Achizitie publica - Contractul de achizitie de servicii de transport pentru grupul tinta care va urma cursuri de formare profesionala si de certificare competente , in cadrul proiectului POSDRU 83/5.2/S/55328 ?Antreprenoriatul in mediul rural ? o sansa de ocupare.
Detaliu pentru invitatia numarul 326784
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326784/15.05.2012
Denumire contract: Contractul deachizitie deservicii de transport pentru grupul tinta care va urma cursuri de formare profesionala si de certificare competente, incadrul proiectului POSDRU 83/5.2/S/55328?Antreprenoriatul in mediul rural ? o sansa de ocupare.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA SIBIUCod fiscal: 11333027, Adresa: STRADA MORILOR NR. 51A, Sibiu, Telefon: 0269-230089, Fax: 0269-210882
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA MORILOR NR. 51A , CUI 11333027, Sibiu, Romania, cod postal: 550197, telefon: +40 269230089/+40 269210882, fax: +40 269230089, persoana de contact: Adriana Pausescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Agentiei Judetene pentru Ocuparea Fortei de Munca Sibiu , str. Morilor nr 51.A, etaj IV, camera 442, Sibiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contractul deachizitie deservicii de transport pentru grupul tinta care va urma cursuri de formare profesionala si de certificare competente, incadrul proiectului POSDRU 83/5.2/S/55328?Antreprenoriatul in mediul rural ? o sansa de ocupare.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de achizitie de servicii de transport pentru grupul tinta care va urma cursuri de formare profesionala si certificare competente , in cadrul proiectului POSDRU 83/5.2/S/55328 ?Antreprenoriatul in mediul rural ? o sansa de ocupare impartit pe loturi (in numar de 4) astfel: Lotul 1 - Servicii de transport pentru persoanele membre ale grupului tinta din judetul Sibiu care vor urma cursuri de formare profesionala si certificare competenteLotul 2 - Servicii de transport pentru persoanele membre ale grupului tinta din judetul Teleorman care vor urma cursuri de formare profesionala si certificare competenteLotul 3 - Servicii de transport pentru persoanele membre ale grupului tinta din judetul Hunedoara care vor urma cursuri de formare profesionala si certificare competenteLotul 4 - Servicii de transport pentru persoanele membre ale grupului tinta din judetul Satu Mare care vor urma cursuri de formare profesionala si certificare competenteTraseele , locatiile si numarul de persoane pentru fiecare lot se regasesc in Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 60172000-4 - Inchiriere de autobuze si de autocare cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 174, 688 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ptr.lot 1 - 1.012 lei.Ptr.lot. 2 ? 721 lei.Ptr.lot 3 ? 506 lei.Ptr.lot 4 ? 1252 lei .Se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari (scris de garantie bancara ?Form. L) care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Cu ordin de plata confirmat de banca, in contul autorit. contract. nr.RO32TREZ5765005XXX000195, Trez. Sibiu.In cazul ofertantilor din categoria IMM , garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat(Decl IMM ?form F) Garantia de participare este valabila pe durata valabilitatii ofertelor.Daca scrisoarea de Garantie Bancara/Instrumentul de garantare nu contine inclusiv mentiunea de la punctul d), conform formularului atasat, oferta va fi respinsa in temeiul art 33(3) lit. b din HG 925/2006.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate la deschidere.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Garantia de participare se prezinta in original si trebuie sa fie irevocabila. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de bunaexecutie a contractului in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu formularul A- incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu formularul A^1. Incadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea prezentului contract3.Certificat fiscal emis de organul de administrare fiscala de pe raza unitatii administrativ teritoriale unde ofertantul isi are sediul social , privind situatia obligatiilor scadente la bugetul general consolidat , in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele , in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?4.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru luna anterioara celei in care se prezinta ofertele in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?(Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii exigibile la bugetul consolidat precum si la cel local la data depunerii ofertelor)5.Declaratia privind calitatea de participant la procedura ? formularul B6.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 69^1 din OUG nr 34/2006(evitarea conflictului de interese) ?formularul CFactorii de decizie ai autoritatii contractante , in conformitate cu prevederile art 69^1, sunt: - Director executiv Mircea Dorin Cretu- Director executiv adjunct Ioan Lucian Hambasan- Consilier juridic Adriana Pausescu- Sef Serviciu Contabilitate Maria Verzescu- Serviciu Achizitii Publice Sorin Hazota- Manager Proiect Lavinia Lupean7.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -Fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura se realizeaza in concordanta cu regulile de concurenta ?formular DOperatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie, se va prezenta acordul de asociere(formularul Q) din care vor rezulta cel putin urmatorele: -faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
-nominalizarea liderului asociatiei;
-comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
-platile se vor face catre liderul asociatiei;
-partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte;Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economico-financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate la punctele III.2.2) si III.2.3) din prezenta Fisa de date a achizitiei din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa dovedeasca respectarea tuturor criteriilor de calificare si selectie prevazute in prezenta Fisa de date a achizitiei in conformitate cu prevederile Anexei nr. 2 la Ordinul 509/2011.Forma juridica pe care trebuie s-o ia asocierea grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul: autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului comertului in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?Pentru persoanele juridice/fizice straine ?documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana- traducere autorizata2. Licenta de transport persoanecare se va prezenta in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?3.Asigurarea de raspundere civila a transportatorului care se va prezenta in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul"Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , sa prezinte pentru conformitate , documentele in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o cifra de afaceri globala, in ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010), nu mai mica decat: Pentru lotul 1 :101.232 lei fara TVAPentu Lotul 2 :72.160 lei fara TVAPentru Lotul 3 :50.688 lei fara TVAPentru Lotul 4:125.296 lei fara TVAIn situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabilaferent anului 2011, acesta poate dovedicifra de afaceri globala prin raportare la ultimii 3 ani respectiv 2009, 2010, 2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraSesolicita o lista a contractelor deserviciiin ultimii 3 ani astfel : Lotul 1pentruminim un contract similarde valoare minima50.616de lei sau cel mult a3 (trei)contracte similare a caror valoare cumulatasa fie de50.616de leiLotul 2pentruminim un contract similarde valoare minima36.080de lei sau cel mult a3 (trei)contracte similare a caror valoare cumulatasa fie de 36.080de leiLotul 3pentruminim un contract similarde valoare minima25.344de lei sau cel mult a3 (trei)contracte similare a caror valoare cumulatasa fie de25.344 de leiLotul4pentruminim un contract similarde valoare minima62.648de lei sau cel mult a3 (trei)contracte similare a caror valoare cumulatasa fie de 62.648de lei, Informatii privind echipamentele si dotarile de specialitate detinute.Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii sub orice forma a echipamentelor si utilajelor(autobuze, microbuze)necesare indeplinirii contractului.Ofertantul va preciza de asemenea anul de fabricatie al echipamentelor (autobuze, microbuze)puse la dispozitie pentru indeplinirea contractului., Informatii privindpersonalultehnic de specialitate.Ofertantul va completa Declaratia privindefectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere, mentionand (conform Formularului I)personalul de specialitate care va fi responsabil pentru indeplinirea contractului, Informatii privind subcontractantiiDeclaratie privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.Formularul se va completa indiferent daca ofertantul are sau nu subcontratanti.In situatia in care ofertantul va avea subcontractanti, subcontractantii vor completa si prezentaformularul C - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 69^1 din OUG nr 34/2006(evitarea conflictului de interese) CertificatISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP.Documentatia este atasatalainvitatia de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2012 16:04