Achizitie publica - Contractului de prestari servicii de reparare si de intretinere pentru aparatura medicala
Detaliu pentru invitatia numarul 331768
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331768/16.07.2012
Denumire contract: Contractului de prestari servicii de reparare si de intretinere pentru aparatura medicala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII UM 02534 IASICod fiscal: 4540054, Adresa: IASI, STR. BERTHELOT HENRI MATHIAS NR. 7-9, Iasi, Telefon: 0332409717, Fax: 0232267847
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contractului de prestari servicii de reparare si de intretinere pentru aparatura medicala
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestari servicii de reparare si de intretinere pentru aparatura medicala
II.1.6) CPV: 50420000-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical si chirurgical (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 111, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare pe loturi se regaseste in anexa B.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile)Forma de constituire: conform prevederii art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006Cazuri de retinere: conform prevederii art. 87 din H.G. nr. 925/2006Modalite de returnare: conform prevederii art. 88 din H.G. nr. 925/2006(pentru virament bancarcontul de depunere este: RO11TREZ4065005XXX000443 deschis la Trezoreria Municipiului Iasi, Beneficiar: UM 02534 IASI (SPITALUL CLINIC MILITAR DE URGENTA ?DR. I. CHIZAC? IASI), cod fiscal :4540054)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizarereprezinta 5% din valoarea contractului subsecvent, fara T.V.A.Forma de constituire este sub forma: art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Cazuri de retinere: conform prevederii art. 91din H.G. nr. 925/2006Modalite de returnare: conform prevederii art. 92 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006(pentru virament bancarcontul de depunere este: RO11TREZ4065005XXX000443 deschis la Trezoreria Municipiului Iasi, Beneficiar: UM 02534 IASI (SPITALUL CLINIC MILITAR DE URGENTA ?DR. I. CHIZAC? IASI), cod fiscal :4540054)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din O.U.G. nr. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul nr.1. Aceasta trebuieprezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 2 - Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, completata cu O.U.G. 76/2010 Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Aceastea trebuieprezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.- Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din O.U.G. nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr.2.- Declaratie de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin nr. 314/12.10.2010, completata in conformitate cu Formularul nr.3.- Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea nr. 161/2003, completata in conformitate cu Formularul nr.4.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care participa laorganizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Col. Medic dr. Corneliu BOTEZComandantul U.M. 02534 IasiLt. Col. Sergiu BULGARUDirector financiar - contabilLt. Col. Leonard TATARUDirector administrativP.c.c. Doina BURCAConsilier juridicP.c.c. ec.Sergiu SPIRIDONSefBirou Achizitii si ContractarP.c.c. ing. Catalin IOTOVICISef B.I.R.A.M.P.c.c. dr. Cristina MORARIU- Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- Fisa de informatii generale, conformFormularului nr. 5 Cerinta nr. 1 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr. 26/1990. Documentul solicitat in cadrul acestei sectiuni poate fi depus, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? . se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul Constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului carecontine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloace de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.Cerinta nr.2 Declaratie peproprie raspundere a ofertantului care contine informatii privindasigurareacupersonal de specialitate responsabil direct de indeplinirea contractului. Declaratie ce va fi sustinuta prin prezentarea de certificate ce atesta instruirea personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii, in conformitate cu standardele de reparare si folosirea echipamentelor adecvate la standardele cerute de producator.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.07.2012 13:28