Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract servicii de punere la dispozitie de personal temporar


Anunt de atribuire numarul 172594/02.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
SPITALUL CLINIC DE PEDIATRIE SIBIU
Adresa: Str. Ghe. Baritiu Nr. 1 - 3, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550178, Sibiu, Romania, Email: [email protected], Tel.: +40 269218349, Fax: +40 269230045
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI SI PROCEDURA
II.1) Denumire contract Contract servicii de punere la dispozitie de personal temporar
II.2) Obiectul contractului Angajare personal temporar, prin intermediul unui agent de munca temporara, pe urmatoarele posturi: asistent medical: min. 1 - max 6registrator medical: min. 1 - max. 2infirmiera: min. 1 - max 15ingrijitoare la unitati sanitare: min. 1 - max. 8.referent de specialitate: min. 1 - max. 2Avand in vedere legislatia specifica in domeniul muncii prin agent de munca temporara, contractele subsecvente in baza carora se vor incheia contracte individuale de munca intre prestator si angajatii pusi la dispozitia AC, vor fi incheiate functie de necesitatile de personal ale spitalului, pe durata misiunii pentru care este necesar personalul angajat temporar (un an, 10 luni, 6 luni, etc ? conform necesitatilor) si de existenta fondurilor alocate cu aceasta destinatie.Primul contract subsecvent se va incheia imediat dupa incheierea acordului cadru, pe toata durata acordului cadru (12 luni) si va cuprinde urmatoarele cantitati: asistent medical: minim 1 ? maxim 5 ; registrator medical: minim 1 ? maxim 1; infirmiera: minim 1 ? maxim 13; ingrijitoare: minim 1 ? maxim 8, referent de specialitate: minim 1 ? maxim 2.Restul contractelor subsecvente se vor incheia in momentul aparitiei necesitatii de personal, pe numarul de personal necesar si pe durata cuprinsa intre data semnarii contractelor si data expirarii acordului cadru.
II.3) Tip contract Servicii
II.4) CPV 79620000-6 - Servicii de asigurare de personal, inclusiv personal angajat temporar (Rev.2)
II.5) Criteriu de atribuire Pretul cel mai scazut
II.6) Invitatie de participare 352738/19.08.2013 13:50
Sectiunea III: ATRIBUIRE
III.1)Numar de oferte primite 1
Valoare estimata totala 1, 275, 001 RON
III.2)Lista contracte
Contract
Valoare
3839 / 29.08.2013
1, 201, 860RON
Castigator
CUI
Adresa
SC TJOBS SA
RO 25465230
str. Nicolae Balcescu, nr. 8A, ap.20, Targu Mures, 540154, Mures
Total (fara TVA): 1, 201, 860RON
Informatii legate de castigator
Ofertant castigator: SC TJOBS SA
Valoare contract: 1201860.00 RON
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer