Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract servicii paza si protectie


Detaliu pentru invitatia numarul 322652
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Cluj
Numar invitatie: 322652/23.03.2012
Denumire contract: Contract servicii paza si protectie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor ClujCod fiscal: 4288390, Adresa: P-ta Marasti, nr.1, Cluj-Napoca, Telefon: 0264445729, Fax: 0264447997
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Marasti, nr.1, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400906, telefon: +40 264445729, fax: +40 264447997, persoana de contact: Cristina Marcela Moldovanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: P-ta Marasti, nr.1, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400906
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (activitati sanitare veterinare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract servicii paza si protectie
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract servicii paza si protectie
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 72, 708 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare exprimat in lei este 488.04 lei;Modul de constituire a garantiei de participare: a. scrisoare de garantie bancara, se prezinta in original, cu perioada de valabilitate de 90 zile de la data deschiderii ofertelor, emisa de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari din Romania, sau de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari din strainatate cu filiala in Romania, in favoarea autoritatii contractante - se va prezenta F 11;b. ordin de plata, cu viza de confirmare a bancii emitente in contul autoritatii contractante, cod fiscal 4288390, cont: RO97TREZ2165005XXX006892, deschis la Trezoreria Cluj;c. orice alt instrument emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;Garantia de participatre se va prezenta in original. Neprezentareala data stabilita a garantiei de participare atrage dupa sine respingerea ofertei.
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractului;Modul de constituire: a. scrisoare de garantie bancara, F 19;b. ordin de plata cu viza de confirmare a bancii emitente in contul autoritatii contractante, cod fiscal 4288390, cont: RO97TREZ2165005XXX006892, deschis la Trezoreria Cluj;c. orice alt instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;d. retineri succesive din facturile introduse la plata;Restituirea garantiei de buna executie se face in termen de 14 zile de la data expirarii contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea Formularul 12 A;2. Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 Formularul 12B;3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularul 12 C;4. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art 69^1 Formularul 13; Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: director executiv - dr. Duma Alexandru; director executiv adj - dr. Nagy Emeric; sef serviciu ec si adm - ec. Vacar Rodica;5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiilor sociale (formulare tip eliberate din tara in care ofertantul este rezident) care sa ateste plata acestor impozite si taxe si din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei pt care se depun ofertele - in original sau copie legalizata;6.Certificat de cazier fiscal - in original sau copie legalizata;7.Cazier judiciar pentru administratorul societatii - original sau copie legalizata;8.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 28.Cerinte obligatorii pentru persoane juridice/fizice straine: vor prezenta certificatele sus mentionate (sau documente echivalente) in conformitate cu prevederile legale in vigoare, in tara de origine (traducere legalizata). 1. Licenta de functionare (conf art 20 din Legea 333/2003, actualizata) eliberata de IGPR, pentru efectuarea serviciilor de paza si protectie mentionate in caietul de sarcini;2. Aviz actualizat pentru conducatorul unitatii specializate in prestarea serviciului de paza - in original sau copie cu mentiunea "Conform cu originalul";a.Pentru persoane juridice/fizice romane: 3. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte: reprezentantul legal al societatii; obiectul de activitate; faptul ca nu sunt inscrise mentiuni referitoare la condamnari penale ale persoanei juridice, condamnari ale ofertantului pentru fapte penale, punerea sub stare de interdictie, instituirea curatelei, declararea starii de insolventa sau de faliment, conf art 21 din Legea 26/1990, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va prezenta in original sau copie legalizata.b. Pentru persoane fizice/juridice straine: 1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil;, Informatii generale;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie pe propia raspundere a conducatorului societatii prestatoare de servicii de paza privind asigurarea/dotarea cu uniforme si mijloace individuale de protectie, cerute de lege pentru personalul implicat in activitatea de paza;, Declaratie pe proprie raspundere a conducatorului societatii prestatoare de servicii de paza, privind atestarea personalului care efectueaza paza;, Personal de paza pregatit conform prevederilor Legii 333/2003 si HG 1010/2004, cu modificarile si completarile ulterioare;, Declaratie pe proprie raspundere a conduc soc prest de servicii de paza, ca nu a fost suspendat din activitate in ultimele 3 luni;, Declaratie pe proprie raspundere a conduc soc prest de servicii de paza ca personalul de paza este pregatit si instruit cu privire la SSM, Situatii de Urgenta, PSI;, Declaratie pe proprie rasp a conduc soc prest de servicii de paza ca detine dispecerat si mijloace de trans pt interventie rapida;, Lista serviciilor similare prestate in ultimii trei ani; Implementare ISO 14001 sau echivalent, Implementare ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata la invitatia de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.03.2012 12:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer