Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract servicii de distributie a corespondentei


Detaliu pentru invitatia numarul 344747
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Generala a Finantelor Publice a judetului Arad
Numar invitatie: 344747/03.04.2013
Denumire contract: Contract servicii de distributie a corespondentei
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala a Finantelor Publice a judetului AradCod fiscal: 3519704, Adresa: B-dul Revolutiei, nr. 79, Arad, Arad, Telefon: +40 257202700, Fax: +40 257280855
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Online pe SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract servicii de distributie a corespondentei
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciile postale constau in colectarea, sortarea, transportul si livrarea trimiterilor de corespondenta, in greutate de pana la 2 kg, ale Directiei Generale a Finantelor Publice Arad catre destinatari - persoane fizice si juridice din Romania.
II.1.6) CPV: 64112000-4 - Servicii postale de distribuire a corespondentei (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 524, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 10480 lei se va constitui in conformitate cu prevederile art.86 alin.(1) din H.G. 925/2006. Contul DGFP Arad nr. R081TREZ0215005XXX006660, deschis la Trezoreria Municipiului Arad beneficiar: Directia Generala a Finantelor Publice Arad, cod fiscal: 3519704. Instrumentul de garantare, obligatoriu se va posta in SEAP (scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata in original la sediu autoritatii contractante de catre toti operatorii economici.In cazul in care ofertantul depune garantia echivalenta in valuta, cursul luat in considerare este cel al BNR cu 5 zile anterioare datei limita de depunere a ofertelor.Valabilitatea acesteia este de cel putin 90 de zile - perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul contractului fara TVA si se va constitui conform prevederilor art.90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea- art.180 din OUG 34/2006Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCertificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCazier fiscal eliberat de organul de administrare fiscalaDeclaratie privind calitatea de participant la proceduraCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta cf. Ordin ANRMAP nr. 314/12.10.2010Declaratia privind neincadrarea in prev.art. 69^1 din OUG 34/2006.Marius Draganescu-director executiv, Nicu Stanciu -sef serviciu administrativ, Doru Rosu-coordonator Comp.Achizitii Publice, Covrig Maria -consilier achizitii publice, Mitrea Marcel-inspector Colectare Executare Silita, Lazea Amelia-inspector S.C.M.C.V.B.Documentele solicitate pentru tertul sustinator, daca este cazul, privind neincadrarea in prevederile art. 181 sunt cele de la lit. a), c)1 si d) din OUG nr. 34/2006.Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In etapa evaluarii ofertelor, solicitam ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Certificatului-tip de atestare a dreptului de a furniza servicii postale pe baza regimului de autorizare generala, eliberat n temeiul art.16 alin.(4) din Ordonanta Guvernului nr.31/2002 privind serviciile postale, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoane juridice /fizice straine-Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara, informatii privind cifra de afaceri ce vizeaza activitatea din ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica Documente de certificare ale sistemului de management al calitatii ISO 9001, Documente de certificare ale sistemului de management al securitatii informatiei ISO 27001, Acoperirea intregului teritoriu national pentru livrarea trimiterilorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.04.2013 17:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer