Achizitie publica - Contract Servicii de proiectare tehnica Coduri CPV - 71322500-6; 71322200-3; 71220000-6
Detaliu pentru invitatia numarul 267738
Comuna Stinceni (Consiliul local Stinceni)
Cod de identificare fiscala: 4591430
Adresa: comuna Stinceni, str.Principala, nr.37, jud.Mures, Stanceni
Telefon: 0265719812
Fax: 0265719952
Denumire invitatie: Contract Servicii de proiectare tehnica Coduri CPV - 71322500-6; 71322200-3; 71220000-6
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Achizitie publica a serviciilor de proiectare tehnica pentru proiectul integrat MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII DE BAZA IN COMUNA STANCENI, JUDETUL MURES, proiect finantat prin PNDR 2007-2013;Masura 322
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 01.10.2010 22:17
Data limita de depunere a ofertelor: 14.10.2010 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Stanceni, Localitatea Stanceni, Strada Principala nr. 37
Data si ora deschiderii ofertelor: 14.10.2010 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Com.Stanceni, Loc.Stanceni, Str.Principala nr.37; Garantia de participare: Scris.de garantie;OP sau numerar la casieria aut.contract.in cuantumul: LOT1-3705lei;LOT2-1672lei;LOT3-210lei;LOT4-305lei
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 392, 746 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Criteriile de calificare sunt detaliate in Fisa de date a achizitiei, anexata pe SEAP. Decl.eligibilitate;Decl.neincadrarea in preved. art.181; Certif. atestare fiscala elib.de DGFP si APL;Decl.calitatea de participant la procedura; Certif.de înregistrare si Constatator;Bilant 2009;Decl.cifra de afaceri;Decl.prestari servicii;Experienta similara;Contracte experienta similara;Recomandare;Decl.efectiv mediu personal;Lista personal responsabil;CV-uri;copii carti de munca, diplome; atestate; Decl.exclusivitate si disponibilitate;ISO 9001;
Fisa de date a achizitiei, modelul de contract, formularele pentru ofertanti si caietul de sarcini sunt publicate pe SEAP.Studiile de fezabilitate se vor obtine de la sediul aut.contractante.