Achizitie publica - contractarea unei finantari rambursabile sub forma unei linii de credit in valoare de 1.000.000 lei
Detaliu pentru invitatia numarul 322550
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322550/21.03.2012
Denumire contract: contractarea unei finantari rambursabile sub forma unei linii de credit in valoare de 1.000.000 lei
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Periam (Primaria Comunei Periam)Cod fiscal: 4759543, Adresa: Comuna Periam, nr.986, judetul Timis, Periam, Telefon: 0256 - 375001, Fax: 0256 - 375002
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Periam, str.Muresului nr. 1 bis (vechi nr.986), judetul Timis, Periam, Romania, cod postal: 307315, telefon: +40 256375001, fax: +40 256375002, persoana de contact: Nicoleta Ispas
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ofertele se deschid la sediul autoritatii contractante din comuna Periam, strada Muresului nr.1 bis, judetul Timis
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contractarea unei finantari rambursabile sub forma unei linii de credit in valoare de 1.000.000 lei
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: contractarea unei finantari rambursabile sub forma unei linii de credit in valoare de 1.000.000 lei pentru realizarea a doua proiecte de interes public implementate prin programul de cooperare transfrontaliera Ungaria - Romania 2007-2013
II.1.6) CPV: 66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare este stabilita la suma de 2000 lei.Daca operatorul economic sau, in cadrul unei asociatii, fiecare din asociati se incadreaza in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Pentru a beneficia de aceasta reducere, este necesara prezentarea, daca e cazul pentru fiecare asociat, a Declaratiei privind incadrarea operatorului economic in categoria I.M.M. (Formular 5).Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a oferteiForma de constituire a garantiei de participare: a) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original;b) ordin de plata, confirmat de banca emitenta, in contul COMUNEI PERIAM (RO24TREZ6275004XXX000040 deschis la Trezoreria Sannicolau Mare)c) in numerar, la casieria autoritatii contractante (in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare).Ofertantul pierde garantia de participare daca: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica /acordul cadru in perioada de valabilitate a ofertei.Retineri din suma constituita drept garantie de participare: in situatia in care ofertantul depune contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, iar aceasta este respinsa de catre Consiliu (in conformitate cu prevederile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006, modificat de O.U.G. nr. 76/2010) se va retine de catre autoritatea contractanta o suma reprezentand 1% din valoarea estimata a contractului.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10 % din valoarea fara TVA a contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie: a). printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (in ORIGINAL);b) in numerar, la casieria autoritatii contractante (in cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare);c) retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (doar cu acordul partilor)In acest caz, conform HG nr. 1045/2011, contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinctla dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului cu competenta in administrare.Suma initiala care se depune de catre contractant, in termen de maxim 5 (cinci) zile de la semnarea contractului, in contul astfel deschis va fi de cel putin0, 5 % din pretul contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neincadrarea in prevederile art.69^1, (Se solicita prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular Anexa nr. 51)Atentie: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Primar ? D-na Rodica Boancas, Viceprimar ? D-l Hojda Samson, Inspectori de specialitate ? D-nii Marica Florian si Mirea Cristian si Inspector asistent contabilitate ? D-na Cotosman Claudia Letitia.Site-ul autoritatii contractante este www.primatimperiam.roNeincadrarea in prevederileart. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, certificate atestare fiscala privind obligatiile de plata bugetul de stat si bugetul local( sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la plata aferente lunii anterioare celeia in care se depun ofertele), cazierul judiciar, cazierul fiscal Se solicita prezentarea Certificatului constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului (se accepta intr-o prima faza copie conforma cu originalul, iar ulterior se va solicita ofertantului castigator prezentarea documentului in original sau copie legalizata).Se solicita prezentarea Autorizatiei emisa de Banca Nationala a Romaniei (conf. prevederilor Legii nr. 58/1998 privind activitatea bancara, republicata, cu modificarile ulterioare).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita prezentarea bilantului contabil pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010 sau 2009, 2010, 2011 (daca operatorul economic si-a inregistrat pana la data limita de depunere a ofertelor bilantul pe anul 2011)., Cifra de afaceri globala pe ultimii trei aniCursul mediu de referinta pentru calcularea cifrei de afaceri este: 2008 ? 1 euro = 3, 9852 lei2009 ? 1 euro = 4, 2282 lei2010 ? 1 euro = 4, 2099 lei2011 ? 1 euro = 4, 2373 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Demonstrarea experientei similare prin prezentareaprincipalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiSe solicita prezentarea a cel putin un certificat/recomandare privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale intr-un contract similar prestat in ultimii 3 ani. nu este cazul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atirbuire este disponibila pe SEAP la sectiunea cerere de oferta-documentatii de atribuire
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.04.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2012 14:02