Achizitie publica - Contractul de lucrari de executie pentru realizarea obiectivului de investitie ?REPARATII CURENTE SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA SATU MARE?
Detaliu pentru invitatia numarul 354359
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN SATU MARE
Numar invitatie: 354359/02.10.2013
Denumire contract: Contractul de lucrari de executiepentru realizarea obiectivului de investitie ?REPARATII CURENTE SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA SATU MARE?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN SATU MARECod fiscal: 3963722, Adresa: PRAHOVEI NR. 1, Satu Mare, Telefon: 0261-727259, Fax: 0261-727259
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PRAHOVEI NR. 1, Satu Mare, Romania, cod postal: 440192, telefon: +40 261727259, fax: +40 261727259, persoana de contact: CLAUDIU-CRISTIAN RUSU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Judetean de Urgenta Satu Mare, str. Prahovei nr. 1, Sala de Sedinta UPU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contractul de lucrari de executiepentru realizarea obiectivului de investitie ?REPARATII CURENTE SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA SATU MARE?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de executiepentru realizarea obiectivului de investitie ?REPARATII CURENTE SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA SATU MARE?. Valoarea estimata maxima a acordului cadru contine urmatoarele elemente: -Cheltuieli pentru investitia de baza: 1.709.241 lei fara TVA. - Cheltuieli diverse si neprevazute: 14.109 lei fara TVA. Total valoare estimata maxima a acordului cadru: 1.723.350 lei fara TVA.Ponderea din valoarea estimata a acordului cadru este 0, 82%.Suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute: 14.109 lei fara TVA reprezinta 0, 82 % din valoarea estimata a acordului cadru fara cheltuieli diverse si neprevazute (1.709.241 lei fara TVA).
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 566, 681.81 - 1, 723, 350 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 34.184, 82 lei Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, completat conform Formularului 11 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire; sau virament bancar in contul Spitalului Judetean de Urgenta Satu Mare, deschis la Trezoreria Municipiului Satu Mare, nr. RO83TREZ5465006XXX007586, cod fiscal: 3963722, care va purta viza bancii, obligatoriu.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei.Autoritatea contractanta va retine, la prima sa cerere scrisa, din garantia de participare constituita, in raport cu valoarea estimata a contractului, valoarea aferenta algoritmului de calcul prevazut la art. 278^1 alin. (1) lit.a din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, suma de 5.503, 34 lei, in cazul in care ofertantul a formulat contestatie in fata Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor, iar prin decizia pronuntata, contestatia a fost respinsa ca nefondata.Data de referinta la care se va face echivalenta leu/ alta valuta este 14.06.2013.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractelor subsecvente, fara TVA;Garantia de buna executie se constituie prin: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, conform Formularului nr. 12 din Sectiunea III a documentatiei de atribuire, cu o durata de valabilitate egala cu durata contractului subsecvent, Indiferent de forma de constituire documentul care atesta constituirea garantiei de buna executie va deveni document al contractului de lucrari.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.Garantia de buna executie se restituie dupa cum urmeaza: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea (privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)Formularul 12A-Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12A din Sectiunea III a Documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat si/sau tert sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formularul 12C-Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura. Se va completa Formularul 12C din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta Declaratie, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareFormularul 12B-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul 12B din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat si/sau tert sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie. Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 181 lit. a, c1 si d din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Formularul Y-Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul Y din Sectiunea III a documentatiei de atribuire. Dupa caz, fiecare asociat, tert sustinator sau subcontractant este obligat sa prezinte aceasta Declaratie.NOTA: In sensul prevederilor art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante sunt: Manager-Marc Ioan Adrian, Dir Fin Contabil- Ec. Pal Mircea, Dir. Ingrijiri ? Ec. Opris Gabriela, Serv Achizitii- Cj. Sut Ioana, Sef Serv Intretinere- Ing. Supuran Daniel, Sef Serv Achizitii ? Sabau Alina Mihaela, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010, Formularul Z-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu Formularul Z din Sectiunea III a documentatiei de atribuire Certificat constatator emis de ONRC. Persoane juridice/fizice romane Persoanele juridice vor depune Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniile de activitate, activitatea ce face obiectul prezentei proceduri.NOTA: Ofertantului desemnat castigator, inainte de a se transmite comunicarea privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, in original/in copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul, Certificatul constatator, pentru conformitate.Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre un tert sustinator.Pers fizice vor depune autorizatia de functionare PFA.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Persoane juridice/fizice straineSe vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica autorizata conform prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident. Ofertantii care participa la procedura trebuie sa faca dovada ca sunt atestati de catre un organism abilitat in tara in care ofertantul este rezident ori apartine din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat, in copii conform cu originalul, documente valabile la data sedintei de deschidere a ofertei. Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Formularul C din Sectiunea III a documentatiei de atribuire;Dupa caz, fiecare asociat este obligat saprezinte acest document. Formularul va contine informatii privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind partea/partile din contractcare sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, Responsabil tehnic cu executia (RTE in domeniul constructiilor civile);, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent, privind managementul calitatii din care sa reiasa obiectul de activitate in domeniul constructiilor, valabil la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, aceasta cerinta minima trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2013 10:50
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.10.2013 09:21