Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACTAREA UNEI FINANTARI RAMBURSABILE SUB FORMA UNEI LINII DE CREDIT IN VALOARE DE 2.000.000 LEI PENTRU REALIZAREA UNOR INVESTII PUBLICE DE INTERES LOCAL PRIN PROGRAMUL NATIONAL DE DEZVOLTARE RURALA


Detaliu pentru invitatia numarul 345166
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Brestovat (Primaria Comunei Brestovat)
Numar invitatie: 345166/11.04.2013
Denumire contract: CONTRACTAREA UNEI FINANTARI RAMBURSABILE SUB FORMA UNEI LINII DE CREDIT IN VALOARE DE 2.000.000 LEIPENTRU REALIZAREAUNORINVESTII PUBLICE DE INTERES LOCAL PRIN PROGRAMUL NATIONAL DE DEZVOLTARE RURALA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Brestovat (Primaria Comunei Brestovat)Cod fiscal: 2512554, Adresa: Brestovat nr 20, Brestovat, Telefon: 0256/ 231 460, Fax: 0256/ 231 460
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Brestovat nr 20, Brestovat, Romania, cod postal: 307085, telefon: +40 256231460, fax: +40 256231460, persoana de contact: Eugen Dobra
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante: com. Brestovat nr 20, Romania, cod postal: 307085, telefon: +40 256231460, fax: +40 256231460, persoana de contact: Eugen Dobra
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACTAREA UNEI FINANTARI RAMBURSABILE SUB FORMA UNEI LINII DE CREDIT IN VALOARE DE 2.000.000 LEIPENTRU REALIZAREAUNORINVESTII PUBLICE DE INTERES LOCAL PRIN PROGRAMUL NATIONAL DE DEZVOLTARE RURALA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Comuna Brestovat doreste contractarea de: servicii de acordare de credit in vederea finantariiPROIECTULUIINTEGRAT : a)modernizare strazi si drum comunal in comuna Brestovat (DC79 Brestovat-Cosari);b)infiintarea unei gradinite cu program normal in loc. Brestovat;c)infiintare serviciu pentru situatii de urgente si achizitie utilaje pentru situatii de urgenta in com. Brestovat;d)dotarea caminelor culturale pentru pastrarea specificului in com. Brestovat.conform contractului de finantare nr. C 322 01 09 5 37 00084/10.06.2010, incheiat de comuna Brestovat cu A.P.D.R.P.
II.1.6) CPV: 66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 921.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 3.000 lei (IMM reducere la 50%). Cursul leu/euro la care se vor raporta ofertantii in vederea constituirii garantiei de participare: cursul BNR valabil in ziua publicarii in SEAP a invitatiei de participare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile (de la data limita de depunere a ofertelor). Forma de constituire a garantiei de participare: a) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original; b) ordin de plata, confirmat de banca emitenta; c) in numerar, la casieria autoritatii contractante. Retineri din suma constituita drept garantie de participare: in conformitate cu prevederile art. 278 indic. 1 din O.U.G. nr. 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006:1. Se solicita prezentarea unei declaratii privind situatia personala a operatorului economic (Formular Anexa nr. 10); acest document se va prezenta (completat corespunzator in ce priveste neincadrarea in art 180 si art. 181 literele a, c 1 si d) si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Se solicita confirmarea efectuarii platii taxelor si impozitelor locale , precum si la bugetul general consolidat (scadente la plata in luna anterioara datei limita de depunere a ofertei) prin prezentarea: - Certificatului de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta (conform art. 9, alin. 2 din Ordinul nr. 509/2011);
-Certificatului/certificatelor de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta (conform art. 9, alin. 2 din Ordinul nr. 509/2011);3. Se solicita prezentarea Cazierului judiciar al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor;4. Se solicita prezentarea Cazierului fiscal al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor;II. Calitatea de participant la procedura: Se solicita prezentarea Declaratiei privind calitatea de participant la procedura (Formular 2);III. Confirmarea participarii la procedura cu respectarea regulilor referitoare la concurenta: Se solicita prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular Anexa nr. 50);IV. Neincadrarea in prevederile art. 69 indic. 1 din O.U.G. nr. 34/2006: Se solicita prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69 indic.1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular Anexa nr. 51);Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: DOBRA EUGEN, COSTESCU GHEORGHE, MOCAN DUMITRU-LAURENTIU, HEDRE VALENTIN IONEL, RESMERITA CIPRIAN, BOCHIS LAVINIA-FLORIANA, POSPISCHIL IOAN, CIOSICI VASILE-GHEORGHE, DOBRE NICA, CIOCSIRESCU CONSTANTIN, ZABALTAN DORIN, GROLMUSZ IOAN, SOIKA AGNETA, JURJESCU COSTEL-DORIN.Forma de depunere a acestor documente: conform art. 5 din Ordinul nr. 509/2011.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor de mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, ofertantul va prezenta o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. I. In cazul persoanelor juridice/fizice romane: 1. Se solicita prezentarea Certificatului constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului; Informatiile precizate in acest certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte, pentru conformitate, acest document in original/copie legalizata.2. Se solicita prezentarea Autorizatiei emisa de Banca Nationala a Romaniei, conf. prevederilor Legii nr. 58/1998 privind activitatea bancara republicata, cu modificarile ulterioare (in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).II. In cazul persoanelor juridice/fizice straine: Se solicita prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Din documentele prezentate trebuie sa rezulte faptul ca operatorul economic are dreptul, potrivit legii, sa desfasoare activitati de genul celor avute in vedere la procedura in cauza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri (globala) pe ultimii 3 ani de minim: 301.000 lei.Modalitati de indeplinire: 1. Declararea, in formularul Informatii generale (Formular Anexa nr. 11), acifrei de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani(fara a fi luat in considerare anul in curs); pentru echivalenta cifrelor de afaceri prezentate in alte valute decat leul, se va avea in vedere cursul mediu anual leu/valuta raportat de BNR pt. anii 2010, 2011 si 2012.Documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite detraducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociatva prezenta documentele mentionate mai sus. Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria IMM, cifra de afaceri poate sa fie cu 50% mai mica decat valoarea solicitata. Pentru a beneficia de aceasta reducere, este necesara prezentarea Declaratiei privind incadrarea operatorului economicin categoria IMM., Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva (conf.art.186 din OUG 34/2006 si art.11 indic.1 din HG 925/2006). In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prinprezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (Formular Anexa nr. 19), incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire. Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind cifra de afaceri sau cea privind experienta similara, va fi indeplinita in intregime de o singura persoana, respectiv un singur tert sustinator.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.Modalitati de indeplinire: 1. prezentarea Formularului 15, insotit de Anexa; pentru echivalenta valorilorprezentate in alte valute decat leul, se va avea in vedere cursul mediu anual leu/valuta raportat de BNR pt. anul respectiv;2. prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Experienta similara: Prestarea, in ultimii 3 ani (raportat la data limita de depunere a ofertelor), de servicii similare celor in cauza (servicii de acordare de credit) in cadrul a cel putin 1 contract si maximum 2 contracte, a caror valoare cumulata (valoare a taxelor, comisioanelor, dobanzilor sau oricaror altor forme de remuneratii aferente serviciilor respective), fara TVA, a fost de cel putin 150.000 lei.Modalitati de indeplinire: prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, din care sa reiasa modul de indeplinire a relatiilor contractuale., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Modalitati de indeplinire: 1. prezentarea Declaratiei privind subcontractantii (Formular Anexa nr.18);2. In cazul subcontractarii unei parti a contractului, se solicita prezentareaAcordului de subcontractare (Formular 9)., Capacitatea tehnica si profesionala a of.poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilorjuridice existente intre of.si pers.respectiva (conf.art.190 din OUG 34/2006 si art.11^1 din HG925/2006).In cazul in care of.isi demonstreaza capacit.tehnica si profes. invocand si sustinerea acordata de catre o altapersoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective(Formular Anexa nr. 20), incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profes.invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nutrebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire. Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind cifra de afaceri sau cea privind experienta similara, va fi indeplinita in intregime de o singura pers., respectiv un singur tert sustinator.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2013 14:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer