Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract servicii tiparire si promovare


Detaliu pentru invitatia numarul 332745
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA MITOCU DRAGOMIRNEI (PRIMARIA COMUNEI MITOCU DRAGOMIRNEI)
Numar invitatie: 332745/31.07.2012
Denumire contract: Contract servicii tiparire si promovare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MITOCU DRAGOMIRNEI (PRIMARIA COMUNEI MITOCU DRAGOMIRNEI)Cod fiscal: 4441018, Adresa: sat Mitocu Dragomirnei, comuna Mitocu Dragomirnei, judetul Suceava, Mitocu Dragomirnei, Telefon: 0230533802, Fax: 0230533802
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat Mitocu Dragomirnei, comuna Mitocu Dragomirnei, judetul Suceava, Mitocu Dragomirnei, Romania, cod postal: 727365, telefon: +40 230533802, fax: +40 230533802, persoana de contact: MINA JOGER
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Mitocu Dragomirnei, Jud. Suceava
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract servicii tiparire si promovare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea unui CONTRACT DE SERVICII pentru proiectul: ?Mitocu Dragomirnei, o oaza de credinta si traditii?
II.1.6) CPV: 79824000-6 - Servicii de tiparire si de distributie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 376, 428 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 7.000 lei.Se constituie astfel: 1.prin virament in contul RO21TREZ5912145020103XXX la Trez. Suceava.2. printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, respectiv de 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere aofertelor;3.prin depunerea in numerar a sumei corespunzatoare la casierirea primariei.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf. cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Documentele privind dovada constituirii garantiei de participare vor fi prezentate in original.Restituirea garantiei de participare se face in urma unei solicitari scrise din partea ofertantului.Ofertantul va pierde garantia de participare daca se afla in una din situatiile prevazute la art. 87, alin. 1 din H.G. 925 / 2006 ;Ofertantul va pierde o parte din garantia de participare in cazul in care se incadreaza in situatia descrisa la art. 2781 din OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica.Ofertantii din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 ) - Anexa nr.3 din sectiunea Formulare, pot constitui garantia de participare in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. In acest caz, ofertantii sunt obligati sa anexeze declaratia privind incadrarea in categoria IMM din Legea nr. 346/2004.Atentie ! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat trebuie sa depuna documentele in original privind incadrarea in categoria IMM.
Garantie de buna executie
In cuantum de 5% din val. contr.Garantia de buna executie trebuie sa se exprime procentual intr-un cuantum de 5% din val. contr. fara TVA si se va constitui in termen de max 10 zile de la semnarea contr. prin: 1. un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de asig., care devine anexa la contr.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a- conditionat saub- neconditionatsau2. retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie. Suma initiala care se depune de este de min.0, 5% din contr. Pe parcursul contr., aut.contr. urmeaza sa alimenteze contul prin retineri succesive din sumele datorate pana la adunarea garantiei.. Contul este purtator de dobanda pentru contractant.Contul de garantie se va deschide la trezoreria contractantului, cf H.G. 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Declaratie privind eligibilitatea ? Anexa 7.2.2.12AIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze ? Anexa 7.2.2.12BIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.1. Persoane juridice romane trebuie sa prezinte: a. Cerinta obligatorie: Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa prezinte Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice, in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.b. Cerinta obligatorie: Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa prezinte Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie, in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul? care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.2. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Operatorul economic (lider, asociat) va completa Anexa 7.2.2.12C - Declaratie privind calitatea de participant la procedura.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Operatorul economic (lider, asociat) va completa Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69, din OUG 34/2006 Anexa 7.2.2.691Se face mentiunea ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Solcan Danut, Mina Joger, Ilas Gina, Pentiuc Mihai, Hostiuc Viorel, Ailincai Cristinel, Bilinciuc Daniel, Cojocariu Ion Vasile, Davidiuc Maricica, Goras Ioan, Ichimov Ioan, Nichitean Felicia, Reziuc Viorel, Rusu Petrea.- completare formular 4 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Anexa 7.2.2.314; Cerinta obligatorie: Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa prezinte Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?.Documentele vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.-Trebuie sa aiba autorizat ca obiect de activitate, codul CAEN corespunzator, respectiv 1812, 5812, 5911, 5920, 7311;In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica conform prevederilor legale din tara rezidenta a ofertantului precum si un Certificat de rezidenta Fiscala (evidenta dublei impuneri) valabil la data deschiderii ofertelor. Ofertantii vor trebui sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere Anexa 4.2.2prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru: a. - ca in termen de 30 de zile de la comunicarea instiintarii vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania.b. -inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea acestei asocieri la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Documentele sa fie valabile la data deschiderii ofertelor, prezentate in original sau copie legalizata insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta minima obligatorie: Cifra de afaceri medie anuala globala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) va fi de minim 700.000 lei., Bilanturile contabile vizate MFP 2010 si 2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani, Ofertantul trebuie sa faca dovada experientei similareprin prezentarea a minimun contract similar (maxim 2 contracte), dus la bun sfarsit sau in curs de derulare, in valoare (cumulata daca e cazul) de minim 376.428 lei fara TVA., Operatorul trebuie sa aiba disponibile pe toata durata contractului urmatoarele echipamente: -camera video digitala profesionala full HD-1 buc- trepied video? 1 bucata-set de lampi video (minim 2 buc)-microfon lavaliera ? 1 bucata;
-sistem PC echipat pentru montaj video si software specializat editare video., Ofertantul trebuie sa propuna o echipa in care sa se regaseasca minim: - Coordonator de proiect, absolvent de studii superioare, posesor de diploma de manager proiect, cu experienta in domeniu.- Specialist istorie, expert etnograf, absolvent de studii superioare de lunga durata in domeniu, cu experienta in domeniu- Specialist in comunicare si relatii publice, absolvent de studii superioare de lunga durata sau masterat in domeniu, cu experienta in domeniu;
- Specialist financiar, absolvent de studii superioare economice de lunga durata, cu experienta in domeniu;
- Specialist video, absolvent a minim unui curs de calificare in domeniu, cu experienta in domeniu;
- Editor montaj, cu experienta in domeniu.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Termenul de realizare a materialelor tiparite si a productiilor video si audio
40
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.08.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 30.07.2012 10:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer