Achizitie publica - Contractul privind achizitia serviciilor de realizare materiale de promovare (brosuri, invitatii, pliante, postere, bannere, roll-upuri, album foto, obiecte promotionale - suport pahare, magneti, insigne, semne de carte, cana ceramica, tricouri brelocuri,
Detaliu pentru invitatia numarul 329991
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329991/20.06.2012
Denumire contract: Contractul privind achizitia serviciilor de realizare materiale de promovare (brosuri, invitatii, pliante, postere, bannere, roll-upuri, album foto, obiecte promotionale - suport pahare, magneti, insigne, semne de carte, cana ceramica, tricouri brelocuri, portcarduri, stickere - si servicii publicitate outdoor) in cadrul proiectului ?Castrul Campulung Jidova ? un simbol alRomei la granita dintre imperiu si lumea barbara?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL ARGESCod fiscal: 4229512, Adresa: Piata Vasile Milea Nr.1, Pitesti, Telefon: +40 248220075, Fax: +40 248220137
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Vasile Milea Nr.1, Pitesti, judetul Arges, Romania, cod postal: 110035, telefon: +40 248220075, fax: +40 248220137, persoana de contact: ROXANA BRATU responsabil SEAP; Dobre Cristina - responsabil elaborare documentatie
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Vasile Milea Nr.1, Pitesti, judetul Arges, Romania, etaj IV, camera 180
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contractul privind achizitia serviciilor de realizare materiale de promovare (brosuri, invitatii, pliante, postere, bannere, roll-upuri, album foto, obiecte promotionale - suport pahare, magneti, insigne, semne de carte, cana ceramica, tricouri brelocuri, portcarduri, stickere - si servicii publicitate outdoor) in cadrul proiectului ?Castrul Campulung Jidova ? un simbol alRomei la granita dintre imperiu si lumea barbara?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul privind achizitia serviciilor de realizare materiale de promovare (brosuri, invitatii, pliante, postere, bannere, roll-upuri, album foto, obiecte promotionale - suport pahare, magneti, insigne, semne de carte, cana ceramica, tricouri brelocuri, portcarduri, stickere - si servicii publicitate outdoor) in cadrul proiectului ?Castrul Campulung Jidova ? un simbol alRomei la granita dintre imperiu si lumea barbara?.
II.1.6) CPV: 79342200-5 - Servicii de promovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 205, 628 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 4000 lei, perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, inclusiv.Modalitatea de constituire: conform prevederilor art. 86 alin (1) din H.G. nr. 925/2006 actualizata.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator.In masura in care, in cazul depunerii unei contestatii, Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor o respinge ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului, suma de 2.056 le, conform prevederilor art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata. In situatia in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta are obligatia de a returna contestatorului sumele prevazute la alin. (1), in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.Judetul Arges pentru Consiliul Judetean Arges, CIF: 4229512, Cont: RO34TREZ0465006XXX000183 deschisla Trezoreria Pitesti;
Garantie de buna executie
Garantie de constituit: 5% din pretul contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Garantia de buna executie se va constitui si se va depune (in original) de prestator la sediul achizitorului, in termen de 5 zile de la semnarea contractului.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul va prezenta: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare Formularulnr.01, original. Declaratia privind neancadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul.II.Neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul va prezenta: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, semnata de reprezentantul legal al ofertantului Formularulnr.02, original. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul.Certificat fiscal emis de organul de administrare fiscala de pe raza unitatii administrativ-teritoriale unde ofertantul isi are sediul social, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la bugetul general consolidat in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul poate fi depus in oricare dintre formele: original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul poate fi depus in oricare dintre formele: original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite si in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Pentru ofertantii straini se accepta prezentarea oricaruidocument considerat edificator din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care acestia sunt stabiliti, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, Formularul nr.03, original;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Formularulnr.04, original. Declaratia se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire): Nicolescu Constantin ? Presedinte Consiliul Judetean Arges;Tecau Grigore Florin - Vicepresedinte Consiliul Judetean Arges;Bucura ? Oprescu Simona ? Vicepresedinte Consiliul Judetean Arges;Raducanu Viorica ? Secretarul judetului Arges;Voicu Constantin ? Director executiv ?Directia Economica;Mercea Codruta ? Director Executiv ? Directia Tehnica si de Dezvoltare;Ciobanu Alisa -Director Executiv ? Directia Administratie Publica si Comunitati Locale;Toteanu Dorian ? sef Servicu Achizitii Licitatii;Florescu Mirela - consilier juridic la Serviciul Achizitii Licitatii;Bratu Roxana ? consilier juridic la Serviciul Achizitii Licitatii;Dobre Cristina ? responsabil achzitii publice proiect;Negrilescu Raluca ? manager proiect; Ciorchina Natalia Ioana ? asistent manager de proiect;Mocanu Carmen ? responsabil financiar proiect;Stalpeanu Lenu?a Elena responsabil promovare ?i publicitate proiect;Balota Nicoleta ?inspector;Ruoiu Ion ? P.F.A.; Mara Codru? - inspector.Consilieri jude?eni: Bica Danut;Catoiu Ion;Ceausu Gheorghe;Chelaru Eugen; Corban Nicolae;Crisan Daniel Marius;Dobrea Maria;Dumitrache Radu;Dumitrescu Ion;Duta Adrian;FraticaIulian;Georgescu Doru; Glisca Ion;Ivan Marius Bogdan;JingaValerian;Manu Constantin Dan;Maria Gheorghe;Marinescu Ion Madalin;Melesteu Mircea Cristian;Molfea Mariusan;PaunConstantin;Polexe Constantin;Popescu Filip Iulian;Postelnicescu MariusDorel;Sandu Elena;Sirbu Gheorghe;Soare Florinel Leonard;?tefan Adrian;Turturoiu Maria Liliana;Tuta Iulieana;Ursu Carmen Elena;Zamfira Gelu-Sorin;Nota: Declaratia va fi completata si depusa odata cu oferta, atat de catre ofertant/ofertant asociat, cat si de catre subcontractant/tert sustinator, dupa caz. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Documentul poate fi depus in oricare dintre formele: original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul ofertantilor straini se accepta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Aceste documente vor fi transmise in limba de origine si in copie legalizata, insotite de o traducere autorizata silegalizata a acestora in limba romana.Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, Certificatul constatator emis de ONRC, original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantii trebuie sa fi realizat in ultimii trei ani o medie a cifrei de afaceri globale cel putin egala cu 400.000 lei.Bilantul contabil pe ultimii 3 ani., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate., Informatii privind subcontractantii, Recomandari in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din partea unor beneficiari / clienti; se va prezenta cel putin o recomandare aferenta contractului / contractelor prezentate ca experienta similara, Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Prezentarea, cel putin a unui contract, care sa fi implicat servicii de natura si complexitate similara serviciilor care urmeaza sa fie executate in cadrul contractului licitat, care sa confirme prestarea de servicii in valoare de minim 100.000 lei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 19.06.2012 14:54