Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract servicii de proiectare tehnica pentru obiectivul ?Centru transfrontalier pentru informatii si comunicatii Dolj-Vratsa?


Detaliu pentru invitatia numarul 344803
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Numar invitatie: 344803/04.04.2013
Denumire contract: Contract servicii de proiectare tehnica pentru obiectivul ?Centru transfrontalier pentru informatii si comunicatii Dolj-Vratsa?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN DOLJCod fiscal: 4417150, Adresa: Str. UNIRII Nr. 19, Craiova, Telefon: 0251408200, int.361, 362, Fax: 0251408230
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. UNIRII Nr. 19, Craiova, Romania, cod postal: 200585, telefon: +40 251408208, fax: +40 251408245, persoana de contact: Toma Veronica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul C.J.Dolj, municipiul Craiova, str. Unirii nr.19
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract servicii de proiectare tehnica pentru obiectivul ?Centru transfrontalier pentru informatii si comunicatii Dolj-Vratsa?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca obiect realizarea urmatoarelor servicii de proiectare: - elaborare proiect tehnic;
- elaborare proiect pentru Autorizatia de Construire;
- intocmire caiete de sarcini si liste de cantitati;
- intocmire detalii de executie;
- obtinere viza verificator tehnic atestat de proiect;
- asigurarea asistentei tehnice de specialitate pe toata durata executiei lucrarilor pentru obiectivul ?Centru transfrontalier pentru informatii si comunicatii Dolj-Vratsa?, in conformitate cu Documentatia de avizarea a lucrarilor de interventie.Valoarea estimata fara TVA este de 132.119, 35 lei, calculata in conformitate cu prevederile art.28, alin.6 din OUG34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
II.1.6) CPV: 71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 132, 119.35 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pt. participare se va constitui cf. art.86 alin.(1) din HG 925/2006, pt. suma de 2.642, 38 lei. In cazul constituirii acesteia prin SGB se va utiliza Formularul 18. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Documentele prin care se face dovada constituirii garantiei de participare se vor prezenta in original.In cazul unei asocieri, daca garan?ia de participare va fi constituita prin scrisoare de garantie bancara sau alt instrument de garantare, atunci ea se va constitui in numele asocierii ?i va men?iona ca acopera in mod solidar toti asociatii.In cazul in care garantia de participare se constituie prin virament bancar, contul in care se poate vira contravaloarea garantiei de participare este: RO58TREZ2915006XXX000178, deschis la Trezoreria Craiova. Codul fiscal al AC este 4417150.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere, conform prevederilor art. 33, alin. (3) din HG nr. 925/2006. In cazul in care CNSC respinge contestatia formulata de ofertant in cadrul prezentei proceduri de atribuire, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare suma de 1.321, 19 lei calculatain raport cu valoarea estimata a contractului, cf. art.278^1 alin.(1) din OUG 34/2006. Dispozitiile art.278^1alin.(2) din OUG 34/2006 se vor aplica in mod corespunzator.Prin urmare, documentul de garantare trebuie sa contina mentiunea mai sus precizata.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Restituirea garan?iei de participare se va face in conformitate cu prevederile art.88 din HG nr 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie, exprimata procentual, este de 10% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1)-(3)din HG 925/2006, in termen de 10 zile de la semnarea contractului.Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Prezentarea declaratiilor privind eligibilitatea.Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 1 si Formularul 2.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006, tertul/tertii sustinatoritrebuie sa prezinte Formularul 1 si Formularul 2. In completarea Formularului 2 trebuie sa faca referire doar la lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006.Cerinta nr.2Prezentarea declaratiei privind calitatea de participant.Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 3.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauzab) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.d) Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.Cerinta nr.3Prezentarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta.Se va prezenta CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul 4), conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010.In cazul unei asocieri, acest certificat va fi completat in numele asocierii, de catre lider.Cerinta nr.4Prezentarea certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.Persoanele juridice romane vor prezenta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale, care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii in luna anterioara celei in care se depun ofertele, respectiv: ?certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale impozitului local, emis de serviciul public pentru finante publice locale;?certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat (bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj), emis de Ministerul Finantelor prin Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice.Acestea se vor prezenta in original sau copii certificate ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, valabile la data limita de depunere ofertelor, in conformitate cu legislatia tarii de origine.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Aceste documente vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Nota: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetul de stat sau catre bugetul local (indiferent de cuantumul acestora) astfel: -pentru ofertantii persoane juridice romane ? daca inregistreaza datorii in luna anterioara celei in care se depun ofertele-pentru ofertantii nerezidenti ? dacainregistreaza datorii in conformitate cu legislatia tarii de origineCerinta nr.5Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. (Formularul 5).Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: ION PRIOTEASA, IOVAN CRISTINEL NICUSOR, IVANOVICI LAURENTIU, BARBARASA GHEORGHE, MAJINA ILEANA, TOMA ZOTY VERONICA, LAPADAT MARIN, GHITA ANISOARA, AVRAMOIU DANIELA, UNGUREANU CRISTIAN AUREL, PAPPA DAN RADU ILIE, CAPATINA VALENTIN-IULIAN, SURUGIU OCTAVIAN VIOREL, VISAN VIOREL, NITA MARIANA, ROMANESCU LIDIA, IEREMIEA MELANIA, BARBU MARIN, VLADUTI VICTOR, STANCUTA VERONICA, COMBEI ANCA MIHAELA.Persoane cu functii de decizie - consilieri judeteni - C.J.Dolj: Avram Cezar Gabriel, Badea Marian, Baragan Stelian, Bercea-Florea Georgica, Bica Gheorghe, Brezniceanu Alexandru, Calin Cosmin-Petrut, Ceana Mihaela, Ciurlin Costica, Dinca Oana Manuela, Drignei Daniel, Dumitrache Silviu-Ionut, Durle Dumitru-Cosmin, Gaina Florea, Irinei MarianIoan, Luica Dorel, Marcea Marcel, Marin Marian Viorel, Marinescu Sofi-Sabin, Mituletu Constantin-Florin, Moise Simona, Mosoiu Constantin, Motoi Nichi-Silviu, Neatu-Breciuga Mihail-Adrian, Odolbasa Victor, Paloiu Marian-Daniel, Soare Mihai, Stancu Florinel, Tarnita Daniela, Tanasescu Alina-Elena, Ursu Andrei-Tudor, Vasile Dorin-Cosmin, Vaduva Fanel, Voiculescu Ion.Formularul va fi prezentat si de catre asociat/ subcontractant/tertul sustinator, dupacaz. Cerinta nr.1Pentru persoanele juridice romane: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, care sa cuprinda date reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Din certificatul constatator prezentat trebuie sa rezulte: - ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul prezentei achizitii publice- ca nu a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic, in conformitate cu prevederile art. 181, lit.a, din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentul va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizataCerinta nr.2Pentru persoanele juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Din datele cuprinse in certificate trebuie sa rezulte ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati in conformitate cu obiectul achizitiei. De asemenea, ofertantul trebuie sa dovedeasca, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident, ca nu se afla in faliment, in conformitate cu prevederile art. 181, lit.a, din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantii ? persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere (Formularul 19) prin care, incazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre urmatoarele optiuni, dupa caz: a) Ca inaintea incheierii contractului, se vor inregistra fiscal in Romania.b) Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, se va proceda la legalizarea asocierii si in cazul in care liderul asocierii este persoana juridica straina, acesta se va inregistra la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania.c)Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii dintre persoane juridice straine, se va proceda la legalizarea asocierii, se va desemna liderul asociatiei sa se inregistreze la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania.In cazul unei asocieri, liderul, persoana juridica straina, este obligat sa prezinte acest formular.Nota: Contractul de achizitie publica va fi incheiat numai dupa ce se va prezenta dovada legalizarii asocierii.Cerinta nr.3Prezentarea Licentei de functionare, emisa de catre IGPR conform legii 333/2003 pentru proiectare, instalare si intretinere a sistemelor de alarmare impotriva efractieiPentru executarea instalatiilor de curenti slabi ? sistem control acces ofertantul /asociatul trebuie sa fie licentiat de catre Inspectoratul General al Politiei Romane.In acest sens trebuie prezentat documentul de atestare in copie certificata ?conform cu originalul?.Se permite subcontractarea acestor categorii de servicii de proiectare.Cerinta nr.4Prezentarea documentului de atestare de catre Centrul National pentru Securitate la Incendiu si Protectie Civila pentru proiectareasistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu, conform Ordinului MAI nr.87/2010.Pentru proiectarea instalatiilor de curenti slabi ? sistem detectie si alarmare la incendiu ofertantul /asociatul trebuie sa fie atestat de catre Centrul National pentru Securitate la Incendiu si Protectie Civila pentru proiectarea sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu, conform Ordinului MAI nr.87/2010.In acest sens trebuie prezentat documentul de atestare in copie certificata ?conform cu originalul?.Se permite subcontractarea acestor categorii de servicii de proiectare.Cerinta nr.5Prezentarea autorizatiei ANRE pentru proiectarea instalatiilor de utilizare a gazelor naturale avand regimul de presiune de lucru mai mica sau egala cu 6 bar, conform Ordinului ANRE nr.89/2009, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru proiectarea instalatiilor de utilizare gaze naturale ofertantul/asociatul trebuie sa fie autorizat in conformitate cu prevederile Ordinului ANRE nr.89/2009, cu modificarile si completarile ulterioare.In acest sens trebuie prezentata autorizatia in copie certificata ?conform cu originalul?.Se permite subcontractarea acestor categorii de servicii de proiectare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii trei aniSe va prezenta Formularul 6 - Informatii generale, in care se va declara cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012).Cerinta minima: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani trebuie sa fie minim 260.000 lei.Valorile vor fi exprimate in lei la cursul mediu anual comunicat de catre Banca Centrala Europeana (www.ecb.int) pentru anul respectiv.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.Ofertantii vor prezenta documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a acestora si din care sa reiasa cifra globala de afaceri aferenta anilor 2010, 2011, 2012, in vederea indeplinirii cerintei minime de calificare.Ofertan?ii nereziden?i vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor prezentate.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si a altor documente in cazul in care cele prezentate nu sunt relevante., Continuare cerinta nr.1In cazul in care ofertantul este o asociere, pentru a putea beneficia de reducerea cerintei privind valoarea minima a cifrei medii de afaceri globale la 50 %, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conform Legii nr. 346/2004.Ofertantul individual sau ofertantii asociati, care solicita reducerea cerintei privind valoarea minima a cifrei medii de afaceri globale la 50 %, vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere financiara din partea unui tert sustinator, conform art. 186 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, privind cifra de afaceri, si tertul sustinator financiar trebuie sa completeze Formularul 6 si Formularul 13.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Prezentarea listei principalelor servicii prestatein ultimii 3 ani (Formularul 7).Ofertantul va trebui sa prezinte lista contractelor executate in ultimii 3 ani.In cazul unei asocieri, acest formular va fi completat de fiecare asociat in parte., Cerinta nr. 2Experienta similaraSe va prezenta Fisa de informatii privind experienta similara (Formularul 8) pentru fiecare din contractele de prestari servicii prin care isi propune sa demonstreze indeplinirea cerintei minime privind experienta similara.Cerinta minima: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca, in ultimii 3 ani, a realizat 1, 2 sau maxim 3 contracte care au avut ca obiect prestarea de servicii similare cu serviciile care fac obiectul prezentului contract de achizitie publica a carui/caror valoare (cumulata) sa fie de minim 130.000 lei, fara TVA. Ultimii 3 ani se vor calcula raportat la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Ofertantul va prezenta copii dupa partile relevante ale contractului/contractelor propuse ca experienta similara, certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar privind prestarea serviciilor respective/recomandare sau orice documente considerate relevante, care sa contina informatii referitoare la beneficiari, valoarea, perioada si locul prestarii serviciilor, daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Ofertan?ii nereziden?i vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor prezentate. Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si a altor documente in cazul in care cele prezentate nu sunt relevante pentru indeplinirea cerintei minime., Continuare Cerinta nr.2In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere tehnica si profesionala din partea unui tert sustinator, conform art. 190 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, privind capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului, si tertul sustinator trebuie sa completeze Formularul 8 si Formularul 14.Pentru contractele exprimate in alte monede se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana (www.ecb.int) pentru anul in care contractulrespectiv a fost semnat.In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.Experienta similara a subcontractantilor nu va fi luata in considerare., Cerinta nr. 3Prezentarea de informatii privind resursele umane. Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal, astfel: a)Efectivele medii anuale ale personalului angajat si personalului de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani (Formularul 9). In cazul unei asocieri, fiecare asociat va completa Formularul 9.b)Lista personalului responsabil ? ?cheie? care va fi angajat in cadrul contractului, descrierea pe scurt a pregatirii profesionale si experientei (Formularul 10). Pentru personalul responsabil, care va fi angajat in cadrul contractului, se vor atasa urmatoarele documente suport: a) C.V. ?uri (Formularul 11)b) Copii certificate ?conform cu originalul? ale diplomelor, atestatelor, autorizatiilor si certificatelor profesionale obtinute(mentionate in CV);c) o declaratie de disponibilitate (Formularul 20), prin care isi declara disponibilitatea pentru contract, pentru perioada necesara desfasurarii activitatilor ce ii revin.d) copii certificate ?conform cu originalul? ale contractelor de munca, de colaborare aferente sau angajamente/acorduri de participare, Cerinta nr. 4Informatii privind asociatii/subcontractantiiOfertantul/liderul Asociatiei va completa: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati/subcontractanti si specializarea acestora(Formularul 12).Nu este permisa subcontractarea totala a contractului.Daca ofertantul declarat castigator foloseste subcontractanti, inainte de incheierea contractului, operatorul economic ofertant va prezenta Autoritatii Contractante contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. Cerinta nr. 1PrezentareacertificatuluiISO 9001:2008 ? sistem de management al calitatii (sau echivalent) pentru activitatile care fac obiectul contractului.Certificatul solicitat trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor si va fi prezentat in copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de reprezentantul legal al ofertantului.In cazul unei asocieri, acest certificat va fi prezentat de fiecare asociat in parte, pentru partea de contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Termenul de prestare a serviciilor
30
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.04.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
Data expedierii prezentei invitatii: 04.04.2013 09:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer