Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACTAREA UNEI FINANTARI RAMBURSABILE INTERNE COMUNA GOIESTI


Detaliu pentru invitatia numarul 343628
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA GOIESTI
Numar invitatie: 343628/08.03.2013
Denumire contract: CONTRACTAREA UNEI FINANTARI RAMBURSABILE INTERNE COMUNA GOIESTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GOIESTICod fiscal: 4554203, Adresa: Comuna Goiesti, judetul Dolj, Goiesti, Telefon: +40 251452154, Fax: +40 251452108
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Goiesti, judetul Dolj, Goiesti, Romania, cod postal: 207310, telefon: +40 251452154, fax: +40 251452108, persoana de contact: ADAM ATANASIE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Goiesti, judetul Dolj, Goiesti, Romania, cod postal: 207310, telefon: +40 251452154, fax: +40 251452108
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACTAREA UNEI FINANTARI RAMBURSABILE INTERNE COMUNA GOIESTI
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONTRACTAREA UNUI CREDIT PENTRU INVESTITIA: IMBUNATATIREA INFRASTRUCTURII DRUMURILOR AGRICOLE DE EXPLOATATIE IN COMUNA GOIESTI
II.1.6) CPV: 66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 65, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da, garantia de participare in valoare de1300 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)DECLARATIA PRIVIND ELIGIBILITATEA FORMULAR nr.12 A2)DECLARATIA NEINCADRARE ART.181 FORMULAR nr.12 B3)DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAE IN PREV.art 69 1 din OUG 34/2006 Formular nr. 12D4)Certificat de participant cu oferta independenta formular nr 12 E5)DECLARATIE CALITATE PARTICIPANT LA PROCEDURA FORMULAR 12 CPersonal responsabil cu atribuirea si derulrea contractului :1. Adam Atanasie - Primar2. Stefan Constantin - Viceprimar3. Balaci Teodorescu Elena - Secretar4. Andrei Constantin ? consilier buget finante5. Varut Luminita ? consilier buget finante6. Birca Marin ? consilier buget finante7. Petrescu Nicolae ? consilier buget finante8. Iliescu Mariana ? compart achizitii9. Nita Andi - compart achizitii10.Stoe Constantin Florin-semnatura electronicaNota: Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documenta va conduce la respingerea ofertei ca inacceptabila. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii ofertelor(original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)AUTORIZATIE DE FUNCTIONARE EMISE DE BNR COPIE LEGALIZATAPENTRU PERSOANELE JURIDICE STRAINE AUTORIZATIE DE FUNCTIONARE COPIE LEGALIZATA TRADUSA IN LIMBA ROMANA DE TRADUCATOR AUTORIZAT SI DOCUMENTE CARE SA DOVEDEASCA O FORMA DE INREGISTRARE IN CONF. CU LEGISLATIA IN CARE ESTE TARA REZIDENTA, COPII LEGALIZATE SI TRADUSE AUTORIZATE IN LIMBA ROMANANota: Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documenta va conduce la respingerea ofertei ca inacceptabila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil pe ultimii 3 ani 2010, 2011, 2012, se vor prezenta bilanturile cont.pe ultimii 3 ani in copie.Se lasa la latituniea operatorului economic sa prezinte documnetele necesare indeplinirii cerintei de calaficare, Prezentarea fisei de Informatii generaleprivind cifra de afaceri specifica domeniului de activitate contractare credite , medie anuala pe anii financiari 2010, 2011, 2012 care sa fie de min 65.800 lei(exclusiv TVA)Cursul mediu de referinta aferent fiecarui an in parte va fi cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Se va completa formular 12IPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii executate in ultimii 3aniExperienta similara: Se impune ca cerinta min. obligatorie, prestarea in ultimii 3 ani a1(unui)contracte alcarui obiect a fost"acordarea unui credit cu o valoare minima de 65.800 lei"(exclusiv TVA)Se va completa formular 12G, In cazul asocierii: Precizarigenerale: - Daca un grup de operatori economici se asociaza si depun oferta comuna, acestia trebuie sa prezinte un acord de asociere prealabil.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte formularele si certificatele. Criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie respectate de fiecare asociat in parte. Capacitatea economica si financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala se demonstreza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.- Daca oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului, asocierea trebuie legalizata., Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatiiDeclaratie referitoare la efectivele medi anuale ale personaluluiangajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.03.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.03.2013 13:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer