Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract servicii de management de proiect pentru proiectul "Reabilitarea, modernizarea si echiparea ambulatoriului integrat al Spitalului Clinic de copii Dr.Victor Gomoiu"


Detaliu pentru invitatia numarul 343918
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BUCURESTI
Numar invitatie: 343918/15.03.2013
Denumire contract: Contract servicii de management de proiect pentru proiectul "Reabilitarea, modernizarea si echiparea ambulatoriului integrat al Spitalului Clinic de copii Dr.Victor Gomoiu"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BUCURESTICod fiscal: 4267117, Adresa: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Bucuresti, Telefon: 021.305.55.30, Fax: 021.305.55.87
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Bucuresti, Romania, cod postal: 060042, telefon: +40 213055530, fax: +40 213055587, persoana de contact: DANIELA MINCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Splaiul Independentei nr.291-293, sector 6, Directia Proceduri Achizitie, etaj.10
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract servicii de management de proiect pentru proiectul "Reabilitarea, modernizarea si echiparea ambulatoriului integrat al Spitalului Clinic de copii Dr.Victor Gomoiu"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie publica de servicii de management de proiect pentru proiectul "Reabilitarea, modernizarea si echiparea ambulatoriului integrat al Spitalului Clinic de copii Dr.Victor Gomoiu"
II.1.6) CPV: 72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 190, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi constituita de ofertanti in conformitate cu prevederile art.86 din HG 925/2006, respectiv: virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari-Instrument de garantare/scrisoare de garantie bancara Formularului nr. 16, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in prezenta documentatie sau ordin de plata, sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. Contul in care se depune: RO53TREZ7005006XXX000227 la ATCPMB, CUI 4267117.Cuantumul garantiei este de 3.800 lei. Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Valabilitate 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare/scrisoarea de garantie bancara poate fi emisa in numele Liderului asocierii sau a oricarui membru al asocierii cu conditia nominalizarii la punctele a), b), c)si d) din Formularul nr. 16 a tuturor membrilor asocierii. In situatia in care ofertantul este IMM (asoc de IMM-uri)conform legii nr. 346/2004, va depune Formularul nr. 17 (decl. IMM, cuantumul garantiei fiind redus la 50%).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 7% din pretul contractului, fara TVA si se constituie conform prevederilor din contract. Modul de constituire conform art.90 din HG 925/2006 cu mod. si comp. ulerioare - Formular nr. 21. Modul de restituire conform art.92, alin (1) din HG nr. 925/2006, cu modif. si completari ulterioare.Nota: In situatia in care prestatorul este IMM (asoc. de IMM-uri), cuantumul garantiei de buna executie va fi 3, 5% din valoarea contractului fara TVA. Nota: Se va prezenta formularul 25, cu optiunea privind modul de constituire a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului, in temeiul art. 180 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr. 1 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.) Declaratia se completeaza obligatoriu si de catre tertul sustinator, dupa caz, in conformitate cu prevederile art. 186 alin 2) si art. 190 alin 2) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.2.Declaratie pe propia raspundere a ofertantului, in temeiul art. 181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr. 2 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document). Declaratia se completeaza obligatoriu si de catre tertul sustinator, dupa caz, in conformitate cu prevederile art. 186 alin 2) si art. 190 alin 2) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Prezentare Formularul nr. 3 din Sectiunea Formulare. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.)4.Certificat de participare cu oferta independenta: Prezentare Formularul nr. 4 din Sectiunea Formulare.In cazul in care ofertantul este o asociere, se va completa un singur formular pe asociere.5.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr. 5 din Sectiunea Formulare.Persoanele care sunt responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Prof. Univ. Dr. Sorin Mircea OPRESCU - Primar General al Municipiului Bucuresti, Vristina Pirvulescu - Consilier Personal Primar General, Ileana Anghel-Person - Director Executiv MFPE, Roxana Raboaca-Expert, Gheorghe Nitu-Expert, Mihaela Florea-Expert, Silvia Ioana Barbulescu -Director Executiv DPA, Johann Nunweiller - Director Executiv DC, Marian Alexandru-Consilier Juridic, Raluca Ionescu-Inspector, Corina Davidescu-Expert, Georgeta Dumitru -Expert, Liviu Busuioc-Expert, Violeta Iancu-inspector, Mincu Daniela- Director General DGA, Iordache Adriana-Director Executiv DJ, Bogdan Hreapca-Director General-DGDI, Mircea Octavian Constantinescu - Director General D.G.E., Ion Florea ?Director Executiv D.F.C., Consiliul General al Municipiului Bucuresti aproba bugetul Municipiului Bucuresti. Numele celor 55 consilieri generali se poate vizualiza pe site-ul PMB : www.pmb.ro ? pagina de start ? la rubrica Institutii / Consiului General al Mun.Bucuresti/Componenta/ConsilieriAlexe Florin Alexandru, Anton Mihaela, Bacaintan Irimie Gabriel, Badulescu Aurelian, Boaja Minica, Capota Bogdan Alexandru, Chiris Mariana, Cosma Maria Roxana, Cruceanu Elena, Deaconescu Ionel Cristinel, Draghici Aurelia Gratiela, Florescu Dragos, Gaf - Deac Ioan, Giugula Doru Mihai, Gorodea Tiberiu Silviu Ioan, Grigorescu Robert, Ilie Petre, Iovici Victor Teodor, Ivascu Tiberiu, Meran Stefan Dan, Mihailescu Ion Bogdan, Mihailovici Virginia, Murg Calin, Neagu Mihai, Nedelcu Costel, Nemes Carmen Ionela, Nicorescu Virgil, Nitu Robert Daniel, Paduraru Alexandru, Parvu Cosmin Gabriel, Pop Romeo Teodor, Popa Grigore Ioan, Popa Maria, Popescu Costin Adrian, Poterasu Cornel ? Constantin, Prioteasa Doru, Purcarea Sorin, Radoi Silviu George, Raicu Mircea Cristian, Raileanu Marius Nicolae, Rizoiu Mircea, Roseti George Adrian, Scarlat Horia, Sitaru Janina Mirela, Stan Ion, Stan Nicusor, Tanase Ion Gabriel, Tapardel Ana ? Claudia, Tica Horatiu ? Florin, Toma Veronica, Tudor Popescu Cristian, Untaru Virgil, Vladan Florin Laurentiu, Voicu Mihai, Zidarescu Ionela Loredana.Acest document va fi prezentat de Ofertant/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator.6.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: a) Persoanele juridice romane vor prezenta: - certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local - formular tip emis de organismele competente, eliberat pentru ultima luna incheiata dpdv al exercitiului economico-financiar.- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) formular tip emis de organismele competente, eliberat pt. ultima luna incheiata dpdv al exercitiului economico-financiar.Nota: - Din certificatele depuse trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara termenului limita de depunere a ofertelor.- Certificatele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari in original/ copie legalizata/ copie lizibila cumentiunea ?conform cu originalul?.b) Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor exigibile de plata, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit, in conformitate cu prevederile legale din statul de rezidenta, obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.c)Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata/ legalizata in limba romana Persoane juridice/fizice romane: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C.Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii, in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata/legalizata in limba romana.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente) Documentele sa fie valabile la data depunerii ofertelor. Nota: In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia personala a candidatului /ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare si atestare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale din ultimii trei ani, sa fie egala sau mai mare cu 380.000 lei.Se vor prezenta documente care sa ateste indeplinirea cerintei minime -(Bilanturile contabile/extras bilant/raport audit/raport al cenzorilor etc) pe ultimii 3 ani, pentru care exista exercitiu financiar incheiat, inregistrate la organele competente sau orice alte documente emise de autoritati legale competente din care sa rezulte indeplinirea cerintei minime privind cifra de afaceri globala medie.Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata/legalizata in limba romana a documentelor solicitate mai sus.Pentru cifra de afaceri prezentata in alta moneda, se va lua cursul mediu comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., In cazul in care ofert.isi demonstreaza sit. ec.si financiara invocand sustinerea de catre o alta pers.fizica/juridica (conf.art. 186 din OUG 34/2006, acesta are obligatia de a dovedi sustinerea, prin angajament ferm incheiat in forma autentica. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf.preved.art. 180 si art.181 lit.a), c1) si d) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Nota: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a situatiei tuturor membrilor grupului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Informatii privind experienta similara: Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa demonstreze experienta in domeniu prin prezentarea a cel mult doua contracte de servicii similare cu obiectul contractului supus procedurii de achizitie publica, avand o valoare cumulataegala sau mai mare cu190.300 lei, exclusiv TVA., Se vor anexa, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?: a) copii ale contractelor sau ale paginilor din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului precum si pagina finala cu semnaturi, cat si orice alte parti din contract pe care ofertantul le considera relevante pentru demonstrarea experientei similare. In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate ofertantul trebuie sa depuna o declaratie in acest sens;b) proces verbal de receptie partiala sau la sfarsitul prestarii serviciilor sau certificate/documente de receptie emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta, continand valoarea, perioada, locul prestarii serviciilor;c) recomandari din partea beneficiarilor, care sa cuprinda datele de identificare ale contractului, perioada de derulare a acestuia precum si modul in care au fost indeplinite obligatiile contractuale ? in original sau copie conform cu originalul;d) copiile documentelor solicitate vor fi vizate conform cu originalul., Pt. contractele prezentate in alta moneda se va utiliza cursul mediu de schimb BNR pt fiecare an in parte. Nota: Documentele emise in alte limbi, se vor prezenta insotite in traducerea in limba romana, autorizata/ legalizata., Informatii privind subcontractantii Daca este cazul ofertantul trebuie sa completeze o Declaratie privind partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti. Aceasta va fi insotita si de acordurile de subcontractare., Informatii privind asocierea In caz de asociere se va prezenta Acord de asociere. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, In cazul in care un ofertant beneficiaza de sustinerea tehnica si prof. a unei/unor terte pers, capacit. tehnica si prof. se demonstr. in cond. art.190, alin(2) din OUG34/2006 cu modif. si compl. ulterioare. Sustinatorul nu trebuie sa se afle in niciuna din sit. care determina excluderea din proced, conf. art.180 si art.181 lit a, c1, si d din OUG 34/2006 cu modif si compl. ulterioare.Nota: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii. Nota: In cazul unei asocieri, aceasta cerinta se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.(Aceasta declaratie nu coincide cu personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, personalul angajat/cadrele de conducere in ultimii 3 ani nefiind in mod obligatoriu persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului.), Prezentarea pers.cheie resp.pt.indeplinirea contr.de achiz.publica care trebuie sa indeplineasca urmat.cerinte min.de calific: a)Coordonator echipa: -studii superioare, experienta specifica in calitate de manager in cel putin un proiect;experienta specifica intr-un contract cu obiect similar actualului contract;certificat de absolvire: specializarea: manager de proiect cod COR 242101;(b)Expert financiar: -studii superioare in domeniul economic-cod COR 241106;(c)Expert tehnic: -studii superioare in domeniul tehnic-cod COR 241801;(d)Responsabil achizitii publice: -studii superioare- certificat de absolvire: specializarea: expert achizitii cod COR 214946, Se vor prezenta urmatoarele documente suport: - C.V.-urile prezentate vor purta numele in clar si semnatura in original a persoanei respective, si vor avea inscrisa mentiunea ?Declar pe propria raspundere, sub sanctiunea prevederilor referitoare la falsul in declaratii prevazute in Codul Penal, ca datele prevazute in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii?, - copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a diplomelor de studii;
- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, a atestatelor/certificatelor profesionale, valabile la data depunerii ofertelor;
- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? arecomandarilor emise de Beneficiari care dovedesc indeplinirea cerintelor minime de calificare., Informatii privind subcontractantii. Nota: Subcontractantii de specialitate vor fi nominalizati pe fiecare specialitate pentru care sunt atestati/autorizati. Certificare ISO 9001.Ofertantii trebuie sa prezinte documentele emise de organism independente nationale sau internationale care atesta certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante respectiv SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului acord cadru (servicii de consultanta in management ? cod CAEN 7022), in copie conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Nota: In cazul unei asocieri, aceasta cerinta trebuie indeplinita de catre liderul asociatiei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Factorul de evaluare 1 (P1)??Pretul ofertei?-70 puncte.Punctajul (70 puncte) pentru factorul de evaluare ?Pret ofertei? se acorda astfel: Pentru oferta cu pretul cel mai mic se va acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 70 puncte;Pentru celelalte oferte punctajul se acordadupa formula: P1n = Pret minim / Pret (n) x70= X puncte, Unde, -P1n-punctajulpentru oferta financiara a ofertantului ?n?;
-Pret minim-pretul cel mai mic ofertat;
-Pret (n)-pretul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul.
Componenta tehnica
30
Descriere: Factorul de evaluare 2 (P2)-?Identificarea, descrierea, argumentarea riscurilor ce pot afecta executia contractului si recomandaride reducere/prevenire/eliminare a riscurilor identificate fara a afecta cerintele caietului de sarcini?- 30 puncte. Se vor evalua si contabiliza toate risc.identif., descrise, argumentate, cuantificate privind exec.activit.si atingerea obiect.si rezult.proiect., prezentate si analizate de fiecare ofertant in prop.teh., in vederea obtinerii nr.max.de riscuri
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.03.2013 09:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer