Achizitie publica - Contractarea unui imprumut bancar de 1.400.000 lei (RON) pentru asigurarea finantarii proiectului integrat cu 5 actiuni
Detaliu pentru invitatia numarul 343354
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343354/28.02.2013
Denumire contract: Contractarea unui imprumut bancar de 1.400.000 lei (RON) pentru asigurarea finantarii proiectului integrat cu 5 actiuni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA RECEACod fiscal: 3627757, Adresa: Comuna Recea, Judetul Maramures, Recea, Telefon: 0262-287202, 0262-287240, Fax: 0262-287555
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Recea, Judetul Maramures, Recea, Romania, cod postal: 437225, telefon: +40 262287202, fax: +40 262287555, persoana de contact: Octavian Pavel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Receastr. Primariei nr. 2loc. Recea, jud. Maramures
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contractarea unui imprumut bancar de 1.400.000 lei (RON) pentru asigurarea finantarii proiectului integrat cu 5 actiuni
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractarea unui imprumut bancar de 1.400.000 lei (RON) pentru asigurarea finantarii proiectului integrat cu 5 actiuni ?Modernizare retea stradala, Constructie sistem de canalizare cu statie de epurare ape uzate menajere, Extindere retea de alimentare cu apa potabila, Modernizare camin cultural si Constructie centru social de zi pentru batrani in comuna Recea, judetul Maramures? derulat prin F.E.A.D.R., Masura 322, contract finantare nr. C.322040862600024/16.06.2009
II.1.6) CPV: 66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 500, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
7.500 lei1. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere cel putin perioada minima de valabilitate a ofertelor. 2. Garantia de participare se constituie prin virament bancar (RO20TREZ4365006XXX003221) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, trebuie sa fie irevocabila si sa prevada ca plata garantiei sau retinerea partiala a unor sume se va executa conform art 87 din HG 925/2006 si art 278.1 din OUG 34/2006. Daca garantia se constituie in alta moneda, echivalenta leu/valuta se va face conform cursului BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Ofertantii individuali sau in asociere care doresc sa beneficieze de prevederile Legii 346/2004 vor prezenta declaratiile aferente tuturor operatorilor economici implicati, anexate garantiei. 3.In cazul asocierilor, garantia de participare va fi depusa de partenerul conducator. 4.Ofertele care nu prezinta garantia de participare conform punctelor 1-3, inclusiv documentele justificative aferente (adrese bancare, declaratii IMM), in original, vor fi respinse.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formular 5 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ord 314 /2010.Formular 6 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69.1 din OUG34/2006 semnata de ofertant, asociati, subcontractanti si sustinatori, din care sa rezulte ca acestia nu se afla in situatiile de excludere prevazute de art 69.1 din OUG 34/2004 conform Ord AMRMAP 170/2012. Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: toate personale din primarie care sunt implicate dupa cum urmeaza: Pavel Octavian ? primar, Madaras Valer - viceprimar, Burzo Vlad - contabil sef, Chereches Vasile, Cimpian Mircea, Cosmuta Vasile, Gherasim Gavril, Lucaci Dorin, Luput Dragomir, Madaras Gheorghe, Muresan Mircea, Petrus Ioan, Pop Gheorghe, Roman Liviu, Rus Alexandru, Rus-Bucur Dorel si Sasaran Nicolae- Consilieri LocaliFormular 7 Declaratie privind eligibilitatea.Formular 8 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG34/2006.Formular 9 Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Certificate de atrestare fiscala emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul social si punctele de lucru implicate in contract, care sa confirme lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste cerificate in original/copie legalizata. 1. Ofertantul este inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar executarii contractului dovedit prin Certificat consatator ORC care prezinta obiecte de activitate necesare executarii contractului. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte acest cerificat in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul are cifra de afaceri globala pe 2010, 2011 si 2012 de minim 100.000 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii similare relevante executate in ultimii 3 ani.Ofertantul a prestat in ultimii 3 ani (perioada raportata la data limita de depunere a ofertei) un contract similar in valoare de minim 100.000 lei fara TVA si prezinta certificate/documente de buna executie emise sau semnate de o autoritate sau de beneficiarul privat. ISO9001sau echivalent privind Sistemul de management al asigurarii calitatiiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.02.2013 14:23