Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract servicii de punere la dispozitie de personal temporar


Detaliu pentru invitatia numarul 352738
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC DE PEDIATRIE SIBIU
Numar invitatie: 352738/19.08.2013
Denumire contract: Contract servicii de punere la dispozitie de personal temporar
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE PEDIATRIE SIBIUCod fiscal: 11411672, Adresa: Str. Ghe. Baritiu Nr. 1 - 3, Sibiu, Telefon: 0269/218349, Fax: 0269/230045
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Ghe. Baritiu Nr. 1 - 3, Sibiu, Romania, cod postal: 550178, telefon: +40 269230260, fax: +40 269230045, persoana de contact: Livia Hasegan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Ghe. Baritiu Nr. 1 - 3, Sibiu, Romania, cod postal: 550178
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract servicii de punere la dispozitie de personal temporar
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Angajare personal temporar, prin intermediul unui agent de munca temporara, pe urmatoarele posturi: asistent medical: min. 1 - max 6registrator medical: min. 1 - max. 2infirmiera: min. 1 - max 15ingrijitoare la unitati sanitare: min. 1 - max. 8.referent de specialitate: min. 1 - max. 2Avand in vedere legislatia specifica in domeniul muncii prin agent de munca temporara, contractele subsecvente in baza carora se vor incheia contracte individuale de munca intre prestator si angajatii pusi la dispozitia AC, vor fi incheiate functie de necesitatile de personal ale spitalului, pe durata misiunii pentru care este necesar personalul angajat temporar (un an, 10 luni, 6 luni, etc ? conform necesitatilor) si de existenta fondurilor alocate cu aceasta destinatie.Primul contract subsecvent se va incheia imediat dupa incheierea acordului cadru, pe toata durata acordului cadru (12 luni) si va cuprinde urmatoarele cantitati: asistent medical: minim 1 ? maxim 5 ; registrator medical: minim 1 ? maxim 1; infirmiera: minim 1 ? maxim 13; ingrijitoare: minim 1 ? maxim 8, referent de specialitate: minim 1 ? maxim 2.Restul contractelor subsecvente se vor incheia in momentul aparitiei necesitatii de personal, pe numarul de personal necesar si pe durata cuprinsa intre data semnarii contractelor si data expirarii acordului cadru.
II.1.6) CPV: 79620000-6 - Servicii de asigurare de personal, inclusiv personal angajat temporar (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 95, 977 - 1, 275, 001 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare garantie participare (GP)-10.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei. In caz de prelungire a duratei de valabilitate a ofertei, durata garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator.Modalitatea de depunere a garantiei de participare ? conform art. 86 al. 1 din HG nr. 925/2006: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara-scrisoare de garantie bancara ? Formularul nr. 9; b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, c) virament bancar, prin ordin de plata vizat de banca, in contul spitalului deschis la Trezoreria Sibiu, RO35 TREZ5765 006X XX01 1246.Garantia de participare se prezinta in original, indiferent de forma ei de constituire.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Oferta neinsotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata va fi respinsa, in conditiile art. 33 al.3 lit b din HG nr. 925/2006.Garantia de participare poate fi retinuta de autoritatea contractanta in conditiile art. 87 din HG nr. 925/2006 precum si ale art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006.Garantia de participare va fi restituita in conformitate cu prevederile art. 88 din HG nr. 925/2006.Pentru IMM garantia de participare se reduce cu 50%, conform art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltariiintreprinderilor mici si mijlocii. In vederea beneficierii de reducerea pentru garantia de participare ofertantul va depune si declaratia privind incadrarea in categoria I.M.M. ? formularul C.Pentru garantia constituita in alta moneda se va avea in vedere cursul BNR la data publicarii invitatiei de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute in art. 180din OUG nr. 36/2006- completare Formular 1.Declaratia va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul. In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestei declaratii. Eventualii subcontractanti nu au obligatia depunerii acestei declaratii.2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute in art. 181din OUG nr. 36/2006 ? completareFormular 2;Documentul solicitat pentruneincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depus si de tertul sustinator, daca este cazul. In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestei declaratii. Eventualii subcontractanti nu au obligatia depunerii acestei declaratii.3. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? completare Formular 3. In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestui certificat. Eventualii subcontractanti sau sustinatori nu au obligatia depunerii acestui certificat.4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 ? completare Formular 4. Persoane cu functii de decizie in cadrul acestei proceduri: a) Consiliul de Administratie al spitalului - membri: Dr. Budescu Gabriel, Ec. Viorica Bandescu, Prof. Univ. Dr. Ing. Dan Maniu Duse, Dr. Raceala Motoc Stanca Maria, Dr. Grigore Camelia, Dr. Farcasanu Rodica, As. Mihai Dorian Stefanescu. Consiliul de Administratie al spitalului ? membrisupleanti: Ec. Ranga Dorina, Ec. Pascalau Diana, Prof. Univ. Dr. Tita Ovidiu, Dr. Muntean Rodica Ana, Dr. Novac Maria, Prof. Dr. Pereanu Dorel, As. Pirnoiu Dan.b) Manager- Ec. Mihut Alexandru;c) Comisia de evaluare: Director Financiar Contabil ? Ec. Bogazi Maria; Popa Eugenia Tatiana; Cons. Jr. Cozac Alina- Mihaela. Inlocuitori membri comisia de evaluare, daca este cazul: Jr.Cujba Radu; Hasegan Livia.In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestei declaratii. Eventualii subcontractanti sau sustinatori au obligatia depunerii acestui certificat.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare Formular 5 - In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestei declaratii. Eventualii sustinatori au obligatia depunerii acestei declaratii. Eventualii subcontractanti nu au obligatia de a depune aceasta declaratie.6.Certificat de atestare fiscal (datorii la bugetul general consolidat) eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestui certificat. Eventualii subcontractanti sausustinatori nu au obligatia depunerii acestui certificat. Pentru persoanele fizice/juridice straine se vor depune orice documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat din tara sa.7.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale emis de autoritatile locale unde ofertantul are sediul social, care sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestui certificat. Eventualii subcontractanti sau sustinatori nu au obligatia depunerii acestui certificat. Pentru persoanele fizice/juridice straine se vor depune orice documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul local din tara sa. 1. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in condul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, conform Ordinului 509/2011. In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestui certificat. Eventualii subcontractanti sau sustinatori nu au obligatia depunerii acestui certificat.2. Autorizatie de functionare ca agent de munca temporara eliberata de Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice, conform HG nr. 1256/2011.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Completare formular 6 ? informatii generale2. Prezentare ultimul bilant contabil (anul 2012) , inregistrat si vizat de organele competentePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Completare formular nr. 7 ? privind principalele servicii similare executatein ultimii 3 ani2. Completare formular nr. 8 ? experienta similaraPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.08.2013 14:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer