Achizitie publica - Contract servicii de intretinere si reparatii aparatura medicala
Detaliu pentru invitatia numarul 334464
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334464/29.08.2012
Denumire contract: Contract servicii de intretinere si reparatii aparatura medicala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"SFANTUL IOAN CEL NOU"SUCEAVACod fiscal: 4243983, Adresa: B-DUL 1 DECEMBRIE 1918, NR.21 SUCEAVA, Suceava, Telefon: 0230222098 INT.242, Fax: 0230520412
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP la adresa www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract servicii de intretinere si reparatii aparatura medicala
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea operatiunilor de service(verificare periodica, intretinere aparatura medicala), in scopul mentinerii acesteia in parametrii normali de functionare, la standardele cerute, conform legislatiei romane - 21 loturi.Valoarea estimata minima a intervalului este de 55.700 lei, fara TVA si reprezinta valoarea estimata pana la data de 31.12.2012 (valoarea estimata a prezentei proceduri in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima este de 111.400 lei fara TVA si reprezinta valoarea estimata globala ce cuprinde si valoarea suplimentarilor.Procedura de atribuire se desfasoara integral on line, iar documentele/ofertele vor fi semnate cu semnatura electronica, conform Notificarii ANRMAP nr. 85/2012.
II.1.6) CPV: 50421000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 111, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie pentru fiecare lot in parte astfel: lot.1= 60 lei, lot.2= 110 lei, lot.3= 30 lei, lot.4= 90 lei, lot.5= 74 lei, lot.6= 300 lei, lot.7= 32 lei, lot.8= 16 lei, lot.9= 40 lei, lot.10= 100 lei, lot.11= 20 lei, lot.12= 6 lei, lot.13=40 lei, lot.14=20 lei, lot.15= 10 lei, lot.16=24 lei, lot.17 = 14 lei, lot.18= 24 lei, lot.19= 24 lei, lot.20= 40lei, lot.21= 40lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se va constitui conform art.86 alin(1) din H.G. nr.925/2006. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare vor fi respinse. Cont garantie RO34TREZ5915006XXX005872 -Trezoreria Suceava. Garantia de participare obligatoriu se va posta in S.E.A.P. (scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata si la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia privind eligibilitatea- Form. nr.12A;2. Delaratia privind neancadrarea in prev. art. 181- Form.12B;3. Declaratia conform art. 69' din O.U.G. nr.34/2006 - Form. nr.69';Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt: Ec. Vasile Rimbu - Manager, Dr.Motan-Ganea Doina Elena - Dr. Medical, Ec. Paraschiva Maruseac - Dr. Financiar-Contabil, Ec. C-tin Timofticiuc- Sef Serviciu Aprovizionare, Ec. Daniela Crap - Sef Birou Licitatii - Anexa Form. nr. 69'.4. Certificat de participare la licitatie, conf. Ordinului A.N.R.M.A.P. 314/2010- Form. nr.12C.Procedura de atribuire se desfassoara integral on line, iar documentele/ofertele vor fi semnate cu semnatura electronica, conform Notificarii ANRMAP nr. 85/2012. 1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C.. Certificatul sa fie emis cu maxim 30 zile inainte de data depunerii ofertei. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita sa prezinte ptr. conformitate documentul in original/copie legalizata in situatia in care a fost prezentat in forma copiei conform cu originalul.2. Aviz de functionare emis de MS.3. Autorizatie metrologica- conf.Legii nr. 176/2000 si O.M.S. nr. 1636/2007 cu modificarile ulterioare..4. Autorizatie de libera practica pentru personalul care asigura service- conf.Legii nr. 176/2000 si O.M.S. nr. 1636/2007 cu modificarile ulterioare.Procedura de atribuire se desfasoara integral on line, iar documentele/ofertele vor fi semnate cu semnatura electronica, conform Notificarii ANRMAP nr. 85/2012.Procedura de atribuire se desfassoara integral on line, iar documentele/ofertele vor fi semnate cu semnatura electronica, conform Notificarii ANRMAP nr. 85/2012.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.08.2012 11:43