdanel - presedintele comisiei de evaluare - director general adjunct SPASStef Mirela- membru comisia de evaluare - inspector SPASAnania Ancuta - membru comisia de evaluare - consilier SPASCarpov Anamaria - secretar comisia de evaluare - consilier juridic SPASDanci Anca - membru supleant comisie de evaluare - inspector SPASPop Gabriela - membru supleant comisie de evaluare - referent de specialitate SPAS5.Declaratie privind incadrarea in categoria IMM6.Certificatul privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata taxe locale si de stat. Pentru indeplinirea conditiei de participare ofertantul/candidatul va dovedi ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. Cerinta 1Certificat emis de Oficiul Registrului ComertuluiOfertantii vor prezenta Certificatul Constatator (certificate) emis(e) de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie conforma cu originalul) din care sa reiasa ca ofertantii au ca obiect de activitate prestarea serviciilor de audit financiar.In cazul unei asocieri, cerinta de mai sus se considera indeplinita cumulativ.Cerinta 2Informatii privindcapacitatea profesionalaOfertantii vor prezenta urmatoarele documente: - Certificatul de atestare a calitatii de auditor emis de Camera Auditorilor Financiari din Romania CAFR pentru fiecare expert propus ? copie certificata cu mentiunea ?conform cu originalul?. Temei legal: Instructiunea Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului, Directia Generala Autoritatea de Management pentru Programul Operational Regional (AMPOR) privind Termenii de Referinta pentru achizitionarea serviciilor de audit prevazute in contractele finantate din fonduri externe nerambursabile.- Carnetul de membru al CAFR cu mentiunea ?Activ? pentru anul 2011, pentru fiecare expert propus ? copie certificata cu mentiunea ?conform cu originalul?. Temei legal: Instructiunea Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului, Directia Generala Autoritatea de Management pentru Programul Operational Regional (AMPOR) privind Termenii de Referinta pentru achizitionarea serviciilor de audit prevazute in contractele finantate din fonduri externe nerambursabile.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, inclusiv Cifra de afaceriAutoritatea contractanta solicita o medie a cifrei de afaceri globale in ultimii 3 ani: minim 80.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimi 3 aniOfertantii vor completa si prezenta lista privindprincipalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani (se considera ultimii 3 ani pana la data deschiderii ofertelor), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Cerinta 2Experienta similaraOfertantii trebuie sa faca dovada faptului ca au derulat cel putin un contract si cel mult trei contracte de servicii de auditare financiara, avand o valoare (cumulata) de minim 50 000 lei fara TVA (valoarea contractului de audit). Temei legal: Instructiunea Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului, Directia Generala Autoritatea de Management pentru Programul Operational Regional (AMPOR) privind Termenii de Referinta pentru achizitionarea serviciilor de audit prevazute in contractele finantate din fonduri externe nerambursabile., Cerinta nr. 3 PersonalAutoritatea contractanta impune prezentarea unei echipe formate din cel putin 2 auditori: - 1 (un) auditor senior, minim 3 ani experienta in servicii de audit financiar .1 (un) auditor junior, minim 1 an experienta in servicii de audit financiar. Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatiiPrezentarea in copie a certificatului, acordat de un organism de certificare pentru certificarea sistemului de asigurare a calitatii (ISO 9001-2008 sau echivalent) pentru servicii similare celei/celor ofertate, alte documente echivalente.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP sau de la sediul administrativ al SPAS Baia Mare in format electronic
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2012 15:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer