Achizitie publica - Contractare unui credit bancar pentru sustinerea si derularea proiectului integrat: ?Proiectare si executie : Extindere retelei de distributie a apei potabile, Infiintare sistem de canalizare si epurare ape uzate, Reabilitare Camine Culturale, Construire
Detaliu pentru invitatia numarul 342058
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342058/25.01.2013
Denumire contract: Contractare unui credit bancarpentru sustinerea si derularea proiectului integrat: ?Proiectare si executie : Extindere retelei de distributie a apei potabile, Infiintare sistem de canalizare si epurare ape uzate, Reabilitare Camine Culturale, Construire Afterschool, Comuna Botesti, judetul Vaslui?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BOTESTI (CONSILIULLOCALBOTESTI)Cod fiscal: 3337729, Adresa: LOC. BOTESTI, JUDETUL VASLUI, Botesti, Telefon: 0788192269, Fax: 0235/484216
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LOC. BOTESTI, JUDETUL VASLUI, Botesti, Romania, cod postal: 737105, telefon: +40 235484216, fax: +40 235484216, persoana de contact: PANTEA ADRIAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: LOC. BOTESTI, JUDETUL VASLUI, Botesti, Romania, cod postal: 737105
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contractare unui credit bancarpentru sustinerea si derularea proiectului integrat: ?Proiectare si executie : Extindere retelei de distributie a apei potabile, Infiintare sistem de canalizare si epurare ape uzate, Reabilitare Camine Culturale, Construire Afterschool, Comuna Botesti, judetul Vaslui?.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractare unui credit bancar in valoare de 2.132.000 Lei, pe o perioada de 10 ani, pentru sustinerea si derularea proiectului integrat: ?Proiectare si executie : Extindere retelei de distributie a apei potabile, Infiintare sistem de canalizare si epurare ape uzate, Reabilitare Camine Culturale, Construire Afterschool, Comuna Botesti, judetul Vaslui?.
II.1.6) CPV: 66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 355, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Val gar. de part. este de 3600 lei. Gar. de part. se poate const astfel: 1. prin orice inst de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, care se prezinta in original; 2. prin dep. de numerar la caseria autoritatii contractante; 3. virament in contulRO66TREZ6585006XXX000463, deschis la Trezoreria Iasi. In cazul scris. de gar., este nec completarea acesteia conform Form nr. 14 ? Model scrisoare de garantie de participare In cazul ofert-lor sau grupului de ofertanti din categoria IMM (Form 6), valoarea gar de part se reduce la 50% din val prezentata in docum de atribuire. Atentie: in cazul in care ofert-ul este o asociere, incadrarea in cat. IMM se va analiza cu privire la fiecare asociat. Astfel, toti asoc tr sa se incadreze, in mod individual, in cat. IMM. Gar. se restituie astfel: ofert. castigator: in cel mult 3 (trei) zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie; ofert. necastigatori: dupa semn. contr. de achizitie publica, dar nu mai tarziu de 3 (trei) zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei; in cazul in care A.C. se afla in situatia de a anula proc de atribuire, gar. de part. se restituie dupa data expirarii term de depunere a unei contestatii, dar nu mai tarziu de 3 zile de la aceasta data; dupa primirea comun. pv rez. proc. Ofertantul pierde gar. de part.: daca isi retrage oferta in per. de valab. a acesteia; daca oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze cont. de achizitie publica in perioada de valab. a ofertei, oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu const.gar. de buna executie in perioada de valab. a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semn. contr. Ofert-ul pierde o parte din val gar. de part., adica suma de 3.550 lei, in conf cu art. 278^1 din OUG 34/2006, daca depune o contestatie care va fi respinsa de catre CNSC. Perioada de valab a gar. de part.: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie, in procent de 10% din val contr fara TVA, se poate constitui, in conf cu prevederile art. 90 din H.G. nr. 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Garantia se va putea constitui si prin retineri succesive (conform prevederilor H.G. nr. 1045/2011), in conditiile prevazute de legislatie. Garantia se poate constitui in maxim 15 zile de la data semnarii contractului. Restituirea garantiei de buna executie a contractului se va face astfel: in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Toti ofertantii trebuie sa completeze si sa ataseze urmatoarele documente: 1. Declaratie privind eligibilitatea (Formularul nr. 1) - Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului. In cazul unei oferte comune depusa in asociere de mai multi operatori economici, fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, are obligatia de a prezenta acest document. Daca este cazul, acest document va fi prezentat si de tertul sustintator.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006. (Formularul nr. 2 din Sectiunea Formulare)-Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului.In cazul unei oferte comune depusa in asociere de mai multi operatori economici, fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, are obligatia de a prezenta acest document. Daca este cazul, acest document va fi prezentat si de tertul sustintator.3.Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice privind obligatiile la bugetul de stat (emis de Directia Finantelor publice), in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.4.Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, eliberat de unitatile adm-teritoriale pe raza carora ofertantul are punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru persoane straine: Certificate constatatoare privind obligatiile catre bugetul de stat si bugetul local sau documente echivalente acestor certificate emise in tara de origine sau in tara de rezidenta a operatorului economic. In cazul in care astfel de certificate nu sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta, operatorul economic va prezenta alte documente edificatoare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Din documentele prezentate trebuie sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara datei de depunere a ofertelor. Documentele vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere legalizata in limba romana.5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69-1 din OUG 34/2006 (Formularul nr 3). Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: - Dirla Camelia - secretar; Pantea Adrian -primar; Iftene Costel - viceprimar; Radu Alexandru - consilier; Stefan Gheorghe - consilier; Rotaru Constantin - consilier; Racovita Florin - consilier; Cristea Marian - consilier; Pasat Florentina - consilier.Declaratia se va prezenta atat de catre subcontractant, membrii asocierii cat si de catre tertul sustinator.6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010 (Formularul nr. 4) Persoane juridice romane Persoane juridice romane1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? in original, copie legalizata sau in copie lizibila conform cu originalul. Informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.2. Autorizatia de functionare a bancii/institutiei financiare emisa de BNR sau de orice alta autoritate competenta similara, valabila la data limita a depunerii ofertei.A.C. va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator si a autorizatiei de functionare emisa de BNR, in original/copie legalizata, daca documentele au fost depuse in copie confoma cu originalul.Nota: Filialele sau sucursalele bancilor centrale care vor participa la licitatie in nume propriu vor trebui sa prezinte certificatele si copie dupa autorizatia emisa de BNR atat pentru filiala/sucursala cat si pentru banca centrala.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.Neindeplinirea uneia sau ambelor cerinte de catre oricare dintre asociati, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Persoane juridice straineDocumente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte ca: -datele de identificare, durata de functionare declarata, activitatea principala, activitatile secundare, asociatii/ actionarii (dupa caz), administratorii/ persoanele imputernicite (dupa caz) si activitatile autorizate (dupa caz): - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii- nu sunt inscrise mentiuni cu privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plataOfertantii persoane juridice straine vor prezenta o Declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajeaza ferm ca inaintea incheierii contractului, sa asigure inregistrarea societatii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.Documentele vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere legalizata in limba romana.In cazul unei oferte comune depusa in asociere de mai multi operatori economici, fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, este obligat sa prezinte acest document.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului din cel mult ultimii 3 ani financiari incheiati sa fie de minim 710.000 lei.Ofertantul va completa Formularul de Informatii Generale (Formular nr. 5), pentru demonstrarea cifrei medii de afaceri in domeniul de activitate a contractului pentru ultimii 3 ani financiari incheiati luand in considerare cifra de afaceri anuala in domeniul de activitate a contractului pentru fiecare dintre cei trei ani. Echivalenta in EURO se va calcula la cursul valutar mediu anual, BNR: - 2010 - 4.2848 lei/euro - 2011 - 4.3197 lei/euro - 2012 - 4.4287 lei/euro. In cazul unei oferte comune depuse de mai multi operatori economici cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulate pentru toti operatori economici semnatari ai acordului de asociere)., Informatii privind Sustinerea tehnica sau/si financiara (daca este cazul): Ofertantul poate fi sustinut conform art. 186 din OUG 34/2006 ? se va face dovada resurselor invocate prin depunerea de documente justificative. In acest caz se va prezenta Angajamentul ferm de sustinere in forma autentica (Formular nr. 16); Documentele solicitate pentru indeplinirea cerintei (respectiv partea de sustinere): -Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 din partea sustinatorului (Formular nr. 1); -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, lit.a), c^1), d), din OUG 34/2006, din partea sustinatorului (Formular nr. 2); -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69ยน din OUG 34/2006 din partea sustinatorului (Formularul nr. 3).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii trebuie sa prezinte lista principalelor credite acordate si beneficiari in ultimii 3 ani, conform Formular 7 din Sectiunea Formulare, Ofertantii trebuie sa prezinte declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ? Formularul 8, Informatii privind asocierea: In cazul in care oferta este depusa de o asociatie fiecare dintre membrii acesteia va trebui sa indeplineasca conditiile privind: Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleModelul acordului de asociere se prezinta in Formularul 9
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.01.2013 15:16