Achizitie publica - Contractul de achizitie de servicii de transport pentru grupul tinta care va urma cursuri de formare profesionala si de certificare competente , in cadrul proiectului POSDRU 83/5.2/S/55328 ?Antreprenoriatul in mediul rural ? o sansa de ocupare.
Detaliu pentru invitatia numarul 320264
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320264/16.02.2012
Denumire contract: Contractul deachizitie deservicii de transport pentru grupul tinta care va urma cursuri de formare profesionala si de certificare competente, incadrul proiectului POSDRU 83/5.2/S/55328?Antreprenoriatul in mediul rural ? o sansa de ocupare.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA SIBIUCod fiscal: 11333027, Adresa: STRADA MORILOR NR. 51A, Sibiu, Telefon: 0269-230089, Fax: 0269-210882
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA MORILOR NR. 51ACUI 11333027, Sibiu, Romania, cod postal: 550197, telefon: +40 269230089/+40 269210882, fax: +40 269230089, persoana de contact: Adriana Pausescu, e-mail : [email protected]
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Agentiei Judetene pentru Ocuparea Fortei de Munca Sibiu , str.Morilor nr.51A, etaj IV, camera 442, Sibiu,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contractul deachizitie deservicii de transport pentru grupul tinta care va urma cursuri de formare profesionala si de certificare competente, incadrul proiectului POSDRU 83/5.2/S/55328?Antreprenoriatul in mediul rural ? o sansa de ocupare.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de achizitie de servicii de transport pentru grupul tinta care va urma cursuri de formare profesionala si certificare competente , in cadrul proiectului POSDRU 83/5.2/S/55328 ?Antreprenoriatul in mediul rural ? o sansa de ocupare impartit pe loturi (in numar de 4) astfelLotul 1 - Servicii de transport pentru persoanele membre ale grupului tinta din judetul Sibiu care vor urma cursuri de formare profesionala si certificare competenteLotul 2 - Servicii de transport pentru persoanele membre ale grupului tinta din judetul Teleorman care vor urma cursuri de formare profesionala si certificare competenteLotul 3 - Servicii de transport pentru persoanele membre ale grupului tinta din judetul Hunedoara care vor urma cursuri de formare profesionala si certificare competenteLotul 4 - Servicii de transport pentru persoanele membre ale grupului tinta din judetul Satu Mare care vor urma cursuri de formare profesionala si certificare competenteTraseele , locatiile si numarul de persoane pentru fiecare lot se regasesc in Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 60172000-4 - Inchiriere de autobuze si de autocare cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 174, 688 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ptr.lot 1 - 1.012 lei.Ptr.lot. 2 ? 721 lei.Ptr.lot 3 ? 506 lei.Ptr.lot 4 ? 1252 lei .Se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari (scris de garantie bancara ?Form. L) care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Cu ordin de plata confirmat de banca, in contul autorit. contract. nr.RO32TREZ5765005XXX000195, Trez. Sibiu.In cazul ofertantilor din categoria IMM , garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat(Decl IMM ?form F) Garantia de participare este valabila pe durata valabilitatii ofertelor.Daca scrisoarea de Garantie Bancara/Instrumentul de garantare nu contine inclusiv mentiunea de la punctul d), conform formularului atasat, oferta va fi respinsa in temeiul art 33(3) lit. b din HG 925/2006.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate la deschidere.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Garantia de participare se prezinta in original si trebuie sa fie irevocabila. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie a contractului in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.d) )in cazul in care contestatia formulata de ofertant in cursul desfasurarii procedurii este respinsa de CNSC , conform prev. art 278^1, al .1 din OUG nr.34/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu formularul A- incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu formularul A^1. Incadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea prezentului contract3.Certificat fiscal emis de organul de administrare fiscala de pe raza unitatii administrativ teritoriale unde ofertantul isi are sediul social , privind situatia obligatiilor scadente la bugetul general consolidat , in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?4.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru luna anterioara celei in care se prezinta ofertele in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?(Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii exigibile la bugetul consolidat precum si la cel local la data depunerii ofertelor)5.Declaratia privind calitatea de participant la procedura ? formularul B6.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 69^1 din OUG nr 34/2006(evitarea conflictului de interese) ?formularul CFactorii de decizie ai autoritatii contractante , in conformitate cu prevederile art 69^1, sunt: - Director executiv Mircea Dorin Cretu- Director executiv adjunct Ioan Lucian Hambasan-Consilier juridic Adriana Pausescu-Sef Serviciu Contabilitate Maria Verzescu-Serviciu Achizitii Publice Sorin Hazota-Manager Proiect Lavinia Lupean7.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -Fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura se realizeaza in concordanta cu regulile de concurenta ?formular DOperatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie, se va prezenta acordul de asociere(formularul Q) din care vor rezulta cel putin urmatorele: -faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
-nominalizarea liderului asociatiei;
-comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
-platile se vor face catre liderul asociatiei;
-partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte;Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economico-financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate la punctele III.2.2) si III.2.3) din prezenta Fisa de date a achizitiei din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa dovedeasca respectarea tuturor criteriilor de calificare si selectie prevazute in prezenta Fisa de date a achizitiei in conformitate cu prevederile Anexei nr. 2 la Ordinul 509/2011.Forma juridica pe care trebuie s-o ia asocierea grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul: autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului comertului in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?Pentru persoanele juridice/fizice straine ?documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana- traducere autorizata2. Licenta de transport care se va prezenta in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?3.Asigurarea de raspundere civila a transportatorului care se va prezenta in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o cifra de afaceri globala, in ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010), nu mai mica decat Pentru lotul 1 :101.232 lei fara TVA Pentu Lotul 2 :72.160 lei fara TVA Pentru Lotul 3 :50.688 lei fara TVA Pentru Lotul 4:125.296 lei fara TVA
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraSe solicita o lista a contractelor de servicii in ultimii 3 ani astfel : Lotul 1 pentru minim un contract similar de valoare minima 50.616 de lei sau cel mult a 3 (trei)contracte similare a caror valoare cumulata sa fie de 50.616 de lei Lotul 2 pentru minim un contract similar de valoare minima 36.080 de lei sau cel mult a 3 (trei)contracte similare a caror valoare cumulata sa fie de 36.080 de lei Lotul 3 pentru minim un contract similar de valoare minima 25.344 de lei sau cel mult a 3 (trei)contracte similare a caror valoare cumulata sa fie de 25.344 de lei Lotul 4 pentru minim un contract similar de valoare minima 62.648 de lei sau cel mult a 3 (trei)contracte similare a caror valoare cumulata sa fie de 62.648 de lei, Informatii privind echipamentele si dotarile de specialitate detinute, Informatii privind personalul tehnic de specialitate, Informatii privind subcontractantii Certificat ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP.Documentatia este atasatalainvitatia de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 14.02.2012 15:33