Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contractarea unei finantari rambursabile interne in valoare de 2.000.000 lei


Detaliu pentru invitatia numarul 335266
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Orasul Seini
Numar invitatie: 335266/12.09.2012
Denumire contract: Contractarea unei finantari rambursabile interne in valoare de 2.000.000 lei
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul SeiniCod fiscal: 3627765, Adresa: Piata Unirii nr.16, Seini, Telefon: +40 262491090, Fax: +40 262491090
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Unirii nr.16, Seini, Romania, cod postal: 435400, telefon: +40 262491090, fax: +40 262491090, persoana de contact: Rablau Maria
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Orasului Seini, str. Piata Unirii nr.16, oras Seini, jud. Maramurescod postal 435400
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contractarea unei finantari rambursabile interne in valoare de 2.000.000 lei
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractarea unei finantari rambursabile interne in valoare de 2.000.000 lei pentru realizarea investitiei??Alimentare cu apa si canalizare ape uzate menajere in localitatea Viile Apei ? jud. MM??
II.1.6) CPV: 66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 560, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
daCuantumul garantiei de participare este de 11.200 lei.Garantia de participare se constituie prin virament bancar, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile.Perioada de valabilitate a garantiei de participare se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
DaCuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din pretul contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se va prezenta declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69(1) din OUG 34/2006 - persoane cu functie de decizie din cadrul primariei orasului Seini: primar- Tulbure Gabriela Florica, viceprimar- Bodea Octavian, secretar- Bud Ioan, contabil sef-Rablau Maria; comisia de evaluare a ofertelor: Bodea Octavian-viceprimar - presedinte cu drept de vot; Mararu N.Ioan -membru; Patovan Vasile - membru; Filipas Calin - membru;Danci Gabriela - membru.Consilieri locali: Adoreanu Zamfir Stefan, Baltos Marius, Bogdan Ioan, Bud Vasile, Crisan Artur, Debreczeni Francisc, Dorca Marius, Golondzac Vasile, Muresan Lucian, Nistor Octavian, Pop Mihai, Sike Maria, Sima Nicolae, Szekely Nicolae si Talpos RaduCertificatul de participare cu oferta independenta, conf. Ordinului Presedintelui ANRMAP 314/2010;certificatul de atestare fiscala(datorii la bugetul general consolidat) care trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; certificat detaxe si impozite locale(datorii la bugetele locale)care trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ''conform cu originalul''. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Persoane juridice/fizice romane- Autorizatie de functionare de la BNR(copie conform cu originalul).La cererea comisiei de evaluare candidatul va prezenta documentul original.Persoane juridice/fizice straine - Un document echivalent autorizatiei de functionare emisa de BNR, emis de un organism din tara in care acesta este rezident(copie conform cu originalul).La cererea comisiei de evaluare candidatul va prezenta documentul original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte documentele de mai sus.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani .Bilantul contabil pentru ultimii 3 ani, respectiv: 2009, 2010, 2011, insotit de contul de profit si pierderi, vizat si inregistrat de organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va completa si prezenta o lista a pricipalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand beneficiari, perioade prestate, valori indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati Se va prezenta un contract de servicii similare sau orice documenterelevante in original sau copie, care demonstreaza indeplinirea cerintei decalificare. Documentele/contractele se vor prezentata in copie cumentiunea , ,conform cu originalul?..
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din Seap sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.09.2012 11:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer