Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - contract/contracte furnizare pansamente


Detaliu pentru invitatia numarul 343924
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Apararii - U.M 02175 Constanta
Numar invitatie: 343924/18.03.2013
Denumire contract: contract/contracte furnizare pansamente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Apararii - U.M 02175 ConstantaCod fiscal: 4301383, Adresa: B-dul Mamaia nr. 96, Constanta, Telefon: 0241.695.366, Fax: 0241.695.366
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract/contracte furnizare pansamente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PANSAMENTE CONFORM ANEXEI B : BANDA ADEZIVA SUPORT TEXTIL 5 CM X 5 MPLASTURI INLOCUIRE SUTURI CHIRURGICALE(50 buc/cut)PLASTURI HIPOALERGICI STERILI 15*8(25buc/cut)FASA TIFON 5 M/ 8 CMFASA TIFON 10 M/ 10 CMFASA TIFON 10 M/ 15 CMFASA TIFON 10 M/ 20 CMTIFON HIDROFIL 0, 92 M (48 G/M2)TRIANGULETAMPON HEMOSTATIC NAZAL ANATOMIC 9 x 2, 2 x 1, 5 CMVATA HIDROFILA UZ MEDICALCOMPRESE STERILE TIFON 27/27 CM X 10 BUCATICOMPRESE STERILE TIFON 40/40 CM X 10 BUCATI
II.1.6) CPV: 33141110-4 - Pansamente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 212, 546 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOT1 BANDA ADEZIVA 125 RON LOT2 PLASTURI SUTURI 9RON LOT3 PLASTURI HIPOALERGICI 6RON LOT4 FASA 5/8 96 RON LOT 5 FASA 10/10-314 RON LOT6FASA 10/15 430 RON LOT7 FASA 10/20- 509 RON LOT8 TIFON HIDROFIL 114 RON LOT9 TRIANGULE 58 RON LOT 10 TAMPON HEMOSTATIC 13 RON LOT 11 VATA 32RON LOT 12 COMPRESE 27/27- 771 RONLOT 13 COMPRESE 40/40- 1751 RONPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de data limita de depunere a ofertelor stabilita in invitatia de participare. Modul de constituire a garantiei de participare: conform prevederilor art. 86 alin.1 din HG 925/2006.In cazul in care garantia de participare se constituie sub forma unei scrisori de garantie bancara se va utiliza ca model formularul 8 si originalul se va depune la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor stabilita in invitatia de participare. Sunt acceptate si alte documente legale de decontare, respectiv chitanta eliberata de Casieria UM02175 sau ordin de plata. Intreprinderile mici si mijlocii pot achita 1/2 din valoarea garantiei, in conformitate cu Legea Nr. 346/2004. Pentru a beneficia de aceasta facilitate ofertantul trebuie sa depuna documente justificative care sa dovedeasca faptul ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.ContulUM02175 Constanta in care se depune garantia de participare: RO88TREZ2315005XXX000401, Trezoreria Constanta ? Cod Fiscal 4301383. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse si declarate inacceptabile. Conditiile de retinere a garantiei de participare: Garantia de participare se retine conform prevederilor art. 87, alin.1 din HG 925/2006 si art.278 1 din OUG 34/2006 (daca este cazul). Conditiile de restituire a garantiei de participare: Garantia de participare se restituie conform prevederilor art. 88 din HG 925/2006.Dovada constituirii garantiei va fi incarcata in SEAP.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 10 % din valoarea fara tva a contractului de furnizare Modalitati de constituire: conform art 90 din HG 925/2006 alin 1 si 2 cu modificarile si completarile ulterioare ( printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, depunerea sumei in numerar la casieria autoritatii contractante; ordin de plata ordin de plata in contIBANRO88TREZ2315005XXX000401, deschis la Trezoreria Constanta) In situatia in care garantia se constituie prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza Formularul nr 9. Garantia de buna executie se retine conform prevederilor art. 91 din HG 925/2006 Conditiile de restituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se restituie conform prevederilor art. 92 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 -completata conform forumlarului nr 1 ofertant/tert sustinator /asociatIncadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din proceduraaplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-completata conform formularului nr 2 ofertant/tertsustinator /ofertant/tert sustinator /asociatIn situatia in care ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Nota: -In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pepropria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul tertului sutinator se va completa declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 (doar pentru neincadrarea in lit.a), lit. c1) si lit.d) asa cum au fost prevazute in Formularul nr. 2, atasat prezentei documentatii.Cerinta nr. 3Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP314/2010 -completare formularul nr 3Cerinta nr. 4Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 -formular 4factorii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea sifinalizarea procedurilor de atribuire sunt: Comandant-Col Dr Tofan EduardDirector Medical Lt. Col. Dr. Trana AurelDirector Financiar-contabil Lt. Col. Ec. Coman OctavianConsilier juridic Cpt. Just. Mil. Damian Alin ConstatinSef sectie chirurgie Col. Dr. Stefan GeorgeFarmacist -Farm. Serbanescu LudmilaAsistent sef chirurgieAsist. Firoi PatritaAsistent sef boli interneAsist. Draghia CarmenBirou achizitii Ref. Craciun AndreeaBirou achizitii Ec. Iordache Bianca DanielaConsiliul de administratie poate fi contactat pe www.smuct.roBugetul autoritatii contractante este aprobat de SEFUL DIRECTIEI MEDICALE A MINISTERULUI APARARII NATIONALE ?general de brigada medic dr Mihai Marius MURESANOfertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organului de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul IVinclusiv, sau care se afla in relatii comerciale astfel cum sunt acestea prevazute la conf. Art. 69^1 din OUG 34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire Cerinta nr 1Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990 ( original, copie legalizata , copie cu mentiunea ?conform cu originalul?(informatiile cuprinse in acest certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor stabilita in invitatia de participare) Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului. La solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc va transmite la sediul autoritatii contractante, pana la data transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii, certificatul constatator in original sau copie legalizataPersoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.cerinta nr 2Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii-in conformitate cu prevederile legii 176/2000( original, copie legalizata , copie cu mentiunea ?conform cu originalul")
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Cerinta minima obligatorie pentru toate loturile declaratie de conformitatepentru produs pentru confirmarea marcajului CE original, copielegalizata , copie cu mentiunea ?conform cu originalul?), 2.Cerinta minima obligatorie pentru toate loturile -Mostra cu titlu gratuitpentru produsul oferat ce va fi depusa la sediul autoritatii contractantepana cel tarziu data si ora limita stabilita pentru depunerea ofertelorpublicata in invitatie de participareOfertele pentru care nu au fost depuse mostre pana la data si ora limita dedepunere a ofertelor din invitatia de participare pentru fiecare lot ofertat vorfi respinse ca fiind inacceptabilePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.03.2013 09:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer