Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - contract servicii de paza conform documentatiei de atribuire


Detaliu pentru invitatia numarul 325460
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spital Clinic Judetean de Urgenta Arad
Numar invitatie: 325460/03.05.2012
Denumire contract: contract servicii de paza conform documentatiei de atribuire
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpital Clinic Judetean de Urgenta AradCod fiscal: 3519879, Adresa: STR. ANDRENYI KAROLY, NR.2-4, Arad, Telefon: +40 257211233, Fax: +40 257211233
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract servicii de paza conform documentatiei de atribuire
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de paza obiective cu agenti, sisteme de supraveghere video, si sisteme de alarmare.
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 419, 355 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 1% din valoarea estimata fara TVA, respectiv 4.194 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor ?Forma de constituire agarantiei de participare care va fi acceptata: - OP in contul autoritatii contractante - scrisoare de garantie bancara Formular nr. 16 -scrisoare de garantie emisa de o societate de asigurari - reducere 50% pentru IMM-uri ? se va prezenta o declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM- formular nr. 14- cont pentru depunere garantie de participare este: RO26TREZ0215006XXX016233, deschis la Trezoreria MunicipiuluiArad Cod fiscal 3519879-Dovada garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel ma mai tarziu la data limita de depunere a ofertelor stabilita. Fiind o procedura ON LINE, aceasta va fi atasata in S.E.A.P. alaturi de celelalte documente de calificare. -Garantia pentru participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie de autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie.- Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de autoritatea contractantadupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul/ofertantii ale carui/caror oferte au fost desemnate castigatoare, dar nu maitarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.-In vederea returnarii se va prezenta si o cerere de returnare a garantiei de participareModalitati de retinere: cf. art. 87 din HG 925/2006 actualizata si conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) din OUG nr. 34/2006 actualizata
Garantie de buna executie
5 % din valoarea contractului fara TVA) constituita conform H.G. 925/2006 , Art.90.- reducere 50% pentru IMM-uri ? se va prezenta o declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM- formular nr.14
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia privind calitatea de participant la procedura: Se va completa Formularul nr. 1; - document scanat semnat, stampilat, « conform cu originalul »2. Declaratii privind eligibilitatea: completare Formular nr. 2.Participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006, actualizata; - document scanat semnat, stampilat, « conform cu originalul »3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181. din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata: Participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata; -completare Formular nr. 3;
- - document scanat semnat, stampilat, « conform cu originalul »4. Prezentare certificat de atestare fiscala eliberat de DGFP, document scanat, semnat, stampilat si inregistrat , « conform cu originalul », din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. - Prezentare certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Finante Locale, document scanat, semnat, stampilat si inregistrat, « conform cu originalul » din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine -terbuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG 34/2006 actualizata. Pentru a fi valabile certificatele solicitate trebuie prezentate ca document scanat, semnat, stampilat si inregistrat , « conform cu originalul », , insotite detraducerea autorizata in limba romana -legalizate, sa fie in termen de valabilitate si sa nu prezinte datorii restante. Ofertantii care prin certificatele depuse nu fac dovada achitarii taxelor la data solicitata in prezenta documentatie, ofertele vor fi considerate inacceptabile cf art.36 ali (1) lit.b) din HG 925/20065. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din O.G.34/2006 Cerinta obligatorie: prezentarea Formularului nr. 4 - din Sectiunea "Modelele de formulare" a prezentei documentatii de atribuire - document scanat, semnat, stampilat si inregistrat , « conform cu originalul ». Personele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Dr. Teodora Olariu ? manager; Ec. Nicolina Popa ?director financiar contabil; Ec. Oros Lepa; Ing. Dorin Mohorea; Ec. Ioan Grat; Ec. Florin Redis; Ec. Slagean Petcov; Jr. Mihaela Jurgiu6. Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta Cerinta obligatorie: prezentarea Formularului nr. 5 - din Sectiunea "Modele de formulare" a prezentei documentatii de atribuire - document scanat semnat, stampilat, « conform cu originalul "Nota: Ofertele vor fi considerate inacceptabile, conform art.36, alin.1, lit.b, din HG 925/2006pentru orice ofertant care se afla in oricare din situatiile prevazute de art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari, publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in Codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. - document scanat semnat, stampilat, « conform cu originalul »Nota: - Ofertantului clasat pe primul loc, dupa etapa de evaluare a ofertelor, i se vor solicita pentru conformitate documentele solicitate la pct.III.2.1.b) in original sau copie legalizata?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale si cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara , din care sa rezulte finalizarea a cel putin un contract similar, Ofertantul are obligativitatea ca intreg personalul sau sa fie atestat caagent de paza si ordine eliberat de Politia Romana in conformitate cu Legea nr. 333/2003, Licenta de functionare intermen legal de valabilitate, eliberata de catre Inspectoratul General al Politiei Romane, in conformitate cu Legea nr. 333/2003, Protocol de colaborare cu Politia sau Jandarmeria, in vederea asigurarii interventiilor in cazuri de evenimente deosebite si pentru cazurile in cvare ofertantii nu pot intervenii singuri ISO 9001 ? sistemul de management al calitatii sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.05.2012 08:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer