Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACTAREA UNEI FINANTARI RAMBURSABILE SUB FORMA UNEI LINII DE CREDIT IN VALOARE DE 2.500.000 LEI


Detaliu pentru invitatia numarul 320403
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA TOMESTI (PRIMARIA COMUNEI TOMESTI TIMIS)
Numar invitatie: 320403/17.02.2012
Denumire contract: CONTRACTAREA UNEI FINANTARI RAMBURSABILE SUB FORMA UNEI LINII DE CREDIT IN VALOARE DE 2.500.000 LEI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TOMESTI (PRIMARIA COMUNEI TOMESTI TIMIS)Cod fiscal: 4357864, Adresa: STR. PRINCIPALA, NR. 46, JUDETUL TIMIS, Colonia Fabricii, Telefon: 0256/326168, Fax: 0256/331536
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PRINCIPALA, NR. 46, JUDETUL TIMIS, Colonia Fabricii, Romania, cod postal: 307412, telefon: +40 256326168, fax: +40 256331536, persoana de contact: EUGEN MIRON CERNESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante (Primaria Comunei Tomesti, comuna Tomesti, sat Colonia Fabricii, str. Principala, nr. 46, jud. Timis)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACTAREA UNEI FINANTARI RAMBURSABILE SUB FORMA UNEI LINII DE CREDIT IN VALOARE DE 2.500.000 LEI
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONTRACTAREA UNEI FINANTARI RAMBURSABILE SUB FORMA UNEI LINII DE CREDIT IN VALOARE DE 2.500.000 LEI PENTRU REALIZAREA UNOR INVESTITII PUBLICE DE INTERES LOCAL
II.1.6) CPV: 66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 371, 336 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 7.400 lei (IMM reducere la 50%). Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile (de la data limita de depunere a ofertelor).Forma de constituire a garantiei de participare: a) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original;b) ordin de plata, confirmat de banca emitenta, in contul COMUNEI TOMESTI (RO07TREZ6282145020401XXX), deschis la Trezoreria Faget)c) in numerar, la casieria autoritatii contractante.Retineri din suma constituita drept garantie de participare: in conformitate cu prevederile art. 278 indic. 1 din O.U.G. nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din pretul contractului, fara TVA (IMM reducere la 50%). Modul de constituire a garantiei de buna executie: a). printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (in ORIGINAL);b) in numerar, la casieria autoritatii contractante;c) retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (doar cu acordul partilor).Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, se vor aplica prevederile art. 90 alin. 3 din H.G. nr. 925/2006, modificat prin H.G. nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita prezentarea unei declaratii privind situatia personala a operatorului economic (Formular Anexa nr. 10);Se solicita confirmarea efectuarii platii taxelor si impozitelor locale, precum si la bugetul general consolidat prin prezentarea: - Certificatuluide atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;
- Certificatului de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local, eliberat de administratia locala unde ofertantul isi are sediul, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;Se solicita prezentarea Cazierului judiciar al operatorului economic, valabil la data deschiderii ofertelor;Se solicita prezentarea Cazierului fiscal al operatorului economic, valabil la data deschiderii ofertelor.Se solicita prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular Anexa nr. 50)Se solicita prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular Anexa nr. 51)Persoanele cu func?ie de decizie din cadrul autorita?ii contractante sunt: Primar: Miron Eugen Cernescu, Viceprimar: Seculici Vasile Gheorghe, Secretar: Belus Eleonora. In cazul persoanelor juridice/fizice romane: Se solicita prezentarea Certificatului constatator emis de catre Oficiul Na?ional al Registrului Comertului;Se solicita prezentarea Autorizatiei emisa de Banca Nationala a Romaniei (conf. prevederilor Legii nr. 58/1998 privind activitatea bancara, republicata, cu modificarile ulterioare).In cazul persoanelor juridice/fizice straine: Se solicita prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea formularului Informatii generale (Formular Anexa nr. 11).Prezentarea bilantului contabil pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010).Media cifrei de afaceri (globala) pe ultimii 3 ani de minim 742.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea Declaratiei privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.Prezentarea Certificatelor privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale/recomandari.Experienta similara: cel putin un contract si maxim 3 contracte ce a(u) avut ca obiect prestarea de servicii de acordare credit, a carui/caror valoare (cumulata), fara TVA, a fost de cel putin 370.000 lei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.02.2012 10:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer