Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT SUBSECVENT DE FURNIZARE DE PRODUSE DE MEDICAMENTE UZ UMAN


Detaliu pentru invitatia numarul 328991
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Institutul National de Neurologie si Boli Neurovasculare
Numar invitatie: 328991/08.06.2012
Denumire contract: CONTRACT SUBSECVENT DE FURNIZARE DE PRODUSE DE MEDICAMENTE UZ UMAN
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 12.06.2012 10:03)
Motive anulare:
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului
Observatii: documentatia de atribuire este intocmita pentru procedura de atribuire tip licitatie deschisa
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Neurologie si Boli NeurovasculareCod fiscal: 7548010, Adresa: Sos. Berceni 10-12, Sector 4, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 3346463, Fax: 3346463
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Berceni 10-12, Sector 4, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 041914, telefon: +40 213346463, fax: +40 213346463, persoana de contact: TudoracheIrina, Lazar Daniela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sos. Berceni 10-12, Sector 4, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 041914, telefon: +40 213346463, fax: +40 213346463
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT SUBSECVENT DE FURNIZARE DE PRODUSE DE MEDICAMENTE UZ UMAN
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE MEDICAMENTE
II.1.6) CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 387, 036.48 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare poate fi constituita prin oricare din formele mentionate mai jos: - prin virament bancar in contul ? RO77TREZ7045005XXX004253 ? sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.?Garantie de participare, reprezinta 1% din valoarea maxima estimata a fiecarui lot, fara TVAin cuantumul prevazut in Anexa B a fisei de date.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participaretrebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei ? 90zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Neprezentarea garantiei de participare in cuantumul si forma stabilita duce la respingerea ofertei in cadrul sedintei de deschidere.In conformitate cu Art. 2781*), in masura in care Consiliul respinge o eventuala contestatie formulata la prezenta procedura, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata urmatoarele sume: pentru valori estimate / lot cuprinse intre 63.000-420.000 lei valoarea retinuta va fi de 1 % din valoarea estimata, iar pentru cele cuprinse cu valori estimate intre 420.001 ? 4.200.000, valoarea retinuta va fi 4.200+ 0.1 % din ceea ce depaseste 420.001 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi in cuantum de 10 % din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent incheiat si poate fi constituita in maxim 5 zile de la primirea contractului, prin: orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;Garantia de buna executie devine anexa la contract conform Art.90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Completarea formularului nr. 2)- Declaratie privind eligibilitatea conform Oug 34/2006 Art. 180 (Completarea formularului nr. 3)- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.G.34/2006 - Manager: Dr. Corneliu Toader; Director Financiar ? Contabil: Ec. Ligia Zamfira; (Completarea formularului nr. 9)- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 Completarea formularului nr. 4)- Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice locala din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala. Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (Scanat)- Certificat eliberat de catre Directia Impozite si Taxe Locale. Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (Scanat) - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor (Scanat)- Aviz de functionare si anexa, eliberat de M.S. valabil la data limita de depunere a ofertelor (Scanat)- Autorizatie de punere pe piata - conform legii 95/2006 cap.3 titlul 17 (Se va prezenta declaratie pe propria raspundere sub forma de tabel scanat in format pdf, din care sa rezulte detinerea in termen de valabilitate la datalimita de depunere aofertelor, a autorizatiilor de punere pe piata pentru loturile ofertate).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale. Se solicita, cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), sa fie determinata ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri obtinute de ofertant in anii financiari 2009, 2010, 2011.Valorile vor fi exprimate in lei si in euro.Atunci cand un grup de operatori economici (asociati) depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, Bilantului contabil la data de 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente, eventual rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati de audit financiar si contabil recunoscute sau orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimi 3 ani, In cazul existentei subcontractantilorPrezentarea urmatoarelor formulare: 1.Acord de subcontractare2.Partea sau partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea Dovada implementarii si certificarii managementului calitatii conform ISO 9001:2008 sau echivalent pentru comert cu produse farmaceutice
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online, pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.07.2012 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.07.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.06.2012 10:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer