Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - contrcat de furnizare alimente 2012


Detaliu pentru invitatia numarul 339046
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Orasenesc Corabia
Numar invitatie: 339046/08.11.2012
Denumire contract: contrcat de furnizare alimente 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Orasenesc CorabiaCod fiscal: 4286453, Adresa: corabia str carpati nr 116 jud olt, Corabia, Telefon: 0249560671, Fax: 0249563171
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: corabia str carpati nr 116 jud olt, Corabia, Romania, cod postal: 235300, telefon: +40 249560671, fax: +40 249563171, persoana de contact: marian iordache
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: spitalul orasenesc corabia ; loc. corabia; str. carpati; nr. 116 ; jud. olt ;birou aprovizionare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contrcat de furnizare alimente 2012
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare alimentevaloare minima =71652 lei- reprezinta valoarea estimata a prezentei procedurivaloare maxima = 119420 lei-reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari
II.1.6) CPV: 15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 119, 420 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare cu oferta la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica este de 1% din valoarea fara TVA a lotului pentru care se depune oferta. Cuantumul garantiei pe fiecare lot in parte se regaseste in anexa caietului de sarcini.Garantia de participare trebuie sa fie valabila cel putin pe toata perioada de valabilitate a ofertei, respectiv pana la data de ?????.- Mod de constituire a garantiei pentru participare (conform articolului 86 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare):
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se va completa si depune FORMULARUL NR. 5 din Sectiunea FORMULARE , DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILTATEA . Va fi prezentata in original.Se va completa si depune FORMULARUL NR. 6 din Sectiunea FORMULARE , DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 181 DIN OUG. NR. 34/2006 , CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE. Va fi prezentata in original.certificat de atestare fiscala ( datorii la bugetul consolidat general ) .Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta. Va fi prezentat in original , copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.certificat de taxe si impozite locale ( datorii la bugetul local). Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta. Va fi prezentat in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In situatia in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente (certificat de atestare fiscala si certificat de taxe si impozite locale) sau acestea nu vizeaza toate situatiile , atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat , inclusiv cele catre autoritatile locale , eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezident. Documentul va fi prezentat in traducere autorizata.Se va completa CERTIFICATUL DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTA, FORMULARUL NR. 4 din Sectiunea FORMULARE , Va fi prezentat in original.Se va completa si depune Formularul nr 7 din Sectiunea Formulare , DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART 69' DIN OUG NR.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Referitor la aceasta declaratie precizam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt : Manager, ec Dorcu Mihai ;Director medical, Dr Marinas Tudorita ; Director financiar contabil, ec Costea Romeo ; Sef birou achizitii, ing Iordache Marian ; Consilier juridic, Jr Ispas Luminita1.Se va copleta si depune Formularul nr 9 din sectiunea formulare, Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii .din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Va fi prezentat in original , in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Pentru conformitate, operatorul economic clasat pe locul I il va depune la cererea autoritatii contractante in original sau copie legalizata .Vor fi calificati doar operatorii economici care au ca domeniu de activitate productia, distributia sau comercializarea produselor ce fac obiectul procedurii de achizitie.Pentru persoane juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1.Se va copleta si depune Formularul nr 8 din sectiunea formulare, Fisa de informatii generale , in original semnat si stampilat
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens care sa ateste conformitatea produselor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP sau prin solicitare scrisa la fax 0249563171 sau [email protected]
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.11.2012 12:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer