Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract/contracte de servicii pentru intretinerea drumurilor judetene


Detaliu pentru invitatia numarul 340997
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL ARGES
Numar invitatie: 340997/14.12.2012
Denumire contract: Contract/contracte de servicii pentru intretinerea drumurilor judetene
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL ARGESCod fiscal: 4229512, Adresa: Piata Vasile Milea Nr.1, Pitesti, Telefon: +40 248220075, Fax: +40 248220137
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Judetean Arges, Piata Vasile Milea Nr.1, Pitesti, Romania, cod postal: 110053, camera 23, parter
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Arges, Piata Vasile Milea Nr.1, Pitesti, Romania, etajul IV, camera 180
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract/contracte de servicii pentru intretinerea drumurilor judetene
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Intretinerea pe timp de iarna a drumurilor judetene: -DJ730 Podul Dambovitei ? Dambovicioara ? Ciocanu ? Limita judetului Brasov;
-DJ703i Musatesti (DN73C ) ? Bradulet ? Poienile Valsanului;
-DJ734 Voinesti (DN73C ) ? Leresti ? Voina.-Servicii de deszapezire-Servicii de inlaturare a ghetii-Lucrari de intretinere a drumurilor
II.1.6) CPV: 90620000-9 - Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 372, 867.93 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: Lot I: 2.200lei;Lot II: 2.600lei;Lot III: 2.500lei.Dovada constituirii garantiei de participare se depune impreuna cu Oferta, in plic separat, sau cel tarziu la data deschiderii ofertei, Formularul nr.1;Perioada de valabilitate a garantiei de participare - cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, 60 de zile de ladata limita de primire a ofertelor;Modalitatea de constituire: conformart. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - cont nr. RO34TREZ0465006XXX000183, deschis la Trezoreria Municipiului Pitesti;Autoritatea contractantapermite si posibilitatea depunerii la casierie a sumei in numerar.In situatia retinerii garantiei de participare in conditiile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare , suma retinuta va fi de: Lot I: 1.127, 30 lei; Lot II: 1, 342, 33 lei;Lot III: 1, 259, 04 lei.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei pentru participare (se va prezenta DECLARATIE privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM, Formularul nr.2).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei: 5% din valoarea contractuluiModalitatea de constituire a garantiei de buna executie: conformart. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Ofertantul(lider, asociat, subcontractant, tert sustinator) va prezenta?Certificatul de participare cu oferta independenta?Documente de confirmare: -Declaratie pe proprie raspundere (completare Formularul nr.3 );
-Cazier judiciar al operatorului economic;
-Cazier judiciar al administratorului/directorului general.Cerinta nr.2Ofertantul (lider, asociat, subcontractant, tert sustinator) va prezenta?Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006?, cu modificarile si completarile ulterioare(Formularul nr. 4).Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Presedinte CJ Arges: Nicolescu Constantin. Consilieri Consilieri judeteni: Cocaina Mihai Andrei, Clipici Marian, Bica Danut, Bratu Ion Gabriel, Diaconescu Nicolae Nicusor, Dumitrache Radu, Enache Valentin Viorel, Fulga Marian, Glisca Ion, Jinga Valerian, Lazar Ion ? Cornel, Manu Constantin Dan, Marasoiu Dorin, Mihailescu Vasile, Moise Dumitru, Nicolaescu Marius Florinel, Oprescu Ionela Simona, Paul Luminita, Polexe Constantin, Popa Ion, Postelnicescu Marius Dorel, Prunaru Iulian, Tecau Grigore Florin, Teodorescu Catalin Florin, Tica Manuel, Sandu Elena, Sirbu Gheorghe, Soare Florinel Leonard, Sofianu Narcis Ionut, Stefan Adrian, Stocheci Cristina Mariana, Szakacs Mihai, Velcea Nicolae, Voicu Vasile Dorin. Secretar judet: Raducanu Viorica. Aparat propriu CJ Arges: Ciobanu Alisa, Eftime Tatiana, Voicu Constantin, Toteanu Dorian, Florescu Mirela, Mara Codrut, Dobre Cristina, Bratu Roxana, Declaratia va fi completata si depusa odata cu oferta, atat de catre ofertant/ofertant asociat, cat si de catre subcontractant/tert sustinator, dupa caz.Cerinta nr.3Ofertantul sa nufi fost in ultimii 5 ani condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Modalitate de indeplinire: -Declaratie privindneincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru operatoruleconomic, (ofertant, membru asociat, tert sustinator) (Formularul nr.5);
-Cazierul judiciar pentru operatorul economic.Cerinta nr.4: Ofertantul nu trebuie sa se afle in niciuna dintre situatiile prevazute in art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitate de indeplinire: -Declaratie privindneincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 a operatoruluieconomic, (ofertant, membru asociat ), Formularul nr. 6);
-Declaratie privindneincadrarea in prevederile art. 181lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 pentrutertul sustinator, daca este cazul;
-Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele la bugetul de stat consolidat(ofertant, membru asociat, tert sustinator);
-Certificat de atestare fiscala din caresa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele la bugetul local (ofertant, membru asociat, tert sustinator).Persoanele juridice strainevor prezenta documente echivalente in tara de origine emise de autoritati competente sau declaratii pe proria raspundere in forma autenticaDepunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni este permisa in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Declaratiile se depun in original, cazierul judiciar in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Cerinta nr. 1Ofertantultrebuie sa faca dovada ca are dreptullegal de desfasurare a activitatilor economice in domeniul obiectului contractului.Documente de confirmare: Pentru persoanele juridice romane: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate principal/ secundar relevant pentru obiectul prezentei achizitii. Informatiile cuprinse in certificatul constatator emis de ONRC trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice straine: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic;
-Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in cursInainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, Certificatul constatator emis de ONRC, original sau copie legalizata.Nota: In cazul unei asocieri, formularele si/sau documentele solicitate mai sus, vor fi prezentate de catre fiecare membru alasocierii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globala in ultimii 3 ani sa fie de minim: -Lot I: 225.000 lei;
-Lot II: 268.000 lei;
-Lot III: 251.000 lei;Documente relevante: -Formularul nr.7 ?Informatii generale?;
-bilanturile contabile extrase de bilant/ raport de audit/ raport al cenzorilor etcaferente ultimilor trei ani.Convertirea in LEI si euro(pentru ofertantii romani si straini - daca e cazul) se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a cifrei de afaceri., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate, Formularele nr.8 si 9Persoana care asigura sustinerea economica si financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006.In cazul unei asocieri, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Experienta similaraDocumente relevante: -Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani (Formularul nr.10);
-Prezentarea a maxim 5 contracte similare ca obiect si complexitate tehnica, realizate in ultimii trei ani, a caror valoare cumulata sa fie de: - Lot I: minim 112.700lei;
- Lot II: minim 134.200 lei;
- Lot III: minim 125.900 lei.Se vor prezenta fie recomandari, fie parti relevante din contracte, fie procese verbale de receptie, aferente contractelor ce sustin experienta similara pentru fiecare lot in parte., Utilaje/DotariCerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa dispuna de autovehicule, utilaje si echipamente necesare indeplinirii corespunzatoare a contractului de serviciiSe va completa Formularul nr.11 -Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii impreuna cu anexa la acestaNota: In cazul unei asocieri, formularele si/sau documentele solicitate, vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii.Cerinta nr. 3Ofertantul va face dovada detinerii, sub orice forma legala, a unui atelier de intretinere si reparatii pentru auto-utilajele sale.Documente relevante: -Act de proprietate, contract/precontract de inchiriere, angajament sau contract de SERVICE pentru auto-utilajele., Cerinta nr. 4Opertorul economic trebuie sa demonstreze ca detinepersonal suficient, pregatitsi experimentat pentru indeplinirea contractuluiDocumente relevante: -Declaratie privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului, Formularul nr.12.-Declaratia, completata si semnata va fiinsotita de CV-urile personalului de conducere si copii dupa carnetele de conducere ale deserventilor (soferi).-Se va prezenta angajamentul de participare al persoanei/ persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel de persoana/ persoane), Formularul nr.13., In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate, Formularele nr.14, 15, 16 si 17.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006.In cazul unei asocieri, situatia tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta nr.6Informatii privind subcontractantiiDocumente relevante: Listacu subcontractantii si specializarea acestora- Formularul nr.18, original.Acordul de subcontractare, Formularul nr.19, original. CerintaImplementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, cerinta privind Standardul de management al calitatii trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat pentru partea din contract pe care o indeplineste.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit de pe site-ulwww.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.12.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.12.2012 09:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer