Achizitie publica - Contract servicii de consultanta in management
Detaliu pentru invitatia numarul 326865
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326865/16.05.2012
Denumire contract: Contract servicii de consultanta in management
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 3Cod fiscal: 16762836, Adresa: B-dul 1 Decembrie 1918 nr.12-14, Bucuresti, Telefon: 0318058748, Fax: 0318058748
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele, continand toate documentele solicitate se transmit in format electronic prin intermediul S.E.A.P.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract servicii de consultanta in management
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestare servicii de consultanta in management, in vederea perfectionarii structurilor si proceselor manageriale din cadrul DGASPC-Sector 3 Bucuresti, pentru eficientizarea fundamentarii si aplicarii politicilor si strategiilor descentralizate de asistenta sociala la nivel local.
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 443, 328 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare 5000 lei - perioada valabilitate 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;se constituie prin OP in cont RO17TREZ7035006XXX004666 deschis la Trezoreria Sector 3.Se va prezenta exemplarul verde in original cu viza bancii(CF autoritate contractanta-16762836);sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante.Instrumentul de garantare va fi redactat in limba romana/insotit de traducere legalizata in romana (ptr.documentele redactate in alte state);depozitul se va constitui numai in lei;Ofertantii care vor constitui garantia de participare conf.art.16 alin (2) Legea 346/2004 privind stimularea IMM-uri au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie, respectivnumar salariati/cifra de afaceri (unde este cazul)precum si valoarea activelor totale.In conformitate cu prevederile art.87 alin.(1) din H.G. nr.925/2006, autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta se afla in oricare din urmatoarele situatii: a. isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b. oferta sa fiind stabilita castigatoare nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c. oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei;d. in cazul depunerii unei contestatii, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului o suma calculata conform art.278 index 1, alin.(1) lit. (b) din OUG nr.34/2006, din garantia de participare.
Garantie de buna executie
5% din pretul contractului fara TVA;se constituie prin scrisoare de gararantie bancara, sau instrument de garantare emis de o societate de asigurari in favoare autoritoritatii contractante; se va constitui in perioada premergatoare semnarii contractului; ptr.IMM cuantumul este 50% din cel solicitat cu declaratie pe proprie raspundere.Garantia de buna executie se poate constitui prin retineri succesive din valoare fara TVA a facturilor succesive sau cec-uri depuse la casieria institutiei.In acest caz, ofertantul are obligatia de a deschide la unitatea trezoreriei statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritoritatii contractante, suma nu va fi mai mica de 0, 5% din pretulcontractului;(HG nr.1045/2011).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitea - se completeaza formular 1;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 - se completeaza formular 2;
-Certificat atestare fiscala ref.impozite si taxe locale -original, copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul", din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
-Certificat atestare fiscala pentru persoane juridice -original, copie legaliz.sau copie lizibila "conform cu originalul", din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru persoanele straine operator economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente, echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatii plata a impozitelor, taxelor si contributilor catre buget.Documentele vor fi in traducere legalizata in limba romana.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - se completeaza formular 3;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - se completeaza formular 6;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006 - se completeaza formular 4;(persoanele care detin functii de decizie in D.G.A.S.P.C. Sector3 - director general-Florin Stefan Vasile; - director economic-Andrei Dumitru; - sef serviciu achizitii-Niculescu Ana). -Certificat constatator Oficiul Registrui Comertului - trebuie sa se faca dovada existentei in obiectul de activitate a cod CAEN 702-activitate de consultanta in management (7022- activitate de consultanta ptr.afaceri si management), copie certificata "conform cu originalul" In acest caz ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita inainte detransmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, pentru conformitate, prezentarea documentului in original/copie legalizata;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: fisa informatii generaleCerinta minima: cifra medie globalade pe ultimii trei ani trebuie sa fie de cel putin 750.000 lei.Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul comunicat de Banca Centrala Europeana ptr.anii 2008, 2009 si 2010.www.ecb.int/stats/exchange/eurofxref/html/eurofxref-graph-ron.en.html(curs valutar anul 2008-3.6826, anul 2009-4.2373, anul 2010-4.2122)IMM beneficiaza de reduceri conf.art.16 din L346/2004, caz in care ofertantul depune declaratie de incadrare., bilanturile contabile pentru anii 2008, 2009 si 2010
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista principalelor prestari de servicii similare, experienta similaraAceasta experienta va fi dovedita prin prezentarea unui contract de prestari de servicii de consultanta in management, cu o valoare de minim 350.000 lei., informatii privind personalul de specialitateDeclaratia privind efective medii anuale ale personalului angajat side conducere ultimii 3 ani.Ofertantul va nominaliza minim patru experti: a). un expert in sistemul de asistenta sociala care va trebui sa faca dovada elaborarii de analize/ghiduri/metodologii privind sistemul de indicatori de performanta si/saufinanciari in servicii sociale; b).un expert formator, cu certificare CNFPA cod COR241205; c).un expert in audit al sistemelor de management pe urmatoarele componente: organizatorica, decizionala, informationala si metodologica.Ofertantul va face dovada ca expertul propus a participat direct la derularea a cel putin unui contract de auditare sistem de management al unei entitati publice/private;d).un expert atestat ca "manager de proiect", cod COR241919, recunoscut CNFPA, informatii privind capacitatea operationala de desfasurare a contractuluiinformatii referitoare la echipamente tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii certificarea sistemului de management de asiguare a calitatiiOfertantii vor prezenta dovada certificarii sistemului de management de asigurare a calitatii, conform SR EN ISO 9001/2000, intr-un domeniu ce include si obiectul contractului sau echivalentul acestuia asa cum se precizeaza la art.193 din OUG 34/2006;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Pentru oferta cu pretul cel mai mic se va acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare (60 puncte), iar pentru celelalte oferte punctajul se va acorda dupa formula: P1=P financiar n=(pret minim/pret n)x60
componenta tehnica
20
Descriere: Identificarea, descrierea si argumentarea riscurilor care pot afecta executia contractului. Detalii de aplicare algoritm calcul: se vor contabiliza toate riscurile identificate suplimentar fata de cele incluse in caietul de sarciniprivind executia activitatilor si atingere obiectivelor si rezultatelor proiectului, analizate de fiecare ofertant in propunerea tehnica, in vederea obtinerii numarului maxim de riscuri, notat NIR, pentru care se va acorda punctaj maxim alocat acestui factor de evaluare, respectiv 20p. Pentru orice alt nr. de riscuri identificate in cadrul ofertei se va aplica formula: Pn=(NIRn/NIR)x20, unde NIRn=numar riscuri identificate in oferta"n", NIR=numarul maxim de riscuri, rezultat prin compararea ofertelor.
componenta tehnica
20
Descriere: Recomandari de reducere/eliminare a riscurilor identificate, fara a se afecta cerintele caietului de sarcini. Detalii aplicare algoritm calcul: se contabilizeaza toate recomandarile si strategiile pentru minimizarea/eliminarea riscurilor privind executia contractului, in vederea executiei activitatilor si atingerii obiectivelor si rezultatelor proiectului, iar punctajul obtinut la acest factor de evaluare se va calcula astfel: pentru nr. maxim de recomandari si strategii relevante si justificate se acorda 20 puncte; pentru un nr. mai mic de activitati punctajul se calculeaza procentual. Punctajul maxim=nr. maxim de recomandari si strategii relevante=20puncte. Punctaj x=nr. recomandari si strategii relevante / nr. maximrecomandari si strategii relevante x 20= x puncte.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2012 11:07