Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - contract servicii de curatenie la sediul DR Cluj si la sediile oficiilor judetene din cadrul ANCOM DR CLUJ


Detaliu pentru invitatia numarul 345727
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
Numar invitatie: 345727/22.04.2013
Denumire contract: contract servicii de curatenie la sediul DR Cluj si la sediile oficiilor judetene din cadrul ANCOM DR CLUJ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAutoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in ComunicatiiCod fiscal: 14751237, Adresa: Delea Noua , nr.2, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 372845400, Fax: +40 372845402
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DIRECTIA REGIONALA CLUJ, Cluj Napoca, str. Campeni, nr. 28, Cluj Napoca, Romania, cod postal: 400217, telefon: +40 372845742, fax: +40 264484077, persoana de contact: Dana OLTEAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Cluj Napoca, str. Campeni, nr. 28, etajul 2, camera 27.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract servicii de curatenie la sediul DR Cluj si la sediile oficiilor judetene din cadrul ANCOM DR CLUJ
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta este interesata sa achizitioneze, servicii de curatenie la sediile ANCOM DR Cluj, in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat.Valoarea estimata totala este de 112.500, 00 lei si anume 75.000, 00 lei (8 luni pentru 2013), 37.500(4 luni)lei pentru anul2014 .Valoarea estimata pentru o luna este de 9375 lei .Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata pana la 31.12.2014, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea celor 4 luni de prelungire.Optiuni: conf. prev. art.6 din HG nr.925/2006.
II.1.6) CPV: 90919200-4 - Servicii de curatare a birourilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 75, 000 - 112, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1.400, 00 LeiOfert care se incadr in categ IMM, potrivit Legii nr. 346/2004, benef de red cuantuM cu 50%.Per. de valab va fi cu cel putin 10 (zece) zile mai mare decat per de valab a of (90 de zile de la data lim de dep a of).Modul de constit: conf prev art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 prin: a) virament bancar in contul RO22TREZ7005005XXX000932, deschis laATCPMB, in fav ANCOM, CUI: 4751237b)(scrisoare de garantie).Instrumentul de garantare, trebuie constituit irevocabil in favoarea aut contr (ANCOM) de o societate bancara ori de o societate de asigurari si trebuie prezentat, in original, in conformitate cu formularul din Anexa5 sau similar din Sectiunea a 4-a - Formulare.In cazul in care scrisoarea de garantie nu este redactat in limba romana, acesta trebuie insotit de o copie tradusa in limba romana si legalizata de catre un traducator autorizat.Nota: Instrumentul de garantare prezentat trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu toate cele 3 (trei) situatii prevazute in cuprinsul formularului din Anexa nr. 5 la lit. a) ? c), in caz contrar A.C. va dispune PREV art. 2781 alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, cu mod si complet ult.sauc) dep sumei respective la casieria A.C. din Cluj Napoca, str. Campeni, nr. 28.Dovada constituirii garantiei trebuie prez pana cel mai tarziu la data si ora stab pT deschiderea ofertelor.In cazul in care dovada constituirii nu este prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, precum si in cazul in care nu este constiT in cuantumul si avand PER DE VALABILITsolicitata, oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa conf art. 33 alin. (3) lit. b) si art. 36 alin. (1) lit. a) din H.G. nr. 925/2006.Pentru o eventuala conversie leu/valuta se va utiliza cursul de schimb BNR, valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006-Ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cuFormularuldin ANEXA nr. 1din Sectiunea a 4-a - Formulare.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-Ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu Formularul din ANEXA nr. 2 din Sectiunea a 4-a - Formulare.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006-Ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu Formularul din ANEXA nr. 8 din Sectiunea a 4-a - Formulare.Persoane cu functii de decizie: Marius- Catalin MARINESCU- Presedinte ANCOM, Sorin Vasile HUDREA- Director/Directia Regionala Cluj, Ovidiu DOLHA- Sef Serviciu, SCR, DRC, Elena IORDACHE- Sef Serviciu, Economic si Administrativ, DRC, Teodor ARUNCUTEAN- Tehnician, LEMCIA, DRC, Aurora-Simona DRAGOMIR- Administrator baze de date , BARI, , Anda BLEJAN- Sef Birou Administrativ, SEA, Aron OLAR- Consilier juridic, Directia Regionala Cluj, Dana Victoria OLTEAN- Expert, Oficiul Achizitii Regional/ Departamentul Achizitii Bucuresti.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Ofertantul va prezenta, in original, ?Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta? semnat de reprezentantul legal in conformitate cu Formularul din ANEXA nr. 6 din Sectiunea a 4-a - Formulare.DECLARATIILE OFERTANTULUI VOR FI IN ORIGINAL 1. Persoane fizice/juridice romaneOfertantul va prezenta, in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificat constatator/extras de registru, eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial avand inscrisa de catre reprezentantul operatorului economic mentiunea- ? informatiile cuprinse in acest certificat sunt reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor?. Din certificatul constatator/extrasul de registru prezentat trebuie sa rezulte: a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice;c) persoanele care reprezinta operatorul economic in relatia cu tertii.Nota: In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul de mai sus in original/copie legalizata2. Persoane fizice/juridice straine: Ofertantul va prezenta, documente edificatoare tradusein limba romana de catre un traducator autorizat, valabile la data depunerii ofertei, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si in care sa se mentioneze persoanele care reprezinta entitatea in relatiile cu tertii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. De asemenea, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca obiectul sau de activitate include prestarea serviciilor de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind dotarea tehnica-Ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe proprie raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr.4, din Sectiunea 4, Formulare, in care sa se mentioneze ca dispune de suficiente dotari specifice, utilajele, echipament tehnic, ( minim 11 (unsprezece) bucati aspiratoare, 2 (doua) bucati aparat monodisk minimum 5 ( cinci) bucati scari)in vedere prestarii serviciilor care fac obiectul achizitiei publice.2.Lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 (trei) ani-Ofertantul va prezenta, in original, formularul din Anexa nr. 3 din Sectiunea a 4-a ? Lista principalelor prestari de servicii de curatenie efectuate in ultimii 3 (trei) ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prin lista prezentata, ofertantul trebuie sa demonstreze ca, in baza unuia sau mai multor contracte, a prestat in ultimii 3 (trei) ani serviciicare fac obiectul procedurii de atribuire a carorvaloare cumulata nu este mai mica decat suma de75.000, 00Lei, fara TVA. 1. Sistemul de management al calitatii-Ofertantul va prezenta, copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, documente edificatoare care sa ateste ca are implementat un sistem de management al calitatii pentru serviciile solicitate prin prezenta procedura, in conformitate cu prevederile ISO 9001, sau echivalent.2. Sistemul de managementde mediu-Ofertantul va prezenta, copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, documente edificatoare care sa ateste ca are implementat un sistem de management de mediu, pentru serviciile solicitate prin prezenta procedura in conformitate cu prevederile ISO 140001, sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.04.2013 11:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer