Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract serviciu tip STUDIU DE FEZABILITATE


Detaliu pentru invitatia numarul 318480
Autoritate contractanta
Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta
Cod de identificare fiscala: RO 4203997
Adresa: Strada Banu Dumitrache nr. 46, sector 2, Bucuresti
Telefon: 021.232.26.40
Fax: 2332017
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Contract serviciu tip STUDIU DE FEZABILITATE
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79314000-8 - Studiu de fezabilitate (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Autoritatea contractanta are in vedere achizitionarea unui STUDIU DE FEZABILITATE privind stabilirea solutiilor tehnice necesare imbunatatirii pregatirii si interventiei in situatii de urgenta - Proiectul ?Joint Risk Monitoring during Emergencis in the Danube Area Border? din cadrul Programului de Cooperare Transfrontaliera Romania ? Bulgaria 2007-2013, conform prevederilor caietului de sarcini si a documentatiei de atribuire.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 12.12.2011 14:56
Data limita de depunere a ofertelor: 04.01.2012 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: IGSU ? Directia Planificare si Asigurare Tehnico ? Materiala (DPATM) ? str. Ceasornicului nr. 19, sector 1, cod postal 014112
Data si ora deschiderii ofertelor: 04.01.2012 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: IGSU ? Directia Planificare si Asigurare Tehnico ? Materiala (DPATM) ? str. Ceasornicului nr. 19, sector 1, cod postal 014112
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Altul (Program de Cooperare Transfrontaliera Romania ? Bulgaria 2007-2013)
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
Valoare estimata: 205, 645 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181.;Certificat de atestare fiscala;Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale;Declaratiei ?Certificat de participare la licitatie cu ofertã independentã? ;Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006;Certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului;Formularului nr. 8 ? Informatii generale;Bilantul contabil (inclusiv contul de profit si pierdere) la data de 30.06.2011;Declaratia privind lista principalelor prestari de serviciiîn ultimii 3 ani;Obligatii contractuale în desfasurare;CV in format Europass pentru întreaga echipa;Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii.
SEAP. Cuantumul garantiei de participare este de 4.000 lei. Constituire prin : scrisoare de garantie bancara, ordin de plata în contul IGSU, prin orice alt instrument de garantare
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer