Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - contracte de furnizare medicamente pentru programul national de dializa


Detaliu pentru invitatia numarul 348612
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL GENERAL CAI FERATE DROBETA TURNU SEVERIN
Numar invitatie: 348612/14.06.2013
Denumire contract: contracte de furnizare medicamente pentru programul national de dializa
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL GENERAL CAI FERATE DROBETA TURNU SEVERINCod fiscal: 4337395, Adresa: DROBETA TURNU SEVERIN, B-DUL CAROL I NR.5-7, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: 0252/317339, Fax: 0252/317339
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DROBETA TURNU SEVERIN, B-DUL CAROL I NR.5-7, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 220099, telefon: +40 252/317339, fax: +40 252/317339, persoana de contact: RAMONA CIMPOCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul General Cai Ferate Drobeta Turnu Severin, b-dul Carol I nr.5-7, jud Mehedinti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contracte de furnizare medicamente pentru programul national de dializa
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Valoarea minima a valorii de estimare, respectiv 122678 lei, reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima a valorii de estimare, respectiv 180788 lei, reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.Optiuni: cf. dispozitiilor art.6 alin 3 HG 925/2006Valoare estimata fara TVA intre 122 678 si 180 788 RON
II.1.6) CPV: 33621300-2 - Preparate impotriva anemiei (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 122, 678 - 180, 788 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de2451lei si se constituie pentru fiecare lot in parte avand in vedere valoarea minima estimata fara TVA, astfel : lot.1=368 lei; lot.2=360 lei;lot.3=1036 lei;lot.4=32 lei;lot.5=99 lei;lot.6 =41 lei; lot.7=200 lei ;lot.8=160 lei;lot.9=155leiDaca Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o contestatie ca nefondata, autoritatea contractantava retine contestatorului din cuantumul garantiei de participare o suma calculata in conformitate cu prevederile articolului 278^1alin. 1 lit.a) din OUG 34/2006. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor; Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul nr. RO.29TREZ 4615005 XXX000104 Trezoreria Drobeta Turnu Severin, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire conform art..86 din HG 925/2006. Pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea procedurii de achizitie. OP-ul sau instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in original, vor fi prezentate separat, atasandu-se la vedere in exteriorul plicului cu oferte...Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse. Pentru cazul in care garantia de participare se constituie in alta moneda, echivalenta leu/valuta este reprezentata de cursul BNR la data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVAModul de constituire a garantiei de buna executie: - conform prevederilor art.90 alin (1)din HG 925/2006 , ,garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care devine anexa la contract.Prevederile art.86 alin (2)-(4) se aplica in mod corespunzator , ,contul de garantii al Spitalului C.F.Drobeta Turnu Severin : RO 29TREZ 4615005 XXX000104 Trezoreria Drobeta Turnu Severin.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie de eligibilitate , cf art.180 din OUG 34/2006 Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea- completata in conformitate cu Formularul 3 din sectiunea Modele de formulare- in original. NOTA: In cazul unei asocieri, se va prezenta Formularul 12A din sectiunea Modele de formularepentru fiecare dintre membrii asocierii.In cazul in care, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul 3 din sectiunea Modele de formulare semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006Declaratia va fi completata in conformitate cu Formularul 4 din sectiunea Modele de formulare-in original. NOTA: In cazul unei asocieri, se va prezenta Formularul 4 din sectiunea Modele de formularepentru fiecare dintre membrii asocierii. In cazul in care, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul 4 completat doar pentru lit. a), c1), d), formularul fiind semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.Cerinta nr. 3Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip eliberate de autoritati competente din tara). Acestea vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele vor fi depuse in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Se vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii. NOTA: In cazul unei asocieri, se vor prezenta Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele localedin partea fiecaruimembru al asocierii. NOTA: Se accepta ofertanti cu datorii esalonate conform legii.Operatorul economic va fi exclus de la procedura in urmatoarele situatii: -este in stare de faliment;
-nu si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile la bugetul general consolidate si la bugetul local;
-a fost condamnat in ultimii trei ani prin hotarare judecatoreasca definitiva;Cerinta nr. 4Declaratie privind calitatea de participant la procedura formularul nr.5- in originalCertificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP 314/2010 ?formularul 7- in original. Ofertantul nu are dreptul sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sa fie nominalizat ca subcontractant/tert sustinator in cadrul unei alte oferte; NOTA: In cazul unei asocieri, se va prezenta Formularul 7 din sectiunea Modele de formularepentru fiecare dintre membrii asocierii.Cerinta nr. 5Neincadrarea ofertantului in prevederile art.69 ^1 /OUG 34/2006.In cazul unei asocieri, se va prezenta Formularul 6 -pentru fiecare dintre membrii asocierii.In cazul in care, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul 6 din sectiunea Modele de formulare semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.In cazul in care ofertantul doreste sa subcontracteze o parte a respectivei contract unui subcontractant, Formularul nr. 6din Sectiunea ?Modele de formulare? va fi semnat de catre reprezentantul legal al subcontractantului. In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care adopta bugetul sunt: dr.Firu Stela ?Manager, Director Medical: Dr.Nistor Vasile, Director Financiar Contabil: Ec.Ungureanu Simion, dr.Cruceru Constantin-medic Compartiment Hemodializa, as.sef Plostenaru Veronica, responsabil achizitii ?jr.Cimpoca Ramona, as farmacist ?Stanga Florentina Cerinta nr. 1Certificatul constatator eliberat de ONRC din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar activitatile din categoria celor ce fac obiectul procedurii de achizitie (cod CAEN din ONRC). Ofertantul isi va asuma raspunderea ca informatiile cuprinse in certificatul constatator sunt reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul. NOTA: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii. Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator/ subcontractant).Autorizatia de punere pe piata a produsului Actul normativ care impune obligativitatea acestei autorizari: - Legea 95/2006 (art.700 al.1 si al.2, art.730 al.5) privind reforma in domeniul sanatatii, Titlu XVII, Medicamentul, cu modificarile si completarile ulterioare in baza Ordinelor MSF nr. 263/15.03.2003 si nr.895/20.07.2006; -Regulamentul (CE) nr.726/2004 al Parlamentului European si al Consiliului din 31 martie 2004 de stabilire a procedurilor comunitare privind autorizarea si supravegherea medicamentelor de uz uman si veterinar -Regulamentul (CE) nr.1234/2008 al comisiei din 24 noiembrie 2008 privind examinarea modificarii conditiilor autorizatiilor de introducere pe piata acordate pentru medicamentele de uz uman si veterinarSe va prezenta : Autorizatia de punere pe piata a produsului- copie confirmata de ofertant prin mentiunea ?conform cu originalul?, semnat si stampilat de ofertantAutorizatie de distributie angro eliberata de ANM sau MS in baza art.788 alin.1 cap.VII al titlului XVII din legea 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatiiSe va prezenta Autorizatie de distributie angro- copie confirmata de ofertant prin mentiunea ?conform cu originalul?, semnat si stampilat de ofertant
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Bilantul contabil aferent anului 2012 vizat si inregistrat de organele competente.Ofertantul va prezentabilant contabil pe anul 2012 vizat si inregistrat de organele competente/dovada depunerii. Bilantul contabil va fi prezentat in copie, prin mentiunea ?conform cu originalul?, semnat si stampilat de ofertant.Daca exista asociati bilantul solicitat vafi depus si de fiecare membru al asocierii., Cerinta nr.2 : Fisa de informatii generale, cf art.185 alin 1 lit.c ) privind media cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani (2010.2011, 2012). Se va prezenta completat formularul 8- Informatii generale din Sectiunea Modele de formulare- in original.Ofertantul va face conversia la cursurile valutare medii anuale comunicate de BNR pe ultimii 3 ani. (2010, 2011, 2012).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Experienta similaraIn vederea indeplinirii cerintei privind experienta similara, ofertantul va prezenta lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, peroade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar [in conformitate cu art. 188 alin. 1 lit a) din OUG 34/2006] Lista privind principalele livrari de produse va fi insotita de copii dupa parti cuprinzand informatii relevante din contractele prezentate ca si experienta similara; sau cel putin un proces verbal de receptie pentru fiecare contract prezentat ca experienta similara; saucel putin o certificare de buna executie (recomandari/certificate constatatoare) pentru fiecare contract prezentat ca experienta similara. NOTA: In cazul unei asocieri, se va prezenta experienta similara pentru fiecare dintre membrii asocierii, Cerinta nr. 1Implementareasistemuluide management al calitatii conform cerintelor standard SR-EN- ISO 9001/2008 sau echivalent al acestuia.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.06.2013 11:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer