Achizitie publica - Contract servicii de evaluare tehnica, financiara si a temelor orizontale
Detaliu pentru invitatia numarul 350113
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350113/09.07.2013
Denumire contract: Contract servicii de evaluare tehnica, financiara si a temelor orizontale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia pentru Dezvoltare Regionala Sud MunteniaCod fiscal: 11390243, Adresa: STR.1 DEC 1918, NR.1, Calarasi, Telefon: +40 242331769, Fax: +40 242313167
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.General Constantin Pantazi Nr.7A, Calarasi, Romania, cod postal: 910164, telefon: +40 242331769, fax: +40 242313167, persoana de contact: OCTAVIAN DOBRESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calarasi, Str.General Constantin Pantazi Nr.7A
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Dezvoltare Regionala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract servicii de evaluare tehnica, financiara si a temelor orizontale
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 4
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de evaluare tehnica, financiara si a temelor orizontale in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013.Durata acordului cadru este de maxim 4 luni de la semnarea acestuia, dar nu mai tarziu de 30.11.2013.Cantitati min /max accord cadru - min 1-max 35 cereri de finantareContract subsecvent 1- evaluarea din punct de vedere tehnic si financiar, a unui numar de cereri de finantare pentru axele 2-5, cu exceptia DMI 4.3 - Min 1 - Max 18Contract subsecvent nr.2- Evaluarea din punct de vedere tehnic si financiar, a unui numar de cereri de finantare pentru Axa 1, sub-domeniul Poli de crestere - Min 1 - Max 2
II.1.6) CPV: 79419000-4 - Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 91, 847.81 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare - 1800 lei Garantia se va constitui prin scrisoare de garantie emisa in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari - Anexa 9 sau prin ordin de plata (vizat de catre banca) - RO78RNCB0098037561140001 - CUI 11390243. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare - 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Perioada de valabilitate a ofertei - 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In situatia in care operatorul economic participant la procedura intra in categoria IMM beneficiaza de 50% reducere din cuantumul cerintei privind garantia de participare. Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este cursul mediu BNR din data publicarii invitatiei de participare.In situatia in care se opteaza ca modalitatea de constituire a garantiei de participare se se realizeze prin scrisoare de garantie emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari, aceasta trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu motivele pentru care aceasta scrisoare poate fi executata de catre autoritatea contractanta in conformitate cu OUG 34/2006.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor
Garantie de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006, Declaratie privindcalitatea de participant la procedura, Prezentare situatii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor privind plata obligatiilorcatre bugetul general consolidat de stat eliberate de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul generalconsolidati, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, Prezentare situatii scadente in luna anterioara celei de depunere aofertelor privind plata obligatiilor catre bugetul local din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu obligatii restante la bugetul local, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Se solicita declaratie pe proprieraspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administra?ie/organ deconducere sau de supervizare si nu are ac?ionari ori asocia?i persoane care sunt so?/so?ie, ruda sau afini pana la gradul al patruleainclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care de?in func?ii de decizie in cadrul autorita?ii contractante, conform art. 691*) dinO.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare.Persoane care detin functii de decizie sunt urmatoarele: - Liviu MUSAT - Director ADR SUD MUNTENIA- Mirela TACHE - Director Economic ADR SUD MUNTENIA- Marian VISAN - Director Adjunct Organism Intermediar POR- Daniela TRAIAN - Director Adjunct Dezvoltare si Comunicare- Mircea ENESCU - Sef serviciu POSCCE- Anna Maria MOGA - Sef serviciu evaluare, selectie si contractare POR- Octavian-Cristian DOBRESCU - Expert Achzitii- Nicoleta TOPARCEANU - Expert- Ionut VISAN - Expert- Silviu-Daniel STAN - Expert Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertuluiin original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.Informatiile cuprinse in acest certificat trebuie sa fie reale/valabile la data limitade depunere a ofertelor.Ofertantul clasat pe primul loc , inaintea transmiterii comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitateacest certificat in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri media globala - Se va completa siprezenta anexa nr.5; Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani sa fie: minim 100.000 lei.In situatia in care op economic intra in categoria IMM beneficiaza de 50%reducere din cuantumul cerintei privind cifra de afaceriPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea unei echipe de minim 8 de experti care trebuie sa acopere minim urmatoarele arii de expertiza, dupa cum urmeaza: a) tehnica (inginerie): min. 3 experti;b) economico - financiara: min. 3 experti;c) dezvoltare durabila: min. 1 experti;d) egalitate de sanse: min. 1 experti;Prezentarea unei liste centralizate a expertilor, insotita de CVurile (Europass) acestora, precum si de declaratiile de disponibilitate, in original, asumate de acestia prin semnatura., Expert inginerie- Diploma universitara sau echivalent in inginerie civila sau ingineria instalatiilor ;
- Experienta de cel putin 3 ani in proiectare si executie de proiecte de infrastructura;Copia documentelor, conforme cu originalul, care certifica indeplinirea cerintelor solicitate, respectiv: -acte privind studiile si orice alte calificari relevante pentru obiectivul achizitiei publice si-CV(Europass), Expert financiar- Diploma universitara in stiinte economice/ management / finante;
- Experienta profesionala de cel putin 3 ani dupa finalizarea studiilor universitare, in intocmirea/analizareaaspectelorfinanciarealeproiectelor, inclusiv analiza cost-beneficiu / elaborarea de planuri de afaceri pentru clienti din sectorul public/privat.Copia documentelor, conforme cu originalul, care certifica indeplinirea cerintelor solicitate, respectiv: -acte privind studiile si orice alte calificari relevante pentru obiectivul achizitiei publice si-CV(Europass), Expert dezvoltare durabila si protectia mediului- Diploma universitara in stiinte ale mediului, ecologie sau ingineria mediului;
- Minim 3 ani experienta profesionala in analiza impactului asupra mediului a proiectelor de investitii.Expert egalitate de sanse- Diploma universitara in domeniul stiintelor sociale- Experienta profesionala de minim2ani in evaluarea sau gestionarea de proiecte.Copia documentelor, conforme cu originalul, care certifica indeplinirea cerintelor solicitate, respectiv: -acte privind studiile si orice alte calificari relevante pentru obiectivul achizitiei publice si-CV(Europass), Lista principalelor prestari in ultimii 3 ani - Se va completa si prezenta anexanr.6, Lista de experienta similara - prezentarea cel putin a unuidocument/contract /proces verbal de receptie sau a unui numar maxim de 3documente /contracte /procese verbale de receptie prin care sa confirmeprestarea de servicii a caror valoare cumulata sa fie de minim: 50.000 leiCompletare anexa 7Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 08.07.2013 10:01