Achizitie publica - Contract servicii de proiectare (documentatie tehnico-economica fazele P.T.+C.S., DThAC si D.E.) pentru obiectivul de investitii ?Punerea in siguranta si reabilitarea amenajarilor de la nodul Hidrotehnic Stanca Costesti, jud. Botosani?
Detaliu pentru invitatia numarul 337080
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 337080/10.10.2012
Denumire contract: Contract servicii de proiectare (documentatie tehnico-economica fazele P.T.+C.S., DThAC si D.E.) pentru obiectivul de investitii ?Punerea in siguranta si reabilitarea amenajarilor de la nodul Hidrotehnic Stanca Costesti, jud. Botosani?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA BAZINALA DE APA PRUT BARLADCod fiscal: 23780878, Adresa: Str. Th. Vascauteanu nr.10, Iasi, Telefon: +40 232218192, Fax: +40 232213884
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Th. Vascauteanu nr.10, Iasi, Romania, cod postal: 700462, telefon: +40 232218192, fax: +40 232213884, persoana de contact: Liliana Ulinici
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ABA Prut - Barlad, str. Th. Vascauteanu, nr. 10, Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (gospodarirea apelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract servicii de proiectare (documentatie tehnico-economica fazele P.T.+C.S., DThAC si D.E.) pentru obiectivul de investitii ?Punerea in siguranta si reabilitarea amenajarilor de la nodul Hidrotehnic Stanca Costesti, jud. Botosani?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Elaborare documentatie tehnico-economica fazele P.T.+C.S., DThAC si D.E. pentru obiectivul de investitii: ?Punerea in siguranta si reabilitarea amenajarilor de la nodul Hidrotehnic Stanca Costesti, jud. Botosani?
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 119, 117 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10 % din valoarea contractului (fara T.V.A.), conform F22.Garantia de buna executie se constituie in conformitate cu art. 90 alin.(1)-(3) din HG 925/2006. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin. (3) din H.G. 925/2006.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Perioada de garantie este de 24 luni, de la data procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind calitatea de participant la procedura-F1-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in baza Ordinului nr. 314/12.10.2010, emis de ANRMAP-F2-Declaratie privind eligibilitatea conform art 180 din OUG nr. 34/2006 (actualizata)-F3-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (actualizata)-F4-Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara in care se depun ofertele.-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara in care se depun ofertele.Documentele/Certificatele se vor prezenta in original sau in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se vor prezenta toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc.- la plata si ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata, pentru bugetul de stat din ultimele trei luni, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) pentru dovedirea eligibilitatii. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006.Documentele vor fi prezentate in original sau copie semnata ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana si legalizata.-Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1/OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Corneliu Cretu ? Director A.B.A. Prut ? Barlad, Gabriel Besleaga ? Director Tehnic A.B.A. Prut ? Barlad, Dorin Dutu ? Director Tehnic A.B.A. Prut ? Barlad, Olga Musteata ? Director Economic A.B.A. Prut - Barlad, Liliana Ulinici - Sef Birou Promovare Investitii, Urmarire Investitii, Mihaela Pavel - Comp. Juridic si Contencios, Nina Moldoveanu - Control Financiar Preventiv, Simona Lapa - Responsabil Achizitii Publice - F5. ?Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006? ? F5 va fi prezentata si de catre subcontractantul nominalizat in oferta.In cazul tertului sustinator se vor prezenta: Declaratie privind eligibilitatea conform art 180 din OUG nr. 34/2006 (actualizata)-F3, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din OUG 34/2006 (actualizata)-F4 si ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006?-F5.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta F3, F4 si F5. - Certificatul constatator, emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte adresa actuala, ca acesta nu este in stare de faliment ori lichidare si ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii (servicii de proiectare). Certificatul constatator trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.Certificate: 1.Certificate de atestare eliberate de Ministerul Mediului conform Ord nr.1671/2007.2.Certificate de autorizari eliberate de O.N.C.G.C. conform Ordinului nr. 538/2001 sau Ordinului nr. 107/2010 emis de M.A.I.-Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara.Se vor prezenta copii legalizate sau copii cu mentiunea ?conform cu originalul? ale certificatelor aflate in perioada de valabilitate la data depunerii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea fisei de inf generale si decl cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani care sa fie cel putin egala sau mai mare cu 238234 lei, dublul val estimate a prestarilor de servicii solicitate.Bilanturile sau documentele edificatoare pentru demonstrarea situatiei economice si financiare se vor prezenta in original sau copie, semnata de reprezentantul legal si stampilata pe fiecare pagina si avand mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul depunerii unei oferte comune, cerinta minima poate fi indeplinita de oricare dintre asociati sau prin cumularea resurselor detinute de toti asociatii.Valoarea in euro se va determina pe baza cursului mediu leu/euro comunicat de BNR pentru anii prezentati., Prezentarea inf privind obligatiile contractuale in curs, daca exista
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista serviciilor de proiectare prestate in ultimii 3 ani (ultimii 3 ani se vor calcula de la data depunerii ofertelor, in urma)-Experienta similara a ofertantului se va dem prin prez unui numar de maxim 3 contracte de servicii de proiectare, avand ca obiect lucrari de refacere si modernizare uvraje descarcatori(de suprafata, de adancime)la amj hidro, sisteme automate de avert. rapida in caz de inund. si poluari accid., din care sa reiasa experienta similara realizata in ultimii 3 ani, ale caror valoare cumulata sa fie egala sau mai mare cu 119117.00 lei fara TVA. Pentru dem indeplinirii acestei solicitari se vor prezenta copii dupa inf relevante din contractele respective de prestari servicii care certifica experienta similara, insotite de copii ale PV de receptie la terminarea lucrarilor, care sa faca dovada finalizarii contractelor la val prezentata (daca este cazul), precum si de recomand, In cazul depunerii unei oferte comune, cerinta minima poate fi indeplinita de oricare dintre asociati sau prin cumularea resurselor detinute de toti asociatii.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR., -Decl ref la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani, conf. art. 188 alin (2) lit. d) din OUG 34/2006.-Inf ref la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii, conf. art. 188 alin. (2) lit. c) din OUG 34/2006.Se solicita participarea personalului responsabil pentru indeplinirea contractului in cel putin un proiect similar., Personal: - sef de proiect, care va asigura asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul exec lucrarilor de constr si care va reprezenta ofertantul la fazele determinante si in relatiile cu beneficiarul, cu studii superioare de specialitate si implicarea acestuia in realizarea unui proiect similar.- un coordonator in mat de securit si sanatate pentru nivelul superior pe durata elaborarii proiectului si/sau executarii lucrarilor, cf ORDIN nr. 242/23.03.2007 si ale HG nr. 300/2006, a carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.- un ing constructii hidrotehnice - licentiat al unei fac de hidrotehnica, specialist in echipamente hidromecanice- un ing constructii hidrotehnice - licentiat al unei fac de hidrotehnica, specialist in echipamente electrice- un ing specialist in comunicatii si tehnologia informatiei, licentiat al unei fac de automatica si calculatoare/telecomunicatii, specialist in sistem informational, - se vor prezenta copii ale documentelor si/sau specializare/atestare/autorizare in domeniile impuse;
-copii dupa contractele individuale de munca ale personalului si/sau contractele de prestari servicii incheiate intre ofertant si persoanele respective si/sau angajamentele de participare al/ale persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel de persoana/persoane) obtinute de ofertant;
- se vor prezenta CV-uri si declaratii de disponibilitate (in original sau in copie) ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.In cazul depunerii unei oferte comune, cerintele minime se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor., - Inf ref la utilajele, instal, echip tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea coresp a contractului de servicii(Se solicita o lista cu dotarile necesare prestarii serviciilor). In cazul depunerii unei oferte comune, cerintele minime se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor., Informatii privind subcontractantii.Subcontractantii vor depune o declaratie pe proprie raspundere conf art. 69^1 din OUG 34/2006 -Certificat ISO 9001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii), -Certificat ISO 14001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin intermediul SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.10.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.10.2012 10:08