Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contractul de achizitie de sisteme touchscreen ( infotouchuri) in cadrul Proiectului Serviciu public de ocupare? calitate , accesibilitate si promptitudine - POSDRU 111/4.1/S/91800


Detaliu pentru invitatia numarul 338448
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA SIBIU
Numar invitatie: 338448/30.10.2012
Denumire contract: Contractul deachizitie de sisteme touchscreen ( infotouchuri) in cadrul Proiectului Serviciu public de ocupare? calitate , accesibilitate si promptitudine -POSDRU111/4.1/S/91800
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA SIBIUCod fiscal: 11333027, Adresa: STRADA MORILOR NR. 51A, Sibiu, Telefon: 0269-230089, Fax: 0269-210882
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA MORILOR NR. 51A, CUI 11333027, Sibiu, Romania, cod postal: 550197, telefon: +40 269230089/+40 269210882, fax: +40 269230089, persoana de contact: Adriana Pausescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Agentiei Judetene pentru Ocuparea Fortei de Munca Sibiu , str.Morilor nr.51 A, etaj IV, cam 442
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contractul deachizitie de sisteme touchscreen ( infotouchuri) in cadrul Proiectului Serviciu public de ocupare? calitate , accesibilitate si promptitudine -POSDRU111/4.1/S/91800
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractuldefurnizare desisteme touchscreen (infotouchuri) necesarepentru solicitant si cele 4 AJOFM- uri partenere in proiect (Vaslui , Hunedoara , Dambovita, Satu Mare) in vederea modernizarii serviciului public de ocupare
II.1.6) CPV: 48810000-9 - Sisteme de informare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 282, 720 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 2% din valoarea estimata respectiv 5654, 40 de lei.Se constituie in conditiile prevazute in art 86 al.1 din Hg 925/2006(contul autoritatii contractante este RO 32 TREZ 5765005XXX000195, Trezoreria Sibiu).In cazul ofertantilor din categoria IMM, care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Lg. nr.346/2004(art 16 al 2 si Anexa 1)garantia de participare se constituie inprocent de 50% din cuantumul precizat.(Declaratie IMM ?formular F).Garantia de participare trebuie sa fie valabila timp de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor .Garantia de participare este valabila pe durata valabilitatii ofertelor.In cazul in care oferta nu este insotita de documentul ce face dovada constiturii garantiei de participare oferta respectiva va fi respinsa in conditiile art 33 al 3 lit b din HG nr 925/2006.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare in conditiile prevazute de art 87 din HG nr 925/2006.In cazul in care contestatia formulata de ofertant in cursul desfasurarii procedurii este respinsa de CNSC , conform prevederilor articolului 278^1, alin .1 din OUG nr.34/2006 , autoritatea contractanta va retine 1% din valoarea estimata , respectiv 2827, 20 de lei .Garantia pentru participare se va restitui in conformitate cu prevederile art 88 din HG nr.925/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului fara TVA .Garantia de buna executie se constituie in una din modalitatile si in conformitate cu prevederile art 90 din HG 925/2006.Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila.Autoritatea contractanta va elibera /restitui garantia de buna executie conform prevederilor art 92 al 2 din Hg nr 925/2006.In cazul ofertantilor care seregasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu formularul A- incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica - Declaratie privind eligibilitatea - formularul A va trebui prezentat si de catre tertul sustinator, daca este cazul2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu formularul A^1. Incadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea prezentului contract.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG nr. 34/2006 - formularul A^1 va trebui prezentat si de catre tertul sustinator, daca este cazul , doar pentru situatiile prevazute la lit.a, c^1 si d ale art 181 din OUG nr 34/20063.Certificat fiscal emis de organul de administrare fiscala de pe raza unitatii administrativ teritoriale unde ofertantul isi are sediulsocial , privind situatia obligatiilor scadente la bugetul general consolidat , in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele , in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ? - numai pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractelor4.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru luna anterioara celei in care se prezinta ofertele in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ? - numai pentru punctul/punctele de lucru implicat in derularea contractelor.(Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii exigibile la bugetul consolidat precum si la cel local la data depunerii ofertelor)5.Declaratia privind calitatea de participant la procedura ? formularul B6.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 69^1 din OUG nr 34/2006(evitarea conflictului de interese) ?formularul CFactorii de decizie ai autoritatii contractante , in conformitate cu prevederile art 69^1, sunt: - Director executiv Gheorghe Suditu- Director executiv adjunct Marius Ianu- Consilier juridic Adriana Pausescu- Sef Serviciu Contabilitate Maria Verzescu- Serviciu Achizitii Publice Sorin Hazota- Manager Proiect Gabriela Teodorescu- Responsabil financiar Lenuta IancDeclaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 69^1 se va completa atat de catre subcontractant cat si de catre tertul sustinator7.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -Fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura se realizeaza in concordanta cu regulile de concurenta ?formular DOperatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie, se va prezenta acordul de asociere(formularul Q) din care vor rezulta cel putin urmatorele: -faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
-nominalizarea liderului asociatiei;
-comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
-platile se vor face catre liderul asociatiei;
-partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte;Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economico-financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate la punctele III.2.2) si III.2.3) din prezenta Fisa de date a achizitiei din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa dovedeasca respectarea tuturor criteriilor de calificare si selectie prevazute in prezentaFisa de date a achizitiei in conformitate cu prevederile Anexei nr. 2 la Ordinul 509/2011.Forma juridica pe care trebuie s-o ia asocierea grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul: autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului comertului in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ? cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor , din care sa rezulte ca nu este in stare de faliment , lichidare si ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Pentru persoanele juridice/fizice straine ?documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana- traducere autorizataSe va solicita ofertantului clasat pe primul loc, daca a prezentat certificatul constatator in copie cu mentiunea conform cu originalul , saprezinte , inainte de trasmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , pentru conformitate , documentele in original/copielegalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o medie a cifrei de afaceri globalein ultimii 3 ani ( 2009 , 2010 si 2011) de minim 565.440 de lei fara TVA.Ofertantii vor depune bilanturi sau documente edificatoare pentrudemonstrarea situatiei economice si financiare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare , beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiSe solicita o lista a contractelor de livrari de produse similare in ultimii 3 ani (cei 3 ani se vor calcula de la data depunerii ofertelor) astfel: Ofertantul trebuie sa faca dovada pentru executarea a maxim 3 (trei) contracte a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 282.720de lei fara TVA si al caror obiect sa fi fost furnizarea de produse similare cu cele care fac obiectul procedurii de achizitie.Documente suport: copii dupa contractele de furnizaresau copii dupa informatii relevante din contracte, recomandari, alte documente care sa ateste ducerea la bun sfarsit a contractelor., 2.Informatii privind echipamentele si dotarile de specialitate detinute. Se va completa o declaratie privind dotarile specifice , utilajele , echipamentul tehnic, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le foloseasca pentru indeplinirea cerintelor din Caietul desarcini, 3.Informatii privindpersonalultehnic de specialitate? Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant , in special pentru asigurarea controlului calitatii, 4.Informatii privind subcontractantiiDeclaratie privind partea / partile din contract care sunt indeplinite desubcontractanti si specializarea acestora.- formularul se va completaindiferent daca ofertantul are sau nu subcontratanti 1.Certificat de atestare cu privire la implementarea unui sistem de management al calitatii ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP.Documentatia este atasatalainvitatia de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 29.10.2012 12:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer