Achizitie publica - Contract servicii de proiectare - Bistret
Detaliu pentru invitatia numarul 323639
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323639/06.04.2012
Denumire contract: Contract servicii de proiectare - Bistret
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National al PatrimoniuluiCod fiscal: 10444949, Adresa: Strada Ienachita Vacarescu Nr. 16 Sector 4, Bucuresti, Telefon: 3365424, Fax: 3365069
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (restaurare monumente istorice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract servicii de proiectare - Bistret
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: proiect de consolidare si restaurare la obiectivul Biserica Sf. Nicolae si Sf. Arhangheli. sat Bistret, com. Bistret, jud. Dolj
II.1.6) CPV: 71000000-8 - Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 124, 534.68 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei pentru participare: 2.400, 00 lei- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 (nouazeci) zile, incepand cu data limita de depunere a ofertelor.- Modul de constituire a garantiei pentru participare: SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA -Formularul 11, ORDIN DE PLATA, sau CHITANTA de DEPUNERE la CASIERIA INSTITUTIEI SAU ORICE ALT INSTRUMENT DE GARANTARE EMIS IN CONDITIILE LEGII DE O SOCIETATE BANCARA SAU DE O SOCIETATE DE ASIGURARIGarantia pentru participare (daca este constituita prin Ordin de Plata) va fi depusa in contul: RO86 TREZ 7045005XXX004479 deschis la TREZORERIA SECTOR 4 ? BucurestiCIF - 10444949Documentele justificative se vor depune la sediul autoritatii contractante IN ORIGINAL (pana la data si ora limita de depunere a ofertelor) !
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie :5 % din valoarea contractului, fara TVAb) Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: - contractantul va constitui, in termenul legal de 15zile de la semnarea contractului, GARANTIA DE BUNA EXECUTIE, prin depunerea in contul deschis la dispozitia ?AUTORITATII CONTRACTANTE?, - la trezorerie - 0, 5 % din valoarea totala - fara TVA - a ?CONTRACTULUI? si apoi prin retineri succesive de 4, 5 % din facturile emise.- Dupa deschiderea contului de garantie de buna executie la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, la dispozitia autoritatii contractante, contractantul are obligatia de a mentine, fara amodifica respectivul cont pe toata durata derularii contractului.SE VA PREZENTA IN ORIGINAL ?EXTRASULDE CONT? PRIVIND CONSTITUIREA GARANTIEI DE BUNA EXECUTIE !
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind situatia personala si neicadrarea in prevederile art. 180 si 181 din OUG nr. 34 / 2006Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69(evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgent a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 16Comisia de evaluare: Adrian Guga? Romanul, Mihaela Petrescu, Andra Neagu, Maria ? Iulia Gogiulescu, Mihai Iovan.Persoane resonsabile de semnarea contractului: Iosef Kovacs (director general), Mihaele Petrescu (director DTRMI), Gabriela Tulai (director economic), Luana Visescu, Anca Bogdan, Letitia CiobanuCertificat de participare la procedura cu oferta independenta ? Formular nr. 17Certificat de atestare fiscala ? eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ ? teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta la bugetul consolidat, in original, copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?;Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale? eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale, al unitatii administrativ ? teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca operatorul economic ofertant nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original, copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?;Certificat Cazier Fiscal ? eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ ? teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, in original, copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie, nationala sau teritoriala, Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?Certificatul constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatatoremis de ONRC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: minim 240.000, 00 lei (echivalent ? 55.000, 00 ?)Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2008:1 euro = 3, 6827 lei.Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei.Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei, Situatia financiara (inclusiv bilantul contabil) aferenta ultimilor 3 (trei) ani (2008, 2009 si 2010), inregistrata la autoritatile competente, in conformitate cu prevederile legale nationale, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Derularea in ultimii 3 (trei) ani a cel putin 1 (unu) proiect similarde consolidare ? restaurare pentru monumente istorice cu valoare de minim 120.000, 00 lei (echivalent ? 27.600, 00 Euro, la un curs de 1?= 4, 3467 Lei) avizate de Ministerul Culturii si Patrimoniului National, Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 (trei) ani, Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul poate dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, Prezentarea angajamentelor privind sustinerea financiara si / sau sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului, precum si declaratiile completate de ?tertul? sustinator tehnic si profesional, Asigurarea de catre ofertant a cel putin 1 (unu) responsabil de elaborare a proiectului (specialist / expert), atestat C.A.D.M.I ? M.C.P.N, in conformitate cu prevederile Legii 422/2001 republicata, in domeniul restaurarii monumentelor istrorice pentru specialitatea ARHITECTURA, care sa fi participat, in aceasta calitate, la elaborarea a cel putin 1 (unui) proiect similar, in ultimii 3 (trei) ani, Asigurarea de catre ofertant a 1 (unui) Sef Proiect complex, Expert/specialist cercetare - proiectare responsabil de elaborare a proiectului specialitatea ARHITECTURA, care sa fi participat, in aceasta calitate, la elaborarea a cel putin 1 (unui) proiect similar, in ultimii 3 (trei) ani., Asigurarea de catre ofertant a cel putin 1 (unu) responsabil de elaborare a proiectului (specialist / expert), atestat C.A.D.M.I ? M.C.P.N, in conformitate cu prevederile Legii 422/2001 republicata, in domeniul restaurarii monumentelor istrorice pentru specialitatea STRUCTURA, care sa fi participat, in aceasta calitate, la elaborarea a cel putin 1 (unui) proiect similar, in ultimii 3 (trei) ani., Asigurarea de catre ofertant a cel putin 1 (unu) Inginer structura ? verificator pentru structura (expert/specialist), atestat M.L.P.T.L si C.A.D.M.I ? M.C.P.N, in conformitate cu prevederile Legii 422/2001 republicata, in domeniul restaurarii monumentelor istrorice pentru specialitatea STRUCTURA, care sa fi participat, in aceasta calitate, la elaborarea a cel putin 1 (unui) proiect similar, in ultimii 3 (trei) ani., Asigurarea de catre ofertant a cel putin 1 (unu) Inginer instalatii (specialist / expert), atestat C.A.D.M.I ? M.C.P.N, in conformitate cu prevederile Legii 422/2001 republicata, in domeniul restaurarii monumentelor istrorice, care sa fi participat, in aceasta calitate, la elaborarea a cel putin 1 (unui) proiect similar, in ultimii 3 (trei) ani., Asigurarea de catre ofertant a cel putin 1 (unu) specialist / expert, atestat C.A.D.M.I ? M.C.P.N, in conformitate cu prevederile Legii 422/2001 republicata, in domeniul componentelor artistice (proiectare) ? Raport preliminar, Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat - asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor afectate lucrarii precum si persoanele responsabile direct de indeplinireacontractului, Lista cuprinzand subcontractantii - daca este cazul Certificarea sistemului calitatii- Certificat ISO - 9001/2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
durata de elaborare a proiectului
40
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.04.2012 09:51