Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract servicii intretinere preventiva si reparatii echipamente speciale de imprimare


Detaliu pentru invitatia numarul 345114
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CASA NATIONALA DE PENSII PUBLICE
Numar invitatie: 345114/11.04.2013
Denumire contract: Contract servicii intretinere preventiva si reparatii echipamente speciale de imprimare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCASA NATIONALA DE PENSII PUBLICECod fiscal: 13574005, Adresa: Str. Latina nr. 8 sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 213169281, Fax: +40 741184616
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Latina nr. 8 sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020793, telefon: +40 741184616, fax: +40 213169281, persoana de contact: SAVIN MITRANESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul CNPP din Bucuresti, str. Latina, nr.8, sector 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract servicii intretinere preventiva si reparatii echipamente speciale de imprimare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii: intretinere preventiva, service, reparatii echipamente speciale de imprimare57280.69 lei = valoarea estimata a prezentei proceduri;85921.19 lei = valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentariOptiuni: conform prevederilor art 6 alin(3) HG 925/06
II.1.6) CPV: 50312600-1 - Repararea si intretinerea resurselor fizice de tehnologie a informatiei (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 57, 280.69 - 85, 921.19 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Val: 859.21 lei; Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie conform art.86 alin.1 din HG925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Echivalenta leu/euro se va face la cursul BNR din data de 01.04.2013
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului de lucrari fara TVA. Garantia de buna executie se constituie conform prevederilor art.90 din HG925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Echivalenta leu/euro se va face la cursul BNR din data de 01.04.2013
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitate (art.180 - OUG34/2006), completatconf. formular 12A;Declaratie privind neaincadrarea in prev. art 181 - OUG34/2006 completatconf. formular 12B. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contrib. catre asigurarile socociale de stat (formulare tip elib. de aut.competente din tara in care ofertantul este rezident) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Certificat de participare cu of. independenta;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrea in prev. art. 69.1OUG34/2006. Personalul cu functie de decizie din cadrul AC: Ileana Ciutan, Tomita Murgoci, Alexandru Greblescu, Ivona Dumitriu, Mioara Serbu, Mariana Deaconu, Constanta Hustiu, Dorian Craciunel, Tudor Iulica, Lucan Arjoca Marius, Aanghelina Toader, Savin Mitranescu, Marian Budulac, Vasile Tanase Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate, care sa aiba corespondent in obiectul contractului si trebuie sa contina date actuale reale la data limita de depunere a ofertelor Depunerea/ prezentarea documentelor solicitate in oricere din formele: original. copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de arfaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 58000 lei, persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului, Asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, Numarul mediu de personal angajat
Declaratie care contine informatii privind numarul mediu in ultimii 3 ani al personalului angajatPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii di9n ultimii 3 ani, Asigurarea dotarilor si personalului necesar realizarii contractuluiDeclaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamente tehnice, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul/ ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului., Posibilitatea de a asigura service si mentenanta pentru echipamenteDeclaratie pe propria raspundere ca detine documentatia tehnica pentru service si mentenanta imprimante de mare viteza cu impact, de tipul celor prezentate in caietul de sarcini., Instruire pentru service imprimante de mare viteza cu impact
Certificate instruire pentru service si mentenanta imprimante de mare viteza cu impact, copii conform cu originalul. Standarde de asigurare a calitatiiOfertantul va prezenta Certificat de Atestare ISO9001 privind managementul calitatii, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in copie legalizata sau conform cu originalul. Se pot prezenta certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale UE.Doc. mai sus enumerate vor fi prez. ata de ofertant/ liderul asociatiei, cat si de asociat(i), pentru partea lor de implicare., Standarde de protectie a mediuluiCertificat de atestare ISO14001 privind managementul de mediu, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in copie legalizata sau copie cf. cu orig. sau prezentrea de certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale UE. Documentele mai sus enumerate vor fi prezentate atat de ofertant/ liderul asociatiei, cat si de asociat(i), pentru partea lor de implicare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2013 08:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer