Achizitie publica - Contract servicii de tratare a apelor reziduale si a foselor septice
Detaliu pentru invitatia numarul 350377
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350377/12.07.2013
Denumire contract: Contract servicii de tratare a apelor reziduale si a foselor septice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul General C.F. nr. 2 BucurestiCod fiscal: 4505316, Adresa: B-dul MARASTI nr. 63, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 23163049, Fax: +40 23164901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Marasti, nr. 63, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 7000, telefon: +40 23163049, fax: +40 23164901, persoana de contact: Serviciul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Marasti, nr. 63, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 7000, telefon: +40 23163049, fax: +40 23164901, persoana de contact: Serviciul Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract servicii de tratare a apelor reziduale si a foselor septice
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Conform Caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 90420000-7 - Servicii de tratare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 325, 728 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3.257, 28 lei reprezentand 1% din valoarea estimata a achizitiei.Ptr. operatorii economici care constituie garantia de participare in euro/alta valuta, data pentru care se determina echivalenta lei/alta valuta : data publicarii invitatie de participare. Banca pentru echivalenta leu/euro: B.N.R In sit. in care exista oferte depuse de un ofertant/asociere care au calitatea de IMM, acesta/aceasta va benef. de reducerile stabilite de legislatie; daca in asocierea respectiva unul din asociati nu este IMM, atunci nu se vor invoca respectivele reduceri. In cazul in care ofert. depune o contestatie la C.N.S.C. impotriva unui act al autor. contractante si in masura in care Consiliul respinge contestatia, autor. contractanta va retine contestatorului din gar. de part. in raport cu valoarea estimata a contractului , conform art.278¹, alin. 1, lit. a) din O.U.G. 34/2006, 1% din valoarea estimata a acord cadrului si alin.2 Valab. gar. de part. este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor - Modul de const. a gar. de part. conf. art.86 din HG 925/2006: - se constituie prin virament bancar in contul autoritatii contractante, cont nr. RO55TREZ7015005XXX000179 Trezoreria Sector 1, Bucuresti.-Garantia trebuie sa fie irevocabila. - Instr. de garantare va trebui sa faca referire expresa la procedura Cerere de oferte, perioada de valab. a acestuia trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valab. a ofertei. Gar. de part. va fi executata de catre autor. contractanta in cazul in care castigatorul licitatiei refuza sa semneze contr. de achizitie publica sau daca ofertantul isi retrage oferta in perioada de valab. a acesteia.
Garantie de buna executie
-Valoarea acesteia este de 5% din valoarea in lei fara TVA a contractului subsecvent conf. art. 89 alin.(2) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; De regula garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau daca partile convin prin deschiderea unui cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie, in care se vor face retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, conf. art.90 din HG 925/2006 coroborat cu prevederile HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta minima: - Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006- Declaratie privind neincadrarea in art 69^1 din OUG 34/2006Persoanele de decizie privind procedura de atribuire sunt: Serban Bucur- ManagerDumitru Peta- Director medicalClaudia Diaconu- Director EconomicAdrian Pop- Director IngrijiriStefan Laibner- Sef ServiciuDragos Dinca- Sef Serviciu AchizitiiMihaela Marinescu- Compartiment juridic- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Certificat de Atestare Fiscala eliberat deAdministratia Financiara din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii fiscale in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale care sa ateste situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferte.Se va prezenta documentul solicitat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Cerinta minima: ? Pentru persoanele juridice/fixice romane: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Se va prezenta documentul solicitat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? valabil la data limita de depunere a ofertelor.?Persoane juridice/fizice straine- Documente edificatoare prin care sa dovedeascaforma de inregistrare ca persoana fizica /juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident.Se va prezenta documentul in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducere legalizata in limba romana.Nota: Daca operatorul economic prezinta o declaratie de incadrare in categoria IMM-urilor, acesta beneficiaza de reduceri cu 50% in ceea ce priveste garantia pentru participare si garantia de buna executie.Pentru ca o asociere sa beneficieze de prevederile art.16 alin.2 din Legea nr. 346/2004, trebuie ca acea asociere sa fie alcatuita exclusiv din intreprinderi mici si mijlocii, indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice romane sau straine.- Informatii privind asocierea: Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.Se va prezenta acord de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele: - asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
- nominalizarea liderului asociatiei;
- comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
- platile se vor face catre liderul asociatiei;
- partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte;In cazul asocierii indeplinirea cerintelor solicitate la: punctele III.2.1.a) si III.2.1.b) si III 2.3 b) din Fisa de date sunt obligatorii pentru toti membrii asocierii, punctele III.2.2) si III.2.3) se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate la din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective.Forma juridica pe care trebuie s-o ia asocierea grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul: autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare.- Informatii privind subcontractarea: Se va prezenta: - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.- Lista cu subcontractantii si specializarea acestora ? Anexa.Ofertantul declarat castigator, care declara ca subcontracteaza parti din contract, va prezenta inainte de semnarea contractului, Acordul de subcontractare intocmit si semnat cu fiecare subcontractant declarat in oferta.Pentru subcontractanti este obligatorie prezentarea datelor de recunoastere si a Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.69¹ . + Declaratie de participant la procedura.- Informatii privind tertul sustinator: Tertul care sustine capacitatea tehnica si profesionala/economica sau financiara a operatorului economic participant la procedura are obligatia de a prezenta declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in sitiatia prevazuta la art. 691 din OUG 34 /2006 si declaratie privind neicadrarea in prevederile art 181 litera a, c1 si d din OUG 34/2006 modificata cu Legea 279/2011, SI, dupa caz, Angajamentul ferm privind sustinerea financiara a ofertantului, Angajamentul ferm privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta minima : - Ultimul bilant contabil2012, vizat si inregistrat de organele competente ., - Fisa de informatii generale din care sa reiasa media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani fiscali incheiati.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta minima: - Lista principalelor prestari de servicii similare in unitati spitalicesti din ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.07.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.07.2013 15:47