Achizitie publica - Contract servicii de gestionare a cainilor fara stapan de pe teritoriul orasului Buftea
Detaliu pentru invitatia numarul 323007
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323007/29.03.2012
Denumire contract: Contract servicii de gestionare a cainilor fara stapan de pe teritoriul orasului Buftea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Orasului BufteaCod fiscal: 4434029, Adresa: Piata Mihai Eminescu, Nr. 1, Buftea, Telefon: 031/824.12.34, Fax: 031/824.12.38
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Mihai Eminescu, Nr. 1, Buftea, Romania, cod postal: 070000, telefon: +40 318241234, fax: +40 38241238, persoana de contact: Stoica Ion
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Mihai Eminescu, Nr. 1, Buftea, Romania, cod postal: 070000, telefon: +40 318241234, fax: +40 38241238, persoana de contact: Stoica Ion
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract servicii de gestionare a cainilor fara stapan de pe teritoriul orasului Buftea
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Capturarea cainilor comunitari de pe teritoriul orasului BufteaExaminarea , diagnosticareasi tratarea cainilor de catre medicul veterinar (deparazitare, vaccinare);Sterilizarea masculilor de catre medicul veterinar;Sterilizarea femelelor de catre medicul veterinar;Procedurile medicale vor fi executate cu medicamente sau substante proprii prestatorului;Crotaliere;Cazarea sihrana pentru caini aflati in covalescenta, va fi asigurata, in adapost organizat in conformitate cu prevederile cuprinse in anexa nr.1 ?conditii minime pentru functionarea unui adapost pentru caini - O.U.G. 155/2001;Cazarea si a hrana pentru cainii aflati in semilibertate, va fi asigurata, in adapost organizat in conformitate cu prevederile cuprinse in anexa nr.1 ?conditii minime pentru functionarea unui adapost pentru caini - O.U.G. 155/2001;Eutanasiere in cazurile prevazute de lege.
II.1.6) CPV: 85200000-1 - Servicii veterinare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 290 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 3.000 lei Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data depunerii ofertei. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. depune contestatie si este respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, se va retine din garantie de participare suma in valoare de 1.613 lei in conformitate cu prevederile Art. 278^1 alin (1), lit.a) In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (daca fac dovada in acest sens) garantia de participare se poate constitui in procent de 50% din cuantumul precizat.In aceste situatii, ofertantul trebuie sa ataseze la oferta o declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM. Modul de constituire a garantiei de participare: ordin de plata in contul autoritatii contractante: RO04TREZ4225006XXX000012 Trezoreria Buftea fila CEC cu conditia cofirmarii de catre banca; instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (scrisoare de garantie bancara in favoarea Primariei orasului Buftea va fi conform modelului atasat Formular 17, pana la data depunerii ofertei). Garantia trebuie sa fie irevocabila.
Garantie de buna executie
Ofertantul este obligat sa constituire o garantiei de buna executie in cuantum de 7% din valoarea fara TVA a contractului de lucrari. printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Restituirea garantiei de buna executie de catre autoritatea contractanta se face in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, respectiv dupa semnarea procesului verbal de receptionare a serviciilor prestate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea ofertantului ca nu se afla in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 Formularul 1-completat;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 Formularul 2 completat ;
- Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor taxelor catre stat;
- Certificat privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor locale; Certificatele privind indeplinirea obligatiilor de plata trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna februarie 2012.- Certificat de participare la cerere de oferta cu oferta independent Formular 3 completat;
- Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formular 4 completat;
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art . 69 ^1 din O.UG 34/2006 Formular 5 completat;
- Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire a contractului sunt: Stoica Ion (primar), Marinescu Titus Radu (viceprimar), Stefan Alina(secretar), Gheorghe Iuliana (sef serviciu Juridic), Suhan Alina (administrator public), Tudorache Viorica (sef serviciu Investitii), Dobre Corina (inspector). - Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Obiectul contractului va trebui sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoanele juridice/fizice staine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional; Documentele prezentate vor fi obligatoriu legalizate si traduse in limba romana de traducator autorizat
Capacitatea economica si financiara
- ultimul bilant contabil vizat si inregistrat;
- ultima balanta de verificare inregistrata Declaratia privind cifra de afaceri globala medie in ultimii 3 ani - prezentarea Formularului 7 ; Se solicita ca cifra medie de afaceri de minim 200.000 lei In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (formular 8), incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii executate, similare obiectului contractului ce urmeaza a fi incheiat, in ultimii 3 ani, care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati .Se va complete formularul nr.9 Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.Se va completa formularul 10 Lista personalului cu experienta responsabil pentru indeplinirea contractului in cea ce priveste prestarea serviciilor veterinare Se solicita a se demonstra ca ofertantul detine sau colaboreaza cu un medic veterinar care va presta serviciile specifice Pentru personalul solicitat mai sus se vor depune- Lista nominala pentru fiecare functie in parte- Diplome , atestate care sa dovedeasca nivelul de pregatire;
- Copie dupa contractul de colaborare/angajare cu operatorul economic ofertant., Declaratie privind dotarea tehnica ( utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice) folosita pentru ducerea la indeplinire a contractului.Se va complete formularul 11 In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate- Formular 13. Persoana care asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 -certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii: ISO 9001 sau echivalent sau o declaratie pe proprie raspundere prin care ofertantul se angajaza sa respecte standardele de asigurare a calitatii ?Formularul 14.;
-certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a protectiei mediului ISO 14001 sau echivalent sau o declaratie pe proprie raspundere prin care ofertantul se angajaza sa respecte standardele de asigurare a protectiei mediului ?Formularul 15. Ofertantul va prezenta o declaratie prin care sa prezinte informatii privind masurile de protectie a mediului pe care le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de servicii aferent lucrarilorce urmeaza sa le supravegheze Prezentarea unei declaratii prin care operatorul economic isi asuma responsabilitatea respectarii legislatiei de securitate si sanatate in munca ? Formular 16
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.04.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.04.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.03.2012 08:50