Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contractarea unei finantari rambursabile pentru realizarea unei investitii de interes public local


Detaliu pentru invitatia numarul 341984
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA REBRICEA (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI REBRICEA VASLUI)
Numar invitatie: 341984/23.01.2013
Denumire contract: Contractarea unei finantari rambursabile pentru realizarea unei investitii de interes public local
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA REBRICEA (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI REBRICEA VASLUI)Cod fiscal: 3394228, Adresa: sat Draxeni, comuna Rebricea, judetul Vaslui, Draxeni, Telefon: 0235.457050, Fax: 0335.819630
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Localitatea Rebricea, comuna Rebricea, judetul Vaslui, Rebricea, Romania, cod postal: 737455, telefon: +40 235457050, fax: +40 335819630, persoana de contact: Valerica Radu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Rebricea - sala de sedinte, localitatea Rebricea, comuna Rebricea, judetul Vaslui, Rebricea, Romania, cod postal: 737455, telefon: +40 235457050, fax: +40 335819630
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiilor publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contractarea unei finantari rambursabile pentru realizarea unei investitii de interes public local
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractarea unei finantari rambursabile in valoare de 2.900.000 lei pentru realizarea unei investitii de interes public local
II.1.6) CPV: 66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 130, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare (GP) este 2.600 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare (GP) este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare (GP) poate fi constituita prin: 1. Ordin de plata (in care se specif destinatarul): , Trezoreria __, cod fiscal __, Comuna _.2. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Instrumentul de garant emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari trebuie: - prezentat in original si anexat la plicul cu oferta.- sa contina valoarea garantiei care sa corespunda sumei solicitate in documentatia de atribuire.- sa contina parafa lizibila a emitentului si semnatura autorizata.In cazul scrisorii de garantie, este necesara completarea acesteia conform Formularului nr. 14, in original.Restituirea si retinerea GP se va realiza in conformitate cu art. 87 si art. 88 din HG 925/2006.In cazul asociatiilor, GP poate fi constituita de catre unul sau mai multi asociati.GP se va constitui in lei sau in euro. Echivalenta pentru o GP depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 2 zile.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine GP, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile urmatoare: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia.- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.Nota: In orice situatii, GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor ? in sedinta de deschidere a ofertelor.In cazul in care operatorul economic depune contestatie la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma stabilita prin art. 278^1 din OUG 34/2006 actualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea, completata in original, datata, semnata si stampilata (Formular nr. 1)Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. Aceasta declaratie trebuie prezentata in mod obligatoriu, daca este cazul, si de tertul sustinator.Atentie! In cazul neprezentarii declaratiei si certificatelor ofertantul/canditatul/concurentul va fi declarat inacceptabil.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata, completata inoriginal, datata, semnata si stampilata (Formular nr. 1)Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare din urmatoarele situatii: - a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic.- nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.- in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia.- a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
- prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Atentie! Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).- Declaratia privind calitatea de participant la procedura, completata in original, datata, semnata si stampilata (Formular nr. 2)Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.- Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in original, datat, semnat si stampilat (Formular nr. 3)Fiecare ofertant/candidat la procedura va prezenta certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta, completat conform Ordinului 314/2010 emis de A.N.R.M.A.P si atasat prezentei.- Declaratia privind neincadrarea ofertantului in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006 actualizata, completata in original, datata, semnata si stampilata (Formular nr. 4)Aceasta cerinta este obligatorie pentru fiecare membru al asociatiei/tert sustinator.Persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru prezenta procedura privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii. In vederea completarii acestei declaratii comunicam ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul primariei Comunei Rebricea, dupa cum urmeaza: 1. Radu Valerica ? primarul comunei2. Zaharia Petea ? viceprimarul comunei3. Grecu Alina-Elena ? secretarul comunei4. Farama Maria ? contabil5. Asandei Sorinel ? consilier local6. Cicoveanu Virgil ? consilier local7. Cirlescu Mihaila-Maricel ? consilier local8. Elisei Marcel ? consilier local9. Marian Maricica ? consilier local10. Mihaila Neculai ? consilier local11. Morariu Ionel ? consilier local12. Nantu Costel ? consilier local13. Nicu Doru ? consilier local14. Scantee Fanica ? consilier local15. Tulbure Constantin ? consilier local16. Zaharia Petru ? consilier localToti operatorii economici participanti la procedura indiferent de calitatea acestora (ofertant/ofertant candidat/ofertant asociat/subcontractant) vor trebui sa respecte art. 69¹ din OUG 34/2006 modificata si completata, conform caruia ?Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. In acest sens ofertantii vor completa Formularul nr. 4 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atasat prezentei.- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?.- Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in original sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?.Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. In cazul in care, din documentele solicitate, reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Pentru persoanele juridice straine se solicita prezentarea certificatelor in original sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Persoanele juridice straine vor prezenta un document similar / declaratie pe proprie raspundere / declaratie autentica data la notar, a unei autoritati legale ce are competenta in aceste sens, la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.Daca vor exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.Atentie! In cazul neprezentarii declaratiei si certificatelor ofertantul/canditatul/concurentul va fi declarat inacceptabil. 1. Persoane juridice / fizice romaneOperatorii economici ofertanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si sa aiba dreptul de a presta serviciile si de a executa lucrarile ce fac obiectul prezentei proceduri de atribuire.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta.Daca exista incertitudini referitoare la documentele prezentate de ofertanti, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Modalitati de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, din care sa rezulte ca ofertantul este legal constituit si ca are domeniul de activitate conform obiectului procedurii - in original, copie legalizata notarial sau copie certificata ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea documenteului pentru conformitate, in original sau copie legalizata.- prezentare Autorizatia de functionare emisa de catre Banca Nationala a Romaniei ? in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte dreptul de a functiona ca institutie de credit, in conformitate cu Legea nr. 58/1998 privind activitatea bancara, sau autorizatia de functionare eliberata de autoritatea competenta din tara in care ofertantul este rezident, la care se va atasa traducerea autorizata a acesteia in limba romana.2. Persoane juridice/fizice straineCerinte obligatorii: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele prezentate vor fi obligatoriu legalizate si traduse in limba romana de traducator autorizat, la data deschiderii ofertei. Din documentele prezentate trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Se solicita prezentarea documentelor pentru fiecare asociat / subcontractant implicat in oferta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara- informatii generale din care sa rezulte ca cifra medie de afaceri anuala globala pe ultimii 3 ani ? minim 260.000 lei, Ofertantul va prezenta copii ale bilanturilor contabile (2009, 2010, 2011), insotit de contul de profit si pierderi, vizate si inregistrate de catre organele competente.Bilantul se va prezenta in copie semnata si stampilata cu mentiunea "Conform cu originalul".Persoanele juridice straine vor prezenta documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juridiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens, la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.Pentru echivalenta lei/euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantii: Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnico-financiara posibilitatea de a subcontracta o parte din contract. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnico-financiare initiale., Informatii privind asocierea in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligate sa isi prezinte asocierea intr-o forma legalizata. Fiecare dintre acestea isi asuma obligatia pentru oferta comuna si raspunde pentru orice consecinte ale viitorului contract de achizitie publica., Informatii privind capacitatea tehnica si profesionalaPentru confirmarea indeplinirii cerintei se vor avea in vedere maxim doua contracte de servicii similare a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 130.000 lei, fara TVA prestatein ultimii 3 ani (perioada determinata prin raportare la data limita pentru depunerea ofertelor).Pentru echivalenta lei/valuta se va ?ine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.02.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.01.2013 14:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer